GalantWeb

vymena motoru

Offline Dragon-and-his-Mitsubishi

Za 50. ten motor vyměníš i s převodovkou za turbo kus...
So yo have problem? That Don't Impress Me Much!!


Offline Rafik

To je ale docela velký problém měnit motor za jiný ne? Taky jsem uvažoval, jestli udělat menší GO mojeho 4G93 motoru, nebo rovnou koupit a vyměnit za dvoulitr 4G63 po repasi. Na mitsubishiclubu jsem jich v poslední době na prodej několik viděl okolo 10tisíc.. No ale mechanik říkal, že by to byla veliká práce ho tam dostat, upravit řídící jednotku atd.. takže mi ani neřekl, jestli by to šlo nebo ne
Mitsubishi Galant 2,5 V6 4WD 4WS R.I.P.
Mitsubishi Galant 2,0 R.I.P.
VW Passat Highline 1,9TDi PD 6speed


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
Za 50. ten motor vyměníš i s převodovkou za turbo kus...

vyměníš,ale my co turba vlastníme víme,že je lepší poskládat nový motor,než cpát jetý za takové prachy. Protože ty přeplnované motory mají tendence často se rozsypat


Offline Dragon-and-his-Mitsubishi

To je ale docela velký problém měnit motor za jiný ne? Taky jsem uvažoval, jestli udělat menší GO mojeho 4G93 motoru, nebo rovnou koupit a vyměnit za dvoulitr 4G63 po repasi. Na mitsubishiclubu jsem jich v poslední době na prodej několik viděl okolo 10tisíc.. No ale mechanik říkal, že by to byla veliká práce ho tam dostat, upravit řídící jednotku atd.. takže mi ani neřekl, jestli by to šlo nebo ne
Dát do galanta 4G63 DOHC je easy, koupíš jinou převodovku, kabeláž, ecu, a prostě to tam řachneš. Držáky jsou stejný, všechno je shodný...
So yo have problem? That Don't Impress Me Much!!


Offline Dragon-and-his-Mitsubishi

blázen-
vyměníš,ale my co turba vlastníme víme,že je lepší poskládat nový motor,než cpát jetý za takové prachy. Protože ty přeplnované motory mají tendence často se rozsypat

A co ti prosimtě brání ten motor koupit, dát ho tam, jezdit, našetřit na díly na G.O. nebo je postupně kupovat a pak to přeskládat? Imho namrdat do 4G63 T díly za 60tisíc, tak máš bestii, která bude horší jak evo...
So yo have problem? That Don't Impress Me Much!!


Offline lepkomaster

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 9
nie chlapy tiez som rozmyslal ze kupim turbo kit ale kaslem na to ja chcem cely novy a pokoj proste vytiahnem stary slahnem novy a idem


Offline Rafik

Dát do galanta 4G63 DOHC je easy, koupíš jinou převodovku, kabeláž, ecu, a prostě to tam řachneš. Držáky jsou stejný, všechno je shodný...


Tak jo, díky dragone. Zase mám brouka v hlavě. Co třeba např. tady tento, byla by to dobrá volba?

http://www.mitsubishiclub.cz/classifieds_detail.php?id=7032
Mitsubishi Galant 2,5 V6 4WD 4WS R.I.P.
Mitsubishi Galant 2,0 R.I.P.
VW Passat Highline 1,9TDi PD 6speed


Offline Dragon-and-his-Mitsubishi

Že váháš, toho kluka, co to stavěl znám a umí, neváhej,ten motor je po G.O. a má i pořádný štěfty a cometic těsnění pod hlavou...
So yo have problem? That Don't Impress Me Much!!


Offline Rafik

Takže koupit, uskladnit a na jaře se do toho pustit jo?:)
Mitsubishi Galant 2,5 V6 4WD 4WS R.I.P.
Mitsubishi Galant 2,0 R.I.P.
VW Passat Highline 1,9TDi PD 6speed


Offline Dragon-and-his-Mitsubishi

Jo, hned.
So yo have problem? That Don't Impress Me Much!!


Offline Rafik

Předpokládám, že s těma úpravama bude mít okolo 105kw. Dá se s ním do budoucna případně něco udělat? Samozřejmě ne za nějaké astronomické částky
Mitsubishi Galant 2,5 V6 4WD 4WS R.I.P.
Mitsubishi Galant 2,0 R.I.P.
VW Passat Highline 1,9TDi PD 6speed


Offline Dragon-and-his-Mitsubishi

No, tenhle motor má v základu 110kW - Elipse D20, jako u každý atmosféry mu můžeš pomoct lepším sáním, pořádnýma svodama a výfukem... Možná pak nějaký to odlehčování na setrvačníku a lepší spojku.. Víc se asi nevyplatí.
So yo have problem? That Don't Impress Me Much!!


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
blázen-
vyměníš,ale my co turba vlastníme víme,že je lepší poskládat nový motor,než cpát jetý za takové prachy. Protože ty přeplnované motory mají tendence často se rozsypat

A co ti prosimtě brání ten motor koupit, dát ho tam, jezdit, našetřit na díly na G.O. nebo je postupně kupovat a pak to přeskládat? Imho namrdat do 4G63 T díly za 60tisíc, tak máš bestii, která bude horší jak evo...
nebrání tomu nic,jen to,že je to ve finále dražší ,za 60 tisíc toho moc nenakoupíš


Offline Dragon-and-his-Mitsubishi

Ne? Já myslím, že dost, kluci z TGC běžně předělávají 7G za cca 1500 - 2500 dolarů na auta, co maj 300 - 350koní.. Mluvím jen o dílech na motoru...
So yo have problem? That Don't Impress Me Much!!


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
tak mi ten rozpis dílů pošli do SZ já se pak vyjádřím.. ale je možné,pokud to mají na seriovém vnitřku,že to někdo poskládá. Pořát ovšem platí,že za 60tis toho moc nekoupíš.. ceně odpovídá většinou výsledek


Offline Rafik

Tak už jsem si s flintou psal, nějak jsme se předběžně domluvili a pokud to vyjde, budu od něj mít kromě motoru taky převodovku, jednotku i kabely a sám mi to překope... Akorát mě zajímá jedna podstatná věc a to jak to vyřeším s STK? asi mi neprojde místo 1,8 pod kapotou 2,0 a o výrobních číslech ani nemluvím... jak to chodí?
Mitsubishi Galant 2,5 V6 4WD 4WS R.I.P.
Mitsubishi Galant 2,0 R.I.P.
VW Passat Highline 1,9TDi PD 6speed


Offline Dragon-and-his-Mitsubishi

Typ motoru se tam dával tak jako tak, čili 4G63 jestli SOHC nebo DOHC je jim jedno, prostě nahlásíš přestavbu, pak projdeš STK a jede se dál...
So yo have problem? That Don't Impress Me Much!!


Offline Rafik

No ale já mám 1,8 a ten nový bude 2,0.. ani s tím nebude problém?
Mitsubishi Galant 2,5 V6 4WD 4WS R.I.P.
Mitsubishi Galant 2,0 R.I.P.
VW Passat Highline 1,9TDi PD 6speed


Offline Dragon-and-his-Mitsubishi

Nebude, ten motor tam ten výrobce dával, tak ho tam můžeš dát taky... To máš to samý, jako někteří vymění vybouchaný GDi za normální motor u žraloka, z 2.4 na 2.5 v6 nebo 2.0 i4.
So yo have problem? That Don't Impress Me Much!!


Offline Rafik

Tak to jsem rád :mellow:
Mitsubishi Galant 2,5 V6 4WD 4WS R.I.P.
Mitsubishi Galant 2,0 R.I.P.
VW Passat Highline 1,9TDi PD 6speed