GalantWeb

"rozdelovac"

Offline bobe

jaaaj...som isiel podla toho navodu...sak hovorim, ze som do toho dutyyy :)


Offline bobe

led dioda blika, ze je vsetko v poriadku...mmm, parada...a auto nejde


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
Závodní stroje se roztlačujou :D
Radouš


Offline swiftt

  • Galant 1998 2.5v6 Audi A3 1.8T Audi A6 2.5tdi V6 Mercedes ML 500 Amg w163 Opel astra J 1.7 cdti
  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 519
Ledkou rozdelovač nevyblikáš. Tam sa meria osciloskopom. Mal som ten istý problém. Podobný.Vymenil som rozdelovač a auto šlape. Nakoniec som opravil aj ten predošlí rozdelovač. Bol v nom odídený tyristor. cievky su tak zaliate že nemajú až taký dôvod odísť. Najlepšísposob merania je cez mut 2. Preto som sa pýtal odkial si. Prišiel by som ti poradiť ale moja kára je teraz sama na tom tak že sa robí komplet predok. .... :mellow: vela štastia. Ale určite le chyba v tom tyristore.
Galantík 2.5 V6 AT po vela spokojnych km predaný.
215000km pri kupe
486000km pri predaji


Offline Drak

no tyristor ani nehledej, protože tam nemáš rozdělovač. zkus po startovaní vyndat svíčku jestli je mokra od benzínu.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline swiftt

  • Galant 1998 2.5v6 Audi A3 1.8T Audi A6 2.5tdi V6 Mercedes ML 500 Amg w163 Opel astra J 1.7 cdti
  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 519
Jasne. on to tam nenajde....su aj ine motory ako 6a13.  :o Ma tam pravdepodobne dve zap cievky jedna na dva valce. sorry ale pisal o rozdelovaci a to ma zmiatlo.
Galantík 2.5 V6 AT po vela spokojnych km predaný.
215000km pri kupe
486000km pri predaji


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
Já radím do servisu. Jestli neznáš základy opravárenství a správný pracovní postup, tak je nesmysl vypisovat tady co by si měl dělat a kde by si to měl hledat.
 Pro zajimavost:
 To co tady popisuješ může klidně dělat i imobilizér. Ten má dva okruhy (když to takto rozdělím na dvě části).  Na jeden okruh startér točí motorem ale ten nenastartuje. Na druhý okruh motor nastartuje ale má nepravidelnej chod kterej znemožní jakoukoli jízdu. Zajímalo mě jen jestli se dá nějak obejít. Zjistil sem že ano a celkem snadno. Jak to přesně funguje jsem dále nestudoval.

 Otázka zní: Zvládneš opravit Jawa 20 sám a bez cizí pomoci?
Radouš


Offline bobe

ok...viem, ze tam nemam rozdelovac-preto je to v uvodzovkach :), ale prve co mi elektrikari poradili bolo, ze je cievka v prdeli...tak som ju vymenil.a furt to iste.narval som tam NGK sviecky,vycistil privod paliva, vzduchu ...starteeer kruuuti, sviecky su zadr.ane od benzinu, hadzu iskru...teda ked som ich vybral aby som si to ocheckoval...takze asi tak.a co sa tyka technickej stranky, tak v tom nevidim problem.vysraty som zostal akurat z tej diagnostiky, voltmetra, diody....nakoniec som spravil diodu a blika, ze je vsetko ok...na 'meďáku' 190E som si od vymeny motora po neviem co vsetko robil sam.no bolo tam o daco menej elektriky.he he...vsetkym dakujem za rady!!!


Offline Drak

pak už mě jen napada blbě přeházený kabely ke svíčkám a nebo čidlo na vačce.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
OK tak nám ještě jednou napiš jak se to auto chová. To co si napsal je dost málo na stanovení diagnozy
Radouš


Offline bobe

trosku oneskorene, cez weekend som bol mimo, takze:motor zacal byt postupne hlucnejsi a hlucnejsi a postupne zacalo vsetko rezonovat a v priebehu asi 8 km to stratilo vykon a mal nepravidelny chod, jak keby isiel na dva valce (tak mi to pripadalo)...takze ziadny vykon a cudny chod...a tunajsi servisaci su curaaaci, lebo akonahle spomeniem inu znacku nez je europska, tak sa usmeju a nechcu to robit...s pozdravom BOBE zo stredneho Slovenska :evil:


Offline swiftt

  • Galant 1998 2.5v6 Audi A3 1.8T Audi A6 2.5tdi V6 Mercedes ML 500 Amg w163 Opel astra J 1.7 cdti
  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 519
Ano máš pravdu mechanici na Slovensku je to ubohe . Tu sa normálne boja japoncou. Ja ked som potreboval menit na AT prevodovke HDM tak všetci boli tažko zaneprázdnený. Dokonca aj  v honde. Urobil som si to doma sám.  :D Slováci sa majú čo ešte učiť. ČEST VýNIMKáM.
Galantík 2.5 V6 AT po vela spokojnych km predaný.
215000km pri kupe
486000km pri predaji


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
Z toho vím zase prd.
Vydrž do jara. Já se ti na to mrknu až pojedu na slovensko :D
« Poslední změna: 21.12.2009 - 12:01:53 od Radous »
Radouš


Offline bobe

mmmm...paraaada!!!sak ja uz drziiim mesiac!!!a verim tomu, ze to je len nejaka pi.ovinka...mozno power tranzistor...jaaaaaj... :worried:


Offline Pepe

Ano máš pravdu mechanici na Slovensku je to ubohe . Tu sa normálne boja japoncou. Ja ked som potreboval menit na AT prevodovke HDM tak všetci boli tažko zaneprázdnený. Dokonca aj  v honde. Urobil som si to doma sám.  :D Slováci sa majú čo ešte učiť. ČEST VýNIMKáM.
Nemusia sa nič učiť - tí ,čo to vedia robia alebo žijú v čechách .    :D :D :D
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)

Offline bobe


Offline bobe

a dnesnym dnom som sa rozrastol o dalsieho GALANTA!!!prajem STASTNEEE A VESELEEE VSETKYYYM!!!


Offline Pepe

 Nejsou na tom motoru špatně rozvody ? Ztráta výkonu a hlučnost motoru neukazují jen na zapalování . Co podpálené těsnění pod hlavou ? :o
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
Nejsou na tom motoru špatně rozvody ? Ztráta výkonu a hlučnost motoru neukazují jen na zapalování . Co podpálené těsnění pod hlavou ? :o
No jistě. Ono by to tak odpovídalo že je to přeskočený o zub :D
Radouš