Mě se to auto líbí. Jen ho postavit na elektrony a sundat tu okapovou rouru z vejfuku. Akorát ten japonskej automat ve mě budí nedůvěru stejně jako třeba německej. Když automat tak z usa
Zdarec, elektrony jsou letni, a ta okapova roura
To je nastesti jen bazmekt navarenej na zadnim tlumici a nema to zadny ucel. Jen jsem linej to odrezavat a navarovat tam normalni trubku :-)
A AT, sice me mrzi, ze to neni 5kvalt invecs ale jezdi se s tim dobre a pohodlne, problemy s tim zadny nemam. Jsou tam i dva rezimy - normal a druhy vhodny do mesta nebo na snih (s uspechem otestovano v libereckych zavejich
)
« Poslední změna: 21.11.2009 - 18:56:22 od Misak »
Mitsubishi Galant 1997 2.5 V6 24V 163HP AT
Mitsubishi Galant 1994 2.0 16V (prodano) & Mitsubishi Galant 1994 2.0 V6 24V (RIP)