GalantWeb

Volnoběh

Offline ppeeppee

Tak už to mám zasebou. Udělal jsem vše dle návodu, a volnoběh drží stabilně 900 otáček při teplém motoru, jen se nejak neprojevuje zvýšení otáček při dojíždění a třeba při otočení volantem. Uvidím co to bude dělat až to zítra nastartuji studené. Nebo se musí volnoběh naštelovat i při studeném motoru? Když ano tak jakým způsobem?


Offline Benytrans

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 628
šteluje se jen při teplym motoru... nějaký závratný zvyšování otáček nečekej, zvyšování otáček při dojezdu a točení volantu se nejvíce projevuje na studenym motoru, jinak je úspěch když otáčky neklesají... Naopak si myslím, že motor si načítá data kolik musí na jaký spotřebič přidat a pak už to dělá tak aby to jen udržel ve stejné výši... když totiž po nastavení volnoběhu pustim klimu tak otáčky vždy vyletí tak na 1500 a postupně klesají, stejně ale v menší míře u volantu a dojezdu... ale po několika stovkách kilometrů už otáčky nestoupají, ale jen zůstanou ve stejné výši...
« Poslední změna: 01.09.2009 - 20:12:26 od Benytrans »
Mitsubishi Galant  2,0l r.1992
Renault Scenic 1,6 16v 79kW r. 2000

Benytrans@seznam.cz
Milovice (u Nymburka)


Offline ppeeppee

tak to jsem na to zítra zvědavej, bude úspěch když to bude při studeném motoru hned po nastartování držet volnobšch, nic jiného nopotřebuju, ale určitě když když to nepůjde tak mš to nedá a budu se v tom rachat dál :-)


Offline Benytrans

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 628
Při studenym motoru zvýšený otáčky zhruba na 1500 někdy i víc a při dojezdu právě ještě vyšší, takže si někdy připadáš jak debil když přijíždíš na křižovatku... Jak ve starý 120ce :-D
Mitsubishi Galant  2,0l r.1992
Renault Scenic 1,6 16v 79kW r. 2000

Benytrans@seznam.cz
Milovice (u Nymburka)


Offline ppeeppee

Tak hlásím při studeném startu 1200rpm po zahřátí 850/900rpm. Takže na to že jsem to dělal poprvé dost dobrej úspěch. Ještě se chci zeptat, jak se pozná že ECU jede v nouzovém režimu. Díkes za všechny dosavadní spolehlivé rady.


Offline Benytrans

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 628
No říká se, že zvýšená spotřeba, nízký výkon atd... mě se nic podobnýho nedělo, jednou jsem zapomněl zapojit váhu a klesl výkon, kontrolka svítila, ale nízkej výkon byl určitě jen kvůli tý váze... obesně bych řek, že za nouzovej režim se povaýuje stav kdy ECU v paměti uchovává nějakou chybu, ale s výkonem přímo ani se spotřebou nijak nemanipuluje a ani to neumí... tt je způsobeno jen rozladním systému...
Mitsubishi Galant  2,0l r.1992
Renault Scenic 1,6 16v 79kW r. 2000

Benytrans@seznam.cz
Milovice (u Nymburka)


Offline Benytrans

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 628
Já bych měl dotaz na Draka, projeví se nějak hodně odpojení knock senzoru na jízdě???
Mitsubishi Galant  2,0l r.1992
Renault Scenic 1,6 16v 79kW r. 2000

Benytrans@seznam.cz
Milovice (u Nymburka)


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
pochybuju,že u těch starých aut ECU ten senzor využívá.. kdyby využívalo..ECU posune předstih na bezpočnou hodnotu = sníží výkon .. ale typuju, že ten senzor je tam jako u všech starých aut jen na parádu


Offline Benytrans

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 628
Na parádu? dobrý no, jen pořád laboruju nad ztrátou výkonu v zátěži... a při odpojenym Knock senzoru se nic nezlepšilo ale ani nezhoršilo... Tak jsem právě myslel jestli není vadnej...
« Poslední změna: 03.09.2009 - 21:36:31 od Benytrans »
Mitsubishi Galant  2,0l r.1992
Renault Scenic 1,6 16v 79kW r. 2000

Benytrans@seznam.cz
Milovice (u Nymburka)


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
jo u takhle starých aut ty ECU neuměly,nebo nepoužívaly posun předstihu v závislosti na detonacích..ještě jsem to u tak starých aut neviděl..ale netuším,jak je to u mitsu.. to ti napíše drak.. po odpojení ti jen asi bude svítit chybový kod...


Offline Drak

když ho odpojiš, tak kromě chyby bys to poznal třeba v nízkých otáčkách při prudkém sešlapnutí plynu. Kdy při odpojeným čidle bude motor klepat dokud se otačky nezvednou a nebo povolíš plyn. Se zapojeným čidlem motor klepne jednou maximalně dvakrat a jednotka šteluje předstih kam může. S výkonem a nebo spotřebou to nemá nic společného.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
na autě z roku 92 to skutečně ECU u mitsu používá?


Offline Benytrans

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 628
Jo kdyby z roku 92, ale dokonce z roku 88, tohle je poslední modelovej rok... díky Draku jsem klidnější  ^_^
Mitsubishi Galant  2,0l r.1992
Renault Scenic 1,6 16v 79kW r. 2000

Benytrans@seznam.cz
Milovice (u Nymburka)