GalantWeb

Přestavba Automatické převodovky na Manualní

Offline grafik

aha jak je na tom s korozí že bych si koupil jenom tohoto  -_-


Offline grafik


Offline Jindřišák

Hele asi takhle, samotný to nekupuj. Koukal jsem na fotky toho tvýho a je fakt, že je sežranej, ale ten jeho nebude o moc lepší, asi tam ještě nejsou díry, ale max dvě zimy a budou. Vím, že mu tam zhnily misky tlumičů a že tam ma navařený nový + je tam hodně karosářské, pač ho vždycky někdo někde lejznul. Ale i kdybys to dal dohromady, furt to bude hnusny auto, musel bys vyřešit karosařinu, lakýrnickou a to nejsou vůbec levný práce.

Pokud je ten američan zdravej, tak kup radši jeho a radši tam napasuj ten 4G93, je to sice slabší motor, ale to auto vypadá z venku pěkně, má slušnou vybavu, a zdravy by snad i mělo bejt, přece někdo necáluje dopravu z US zhnilyho auta, když je jich tu okolo plno. A té cenovky se neboj, tu cenu s klidem ztlučeš dolů. Tak jak je to auto, tak je téměř neprodejny, je to prostě kus na přestavbu (nebo GO motoru za 15?) a s tím je dost práce a taky vyřešit papíry.. Jen nevím, jak to je s papírama, když z US verze uděláš EUR, pač jsou světla jiny a kdoví co ještě a pak pro tebe asi neplatí nějaký vyjímky.

Kdybys k tomu vzal ten 4G63, tak si myslím, že by dost dílů párovalo, mohl by sis tam tuším i nechat tu automatickou převodovku. Motor po GO by ti krásně sloužil a měl bys i dost náhradních dílů, kterých je tam dost novejch. Ale nemusíš jít nutně touto cestou. Zkus pohledat třeba něco po netu a třeba na něco levnějšího narazíš. Důležitý je aby to bylo co nejvíc zdravy a motor s převodovkou byly OK.

Jinak taky jsem zvažoval, že bych do toho šel. Mladá má ted čerstvej řidičák a není moc na to řazení, a toho druhyho galanta bych mohl mít zadarmo, tak jsem se jí ptal, ale prej je to moc velky. Já bych do toho šel ale jen z čisté nostalgie, auto potřebuju a tohle bych si v klidu přestavěl. Ten US model prostě vypadá vcelku zachovale, ale neviděl jsem ho na vlastní oči.
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline grafik

Já myslel že zajištuješ prodej a ty mezitím odrazuješ  ^_^ já potřebuji nutně auto abych mohl jezdit a když koupím toho us tak jenom předelání motoru a těch svazků bude trvat dlouho na druhou stranu vypada pěkně, interier v kůži atd. zase nemůžu koupit oba protože je nemám kam postavit.


Offline Jindřišák

Hele, říkám to na rovinu. On to prodat nepotřebuje a já taky ne. Kdyby nebyl línej, tak už to leží rok na vrakáči. Ale on si s tím zas pojezdí, když mu bávko nejede. Pro něho to nejsou love za to auto, spíš asi z principu chce něco, když je v tom tolik věcí ještě použitelnejch. Klidně můžeš jezdit na tom, co ted máš, říkal si, že ti to sice blbě řadí, ale jezdit se s tím dá. Můžeš si připravit to US a pak si dovyzt toho druhyho, on ho bude mít určitě dlouho. Sice vykládá, že se ho chce do zimy zbavit, ale pochybuju. Leda by mu přišla další složenka na POVko. Ale nechci tě do ničeho uvrtávat, nevím jaky jsou tvoje schopnosti. Je potřeba si to důkladně promyslet. Jen říkam, že já bych o tom uvažoval, kdybych měl čas, neměl moc peněz a chtěl mít prostě galanta a nic jinyho. Ale taky už jsem jednoho galanta rozebíral a už vím kde co a jak. Není to žádná sranda. Dělal jsem takhle jednou s kamošem po večerech dodávku stejným stylem, ale poctivě a pak ji všichni okukovali, jaká je to leštěnka. Vím o čem mluvím a proto v rámci lenosti koupím něco hotovýho.
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline grafik

no právě že na tom mojem se jezdit nedá chybí chladič obě přední pružiny prasklé a nedrží přední rameno  :( 


Offline Jindřišák

Tak to je těžký. S tím od kámoše bys mohl jezdit, akorát nevím co na to zelený žabky, že máš bouchlou prdel. Jesi nemáš dost místa, můžeš to dycky postavit na ulici, on to nikdo nesebere.
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline grafik

s policajtama jsem nikdy neměl problém i s dírou v kapotě a šíleným výfukem ,nejdřív musíme zprávit bratrovej bourák a pak se nějak dohodnem


Offline Jindřišák

Však uvidíš. Třeba najdeš nějakej jinej kus a bez práce.
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Macko

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 87
  • 2.5 V6 120 kw 24V
Tak me tak napadlo,co by stalo predelat automat na manuál? A do me :D  :angel: Na kolik dní,co by to stalo na dily a co za praci u někoho? U me byl kdysi dávno změněno z MT na AT kvůli ty babě,co to mela. Ma to cenu? Kastle je pěkná a asi by to i melo cenu. Jen me to tak napadlo,nechci hned zitra realizovat.
2.5 Byl a 2.5 Bude!


Offline Drak

Za 1 budeš mít problém na technický. Dovozce ti nepovolí legální přestavbu.

Jinak budeš potřebovat převodovku, poloosy,  kompletní spojku s pedálem a hydraulikou,  setrvačník na motor, jednotku motoru z manuálu, celé ovládání řazení. Pak ještě kupu maličkosti
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Macko

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 87
  • 2.5 V6 120 kw 24V
Pohoda. Po praci na to skočím a do večera hotovo  :roll:v :anz:
2.5 Byl a 2.5 Bude!


Offline grafik

A co takhle vyhodit ten starý automat a dát tam ten co se dával po faceliftu ono není automat jako automat ?


Offline Werewolf66

mno minimalne bude problem ten automat sehnat funkcni, ona automaticka prevodovka nema moc rad skladovani " na sucho" :)
Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!


Offline Drak

ono přehodit jen převodovku za poface znamena rosplíst komplet kabelovej svazek motoru a převodovky čast pro převodovku taky vyměnit.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Trewor

Jednoduše a stručně. Tohle auto prodat a koupit poface manuál v co nejlepším stavu. Že na tom prodrbeš prachy je bohužel jistý.
Přestavba na manuál ti tu neprojde přes zastoupení a přestavba na tiptron je kupa práce a samotná převodovka taky bude něco stát.
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4


Offline Macko

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 87
  • 2.5 V6 120 kw 24V
Tak to asi poresim prodejem a koupi manuala. Pak tu zase budu pul roku den co den,jestli někdo nemá Galiho k prodeji :D Ale jsem rad za zkušenost. Úplně nepouzitny to není. Ale AT asi nechám plavat do budoucna. Manuál u 2.5 ky me bavil vice.
2.5 Byl a 2.5 Bude!


Offline Sir Dag

Já bych na to kašlal a užíval si nezrezlého galíka jak to jen jde. Nebo, pokud chceš kupovat, tak jedině něco z roku 2002/2003.
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Macko

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 87
  • 2.5 V6 120 kw 24V
Udelam na něm par věci a strelim ho. Kdyby někdo chtěl??
2.5 Byl a 2.5 Bude!


Offline Werewolf66

jo, to sem si rikal taky ze udelam s tou svoji popelnici......a mam ji uz 5 let :D
Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!