GalantWeb

diagnostika?

Offline Benytrans

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 628
Koukáš na rampu s relátkama, pojistky máš o něco níže pod tou krytkou s modrejma popiskama (viz obrázek u mého předešlého příspěvku)
« Poslední změna: 08.08.2010 - 16:27:47 od Benytrans »
Mitsubishi Galant  2,0l r.1992
Renault Scenic 1,6 16v 79kW r. 2000

Benytrans@seznam.cz
Milovice (u Nymburka)


Offline tomasssr

No jooo, sem vocas ^_^
Vyblikal jsem jednu chybu 25
Code 25 Barometric pressure sensor ?
GALANT 99 100 Kw                    GALANT 92 80 Kw


Offline Benytrans

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 628
Ve váze vzduchu... v manuálu najdeš jak proměřit, pokud je špatnej, tak bohužel  :D
Mitsubishi Galant  2,0l r.1992
Renault Scenic 1,6 16v 79kW r. 2000

Benytrans@seznam.cz
Milovice (u Nymburka)


Offline tomasssr

A nevíš kde bych ten manuál stáhnul? Tu jsem se díval a nemůžu ho na svůj model najít...
GALANT 99 100 Kw                    GALANT 92 80 Kw


Offline tomasssr

Tak už mám manuál, ale nevím jak bych to měl proměřit.
Odpojil jsem váhu vzduchu a auto nastartovalo normálně a drželo otáčky jak má.

Může mít ten Barometric pressure sensor vliv na vysokou spotřebu? (kolem 10l)
« Poslední změna: 12.08.2010 - 13:18:59 od tomasssr »
GALANT 99 100 Kw                    GALANT 92 80 Kw


Offline tomasssr

Tohle je ta moje váha vzduchu:
GALANT 99 100 Kw                    GALANT 92 80 Kw


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301

Offline tomasssr

to vypadá spíš jak MAP než MAF

To znamená co?
GALANT 99 100 Kw                    GALANT 92 80 Kw


Offline Benytrans

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 628
Pro tebe to nic neznamená, proměř to jak je to na tom obrázku... v čem je problém??? Moc tam nevidim, je to moc malej obrázek :-) Už jsem to zvětšil  ^_^ Máš ten 6pin konektor jelikož nemáš turbo, měří se tam jestli je dobrá kostra a pak napětí, máš tam napsaný všechno co potřebuješ jestli při připojenym konektoru, v jaký poloze klíček...
« Poslední změna: 12.08.2010 - 18:59:37 od Benytrans »
Mitsubishi Galant  2,0l r.1992
Renault Scenic 1,6 16v 79kW r. 2000

Benytrans@seznam.cz
Milovice (u Nymburka)


Offline tomasssr

Pro tebe to nic neznamená, proměř to jak je to na tom obrázku... v čem je problém??? Moc tam nevidim, je to moc malej obrázek :-) Už jsem to zvětšil  ^_^ Máš ten 6pin konektor jelikož nemáš turbo, měří se tam jestli je dobrá kostra a pak napětí, máš tam napsaný všechno co potřebuješ jestli při připojenym konektoru, v jaký poloze klíček...

Na tohle jsem trochu lajk (aji na angličtinu -_-)
Ale jestli jsem to dobře pochopil z těch obrázků tak tu kostru a napětí (1 a 2) měřím na konektoru (samci) co je na váze vzduchu. Takže mi nejde do hlavy proč píšou v jaký poleze má být klíček a jestli má být konektor zapojenej???
To třetí měření jsem nějak nepřelouskal.
GALANT 99 100 Kw                    GALANT 92 80 Kw


Offline Benytrans

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 628
No měří se to na konektoru co jde ze svazku, teď mi ale došlo, že nemáš žádný hodnoty přímo toho senzoru, ale třeba bude chyba v napájení  :D No zkus to za to  nic nedáš, pak budeš mít určitě jistotu že na straně auta chyba není, ale je to fakt ten senzor... Jo a nedávno někdo v inzerci na Mitsuc. prodával tuhle váhu...
Mitsubishi Galant  2,0l r.1992
Renault Scenic 1,6 16v 79kW r. 2000

Benytrans@seznam.cz
Milovice (u Nymburka)


Offline tomasssr

Aha, takže se to měří v konektoru co jde (z auta). Nejlepší by bylo na zkušku tam dat jinou, jestli bude pořád svítit check engine si myslím.
Jaká si myslíš, že je tak přiměřená cena za použitou váhu vzduchu?
GALANT 99 100 Kw                    GALANT 92 80 Kw


Offline Benytrans

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 628
To třetí měření taky uplně nechápu, propojuje se tam konektor z ECU se zemí, do toho bych se už JÁ nepouštěl  :D Pak se měří jestli je obvod rozpojený, nebo slabě spojený se zemí, což nechápu :-D
Mitsubishi Galant  2,0l r.1992
Renault Scenic 1,6 16v 79kW r. 2000

Benytrans@seznam.cz
Milovice (u Nymburka)


Offline Benytrans

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 628
To fakt nevím, zkusil bych zavolat na vrakoviště, tam ti řeknou cenu a když ji vydělíš dvěma, tak dostaneš zhruba reálnou cenu...  :laugh:
Mitsubishi Galant  2,0l r.1992
Renault Scenic 1,6 16v 79kW r. 2000

Benytrans@seznam.cz
Milovice (u Nymburka)


Offline tomasssr

Kurňa, teď koukám, že jsem jednu váhu donedávna měl z galanta na náhradní díly (co posloužil jako dárce motoru)
Byl to rok 89 taky 2.0 80kw, nevíte jestli tyto ročníky měli stejnou váhu vzduchu? že bych mu třeba zavolal, jestli ji náhodou ještě nemá...
GALANT 99 100 Kw                    GALANT 92 80 Kw


Offline Drak

jsou stejný
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline tomasssr

jsou stejný

Tak prý je ta váha jiná, vím, že tam byly na motoru v elektrice nějaký rozdíly v tom  89 a 92. Myslím, že aji řídící jednotky jsou jiný...
GALANT 99 100 Kw                    GALANT 92 80 Kw


Offline Drak

ja mel u 8í i 92 vahy uplně stejný, jedinej rozdil byl v konektorech na klapce a snimaci polohy klapky. Jina vaha byla az u provedeni s turbem, kde jsou v konektoru dva piny navic.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline trucker

  • Hero Member
  • *****
  • japonec nikoliv nakonec ale hned od začátku.....
    • mogulracingteam.ic.cz
no nevím jestli je to k tématu ale mám v nabídce svou váhu vzduchu z dynamika...takže 4g63 107kw....

ale vím že jsem zkoušel váhu z galoše tuším rv 88-89 a na můj 91 neseděl konektor byl trošku užší a tuším že dokonce jinak uspořádaný piny od konektoru nebo dokonce něco chybělo...
IRSKO - toť nyní domov můj :D
japonec nikoliv nakonec ale hned od začátku.....


Offline Drak

16V 4G6x měly 8 pinu ve vaze a ty šly nahradit i vahou z novějšího modelu , kde nebyla vaha v plechovým "hrnci" 8V a 1.8 měly na vaze jen 6 pinu a o to užší konektor.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)