Hele asi takhle, samotný to nekupuj. Koukal jsem na fotky toho tvýho a je fakt, že je sežranej, ale ten jeho nebude o moc lepší, asi tam ještě nejsou díry, ale max dvě zimy a budou. Vím, že mu tam zhnily misky tlumičů a že tam ma navařený nový + je tam hodně karosářské, pač ho vždycky někdo někde lejznul. Ale i kdybys to dal dohromady, furt to bude hnusny auto, musel bys vyřešit karosařinu, lakýrnickou a to nejsou vůbec levný práce.
Pokud je ten američan zdravej, tak kup radši jeho a radši tam napasuj ten 4G93, je to sice slabší motor, ale to auto vypadá z venku pěkně, má slušnou vybavu, a zdravy by snad i mělo bejt, přece někdo necáluje dopravu z US zhnilyho auta, když je jich tu okolo plno. A té cenovky se neboj, tu cenu s klidem ztlučeš dolů. Tak jak je to auto, tak je téměř neprodejny, je to prostě kus na přestavbu (nebo GO motoru za 15?) a s tím je dost práce a taky vyřešit papíry.. Jen nevím, jak to je s papírama, když z US verze uděláš EUR, pač jsou světla jiny a kdoví co ještě a pak pro tebe asi neplatí nějaký vyjímky.
Kdybys k tomu vzal ten 4G63, tak si myslím, že by dost dílů párovalo, mohl by sis tam tuším i nechat tu automatickou převodovku. Motor po GO by ti krásně sloužil a měl bys i dost náhradních dílů, kterých je tam dost novejch. Ale nemusíš jít nutně touto cestou. Zkus pohledat třeba něco po netu a třeba na něco levnějšího narazíš. Důležitý je aby to bylo co nejvíc zdravy a motor s převodovkou byly OK.
Jinak taky jsem zvažoval, že bych do toho šel. Mladá má ted čerstvej řidičák a není moc na to řazení, a toho druhyho galanta bych mohl mít zadarmo, tak jsem se jí ptal, ale prej je to moc velky. Já bych do toho šel ale jen z čisté nostalgie, auto potřebuju a tohle bych si v klidu přestavěl. Ten US model prostě vypadá vcelku zachovale, ale neviděl jsem ho na vlastní oči.