GalantWeb

2.4 Gdi

Offline aston

Ahojte, vymenil som svojho veterana 2.5 97 za 00 2.4 Gdi Sport Edition automat, pomenil som na nom vsetko hydro, sviecky, olej atd.  v nadeji, ze budem mat nadlho pokoj (ako s V6). Posledne dni mi to kape po startovani, vcera uz som bol odtiahnuty. Tankujem normalny 95ku benzin, na beznej pumpe, nie nejake Jurki a pod.\
Motor hned po starte vybehne na 1500 otacok a okamzite spadne, neaguje na plyn. Obcas udrzi otacky na 10 sekund, aj pridavam a potom prestane reagovat na pedal, a zdochne. Je uplne jedno ci je studeny, alebo zohriaty. Ked ide tak ide normalne na 4 valce. Vsetko som do neho daval podla predpisu vyrobcu, ziadne nahrady. Nemate niekto predstavu co s tym moze byt. Dakujem.  :o


Offline Dragon-and-his-Mitsubishi

Motor GDI vyžaduje minimálně 98oktanů, a to od kvalitního výrobce.
Tvoje závada ale bude asi na nějakym snímači, když ani nereaguje na plyn. Svítí tí Check engine kontrolka?
So yo have problem? That Don't Impress Me Much!!


Offline aston

nesvieti nic, tvari sa akokeby nebol ziaden problem. V technicaku mam 95ku tak som to tankoval a doteraz vsetko v pohode.


Offline Dragon-and-his-Mitsubishi

Tak velkej šéf Drak říká, že jsou 3 možnosti, vštřikovací pumpa na motoru, pedál plynu, a nebo servo na klapce...
So yo have problem? That Don't Impress Me Much!!


Offline Pistique

Bud pokojny, benzinom to nebude...moj pri mne k 98 este nikdy ani necuchol...ale to plati, ze kvalitny benzin teda potrebuje.

Zavada nastala tak, ze motor bezal v pohode a odrazu nieco vypadlo? A na to si ty pomenil sviecky a pod? Si na nom menil hydrostely???

Ale bude to asi najskor nejakym snimacom, tu vacsinou male somariny robia velky chaos.
Ako dlho mas auto a odkial?
Mitsubishi Galant 2.4 GDI 99


Offline Dragon-and-his-Mitsubishi

Problém je, že na snímače funguje autodiagnostika, pokud se nějakej nehlásí, rozsvítí se check engine. Vidím to spíš na to, že má pravdu Drak s těma 3 možnýma vadama, ale začal bych od kabelů a konektorů, projít všechno, vyčistit, vystříkat kontaktolem.
So yo have problem? That Don't Impress Me Much!!


Offline aston

Auto som kupil v nemecku, hned som menil, hydro, lebo klepali rovno z olejom. Po case ho zacalo dusit, tak som vymenil sviecky. Pred tyzdnom ho zacalo dusit za jazdy znova, potom skapal za jazdy. Vcera som este vycuval z parkoviska a zdochol. Plyn to nebude, lebo reaguje ked sa ustalia otacky normalne (asi). Skusim to precistit, aj klapku. Auto ma 170tis km, predokladam, ze pri 180tis ma cakaju rozvody. Som sa asi opravnene bal toho GDi. S V6 som nemal vobec ziaden problem.......


Offline rado

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 7
Ahoj aston.Nemusíš sa báť.Ja mám gdi už dosť dlho a žiadny problém som nemal.


Offline aston

Takze problem bol v benzine, vypustil som nadrz, nalial Slovnaft 99 a auto ide ako ma, len na volnobeznych otackach obcas blikne kontrolka mazania. Predpokladam, ze sa to strati ked sa poriadne preplachne system :)


Offline Pistique

Tak verme teda, ze problem bol iba v benzine...nech teda dobre fachci dalej. Mimochodom, co a odkial si mal natankovane predtym?

Ono su obavy okolo GDI, lebo je to taky "iny" motor, no pokial je vsetko na svojom mieste a nerobia sa tam neodborne zasahy, tak ten motor dobre a spolahlivo plni svoj ucel...
Mitsubishi Galant 2.4 GDI 99


Offline aston

Natankoval som v Sp. Novej Vsi u Valasa pri Kii. Auto uz ide v pohode, aj volnobezne otacky sa upravili, len pre zmenu to zacalo zrat aj travu okolo cesty. Na pol nadrze som presiel necelych 200 km. Tolko mi nezral ani V6 ked som sa ponahlal..... Aku mate spotrebu?


Offline Ghost Buster

No pane, to je slušná spotřeba. Asi mu to zachutnalo  :laugh:

Pokud můžu mluvit za 2,0 16v tak spotřeba 8,5 - 9 litrů.

Jednou jsem to zkoušel jezdit chvíli opravdu úsporně a dostal jsem se na 7 litrů, ale to se člověk moc nesveze  -_-


Offline Drak

15l/100 to si musel jet jak utrženej a nebo se rozpustila nějaká usazenina :) 
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline aston

Praveze som siel tak nejak normalne. Len dufam, ze sa to upravi, pri takej spotrebe budem radsej jazdit na osemvalci. :).


Offline Pistique

V podobnom soku som bol ja minule. Kupil som Toledo na plyn, prvykrat som tankoval LPG v polsku na skusku za 15 EUR (30 l) a urobil som na to 210 km...tak som ostal v soku, ze co to ma znamenat... Druhykrat som natankoval uz v KE a iba 25 l a kontrolka v kabine mi ukazala ovela viac a uz mi vychadza spotreba na 8...   ... toto iba na ilustraciu ako ma v PL ojebali na pumpe...

Galant mi zerie 7.5, mesto do 8.5, no som usporny vodic...a vela mi robi aj to, ze byvam na kopci a so studenym motorom sa spustam z kopca, takze to na spotrebe vela urobi najma na kratke vzdialenosti mesto... rychlosti vacsinou nedodrzujem a prisposobujem hospodarnosti jazdy...dojazdy a malo brzdenia. Dlhe trasy mimo mesta s priemerkou kolo 80 sa da dostat mierne pod 7l/100km... ...ale to len ked si clovek chce vychutnavat okolie a pekne pocasie :mellow: Inac do 120 km/h s takmer stale rozsvietenou kontrolkou GDI ECO (aj pri akceleracii) je real 7.5l/100 km...  :big grin:
« Poslední změna: 27.11.2009 - 21:44:26 od Pistique »
Mitsubishi Galant 2.4 GDI 99


Offline aston

No mne zrala V6ka do 9 spolahlivo mix, na dlhe trate sa mi raz podarilo 7.6. Gdi automat okolo 10 da sa aj za 8, ale ja zas jazdim trochu zivsie. Len teraz mi to vyslo okolo 16 l,uvidim, dalsiu nadrz ci to bolo benzinom.
@GDI ECOsom myslel, ze to je taka marketingova hracka, nech tam nieco svieti. Ked to pomaha, skusim si to viac vsimat.  :D a mozno sa dostanem na 9 mix, aj ked s 4 AT neviem ci to je realne.  :o


Offline DORIANXXL

...zdravím,15l je docela dost,mne berie galant 2.0 16v-9l a Sigma 3.0 v6 12-14 l carery 100 v kombinaci :mellow:
Mitsubishi galant r.v.2000 2.0i 16v 100kw
Mitsubishi Sigma r.v.1997 3.0 v6 130kw


Offline Pistique

To GDI ECO ma aj svoju vlastnu ECU a je to ich japonsky vynalez, ktory sa hraje s krivkami stochastickeho priemeru. GDI sa vytvorili specialnejsie na spalovanie chudobnej zmesy a preto by malo mat auto s tym motorom aj lepsiu spotrebu...
O realite toho celeho sa nazory a mienky lisia... od ludi, co sa v tom trosku viac vozili a viac do toho vidia viem, ze ten motor dokaze byt aj uspornejsi ako porovnatelny motor vykonom a objemom bez GDI, no zase ked sa vyuziva na 100% za kazdych okolnosti, tak dokaze ist so spotrebou aj vyssie ako bezny motor. Toto je skor motoricka varianta na kludnejsiu jazdu, no samozrejme je mozne aj vyuzitie vykonoveho potencialu, ktory sa vsak od deklarovanych hodnot trosku lisi (zial smerom nadol), no svoju pracu urobi ako ma...
Pre porovnanie vsetci vieme, ze povedzme fabia 1.4 ma tiez spotrebu okolo 7, obcas aj cez 8 a je to neporovnatelne ani vahou auta, ani objemom, vykonom a uplne vobec nema vyznam bavit sa o komforte a designe galanta...

Na zaver este asi tolko, ze s tymto motorom s extremnymi hodnotami vratane sa spotreba pohybuje od 6.4 do 19l na 100 km...
Mitsubishi Galant 2.4 GDI 99


Offline aston

Skusal som jazdit vylozene defenzivne a vyzera to uz lepsie. Asi budem musiet prehodnotit intenzitu stlacania pedalu  :mellow:. Necham sa prijemne prekvapit. Dakujem za rady.  :-D


Offline tomasssr

aston: Jak velkej je rozdíl sednout z galanta 2.5 do 2.4???
GALANT 99 100 Kw                    GALANT 92 80 Kw