GalantWeb

Ventily

Offline Pistique

Len tu si treba este povedat to, ze ci je to cvakanie iba "esteticky" problem, alebo to ma nejaky vplyv na pracu motora...??? Ja si myslim, ze ziadny.  ^_^

Mne to obcas tiez zacvaka, v podstate ono si to cvaka, kedy si to zmysli. Raz ano, po case zase nie, potom zase ano...uz som si zvykol. No vsimol som si aj taku vec, ze obcas, ked to cvaka a prejdem lavotocivu zakrutu, tak to prestane. A ked zase do prava, tak to zase zacne. Nikdy som si z toho tazku hlavu nerobil, na zaciatku som to ani nevnimal, potom som o tom zacal vela citat na forach, ludia hydra aj menili, dokonca aj vybronzovavali sedla a aj tak sa to vratilo, ini zase jazdia s cvakanim aj 200.000 km a kludne si to cvaka dalej a motor v pohode bez inych problemov.

Mate v suvislosti s tym cvakanim aj nejaku motoricku zavadu z toho plynucu??? :worried:
Mitsubishi Galant 2.4 GDI 99


Offline Ghost Buster

Tak to by mě také zajímalo.

Ještě do nedávna se cvakání odehrávalo jen za studena.

Bohužel včera jsem stál před autem po 100 km a cvakání se ozývalo stále :worried: Docela mě to znepokojuje. Dá se s tím něco udělat aby byl pokoj na delší dobu?


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
Krom toho že se trochu zhorší spalování a tím i výkon tak to na funkci nemá moc vliv. Jinak hydroštěl vydrží cvakat jen do té doby než se rozpadne. Pak se mění ten hydroštel, repasuje se vahadlo, někdy se mění ventil a většinou je potřeba přebrousit i vačku
Radouš


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
Ještě jsem zapoměl napsat že to už musí hodně hlasitě rumplovat aby se rozpadl
Radouš


Offline Jindřišák

Když už tu je tohle téma, tak toho zneužiju. Galant V 1.8 motor 4G93 má hydroštěly? Čistě náhodou sem si na jaře pořídil fotku ventilů, když sem měnil těsnění a ted na to koukám, že tam nějaký kontramatky s "červíkama" mám. Můžete mi říct, jestli tam ty hydra mám, nebo ne? Všemu co je pod krytem ventilů nějak moc nehovím :D
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)

Offline Jindřišák

A jak poznám, jestli maj vůli nebo sou v pohodě? :o
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
na takto formulovaný dotaz se dá odpovědět jediné. Nech si vůle ventilů někde nastavit. Je to práce na 20 minut. Dělá se to na studeném motoru. Takže řekni nějakému známému aby ti to přišel udělat. Důležité je vědět jaké vůle tam mají být
Radouš


Offline tombik

Pánové tak prrr. Tady mi něco nesedí Jindřišák má auto o rok novější než já a nemá hydra?

Je podle Vás možné že by mě v servisu natáhli takovým způsobem že by mi neřekli že tam nemám hydra když jsem jim řekl ať mi je seřídí, blbě to seřídili a pak si to klidně vyúčtovali? !?


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
Trošku nechápu co si napsal ale v našich servisech je všechno možné a je jedno jestli je značkový nebo ne
Radouš


Offline tombik

pardon, nežádal jsem je o seřízení ale o výměnu, jak mě to naprdlo tak jsem to  zblbnul.

Pohádka je taková: tombik má mitsubishi galant vyrobená v roce 93 ale model ještě 88-92. Cvakaly mu ventily-za studena fakt hodně. Tak se rozhodl že s tím bude něco dělat, bylo mu porazeno že by to mohly být hydra. Tak vyrazil do originál servisu aby mu je vyměnili. Nu tak bylo auto ponecháno v servisu a po třech dnech vyzvednuto. Leč po nějakém čase se začly ozývat znovu ale tentokrát až po zahřátí motoru.

Jen mě tak napadlo že je tu už druhý člověk s podobným ročníkem co má dvoulitr a hydra tam nemá...jestli to pánové v servisu prostě jen neseřídili (nějak špatně) a nenaúčtovali mi origo hydra na mitsu 450/jedno nebo tak nějak to bylo...:-/

Nějak si totiž neumím vysvětlit proč by někteří z nás měli na stejném autě hydra a někteří ne....


Offline Drak

tak pak se stačí kouknout pod víko. Ale to, že dvě auta to nemají neznamena, že je nemáš taky.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline tombik

Jasny, doslo mi ze to neznamena ze je nemam ale jista pravdepodobnost tu je ne? A podezrele mi prijde treba to ze misto toho aby cvakaly za studena tak ted cvakaj za tepla (presne obracene nez kdyz jsem to do toho servisu daval) Nu az tu bude Dragon tak na to mrkneme :)


Offline Dragon-and-his-Mitsubishi

Jasny, doslo mi ze to neznamena ze je nemam ale jista pravdepodobnost tu je ne? A podezrele mi prijde treba to ze misto toho aby cvakaly za studena tak ted cvakaj za tepla (presne obracene nez kdyz jsem to do toho servisu daval) Nu az tu bude Dragon tak na to mrkneme :)
Unhosť, here I Come, btw. chystáš chlast? :-D
So yo have problem? That Don't Impress Me Much!!


Offline Benytrans

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 628
Mě ventily na 1.8 (88-92) seřizovali v servisu, měli ale odnoty na teplej motor a seřídili to na studenym a přesně jak říkáš když jsem odjížděl tak jsem byl hrozně spokojenej, než se motor ohřál azačalo to klepat víc než před seřízením...
Mitsubishi Galant  2,0l r.1992
Renault Scenic 1,6 16v 79kW r. 2000

Benytrans@seznam.cz
Milovice (u Nymburka)


Offline Jindřišák

A neznáte hodnoty na studenej motor u 1.8 (93-96). Ptal sem se známýho, jestli mi to seřídí a obeznámil mě, že dokud se mi to nepotká a nebude to trochu větší oprava, tak mu to nestojí za to :-D nerad bych to dával do nějakýho "zkušenýho" servisu  :worried:
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
A neznáte hodnoty na studenej motor u 1.8 (93-96). Ptal sem se známýho, jestli mi to seřídí a obeznámil mě, že dokud se mi to nepotká a nebude to trochu větší oprava, tak mu to nestojí za to :-D nerad bych to dával do nějakýho "zkušenýho" servisu  :worried:

No jestli to má k tobě 50km tak se mu nedivím :laugh:
Radouš


Offline tombik

Dragone, co je to za otázku. Dle hesla buď připraven, vždy připraven :D :big grin:


Offline mates_lancer

 ^_^
« Poslední změna: 16.12.2009 - 23:24:50 od mates_lancer »


Offline kandry

A jaké jsou teda ty hodnoty na vůle ventilů pro Galanta 1.8 16V (93-96) a seřizuje se to na studenym nebo teplym motoru??