GalantWeb

kupuju galanta

Offline Pitris985

já si něj nestěžuju. i ten dvou litr jezdí celkem slušně.


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
Myslím že se pleteš. Mazda má komponenty od mitsubishi a ford od mazdy. Spodek je stejnej vršky si ty dvě japonské automobilky udělali každá vlastní. Mazda komplet motor použila i do fordu. Te to naprosto běžné že se fabriky spojí, vyvinou společně motor a vyrobit víko motoru už není nic složitého. Moskvič měl taky motor z baworáku a málo kdo to věděl. Taky měl jiné ventilové víko

já to nevěděl,proto jsem se ptal,výkony maj stejné,ale proč se ta mazda tak sere a myšák drží.. v loni jsem 2 ty V6 z Xedos rozebral a vyhodil.. obě protočené šály a mrtvá klika i ojnice.. jestli je spodek stejnej,tak potěš koště


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
já to nevěděl,proto jsem se ptal,výkony maj stejné,ale proč se ta mazda tak sere a myšák drží.. v loni jsem 2 ty V6 z Xedos rozebral a vyhodil.. obě protočené šály a mrtvá klika i ojnice.. jestli je spodek stejnej,tak potěš koště

To je kus od kusu. Nekterej výrobek prostě nemá štěstí. Kupovli sme s mladou fungl novou fábii. Kolega z práce si koupil tu samou a taky funglovku o 2 měsíce dřív než mi. Nám jezdí naprosto bez problémů. On už měnil zadní tlumiče a cívku. Mimochodem když jede 3válec jen na 2 hrnky tak to je fakt děs. Vlastně s tím ani neodjedeš :mellow: Mazda jako taková je považována za velice spolehlivou značku. 323 nemají nějaké extra časté problémy. Známá ji má taky a stojí tu skoro každý druhý týden. Furt něco. Když jí nekdo řekne že je s tím samým autem spokojenej tak tomu nechce věřit. Tohle nedokážu vysvětlit ani sám sobě
Radouš


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
mazda je OK, máme doma dva kusy 323 a 323F a naprosto bez potíží ale ten V6 je děsnej ,když sem sháněl ojnici a kliku našel sem jen plno KO motorů .. prostě tam je nějaký problém s mazáním


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
mazda je OK, máme doma dva kusy 323 a 323F a naprosto bez potíží ale ten V6 je děsnej ,když sem sháněl ojnici a kliku našel sem jen plno KO motorů .. prostě tam je nějaký problém s mazáním

S mazáním je problém u všech aut. Odvíjí se to od levných olejových filtrů přes nedostatečnou kontrolu hladiny a hlavně včasnou výměnu. Dáš podstatně hustější olej než je předepsaný a už to jde pomalu srát.   
Nadzvedáky sice neklepou (chvíli) ale klika už se taky nemaže tak jak má. Včasná údržba dělá životnost auta. Navíc hustší olej v zimě....... :roll:
Radouš


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
tam to údržbou není.. znám spusty motorů co mají problémy jen tím,že jsou prostě špatně navrženy.. pak stačí většinou slabší olejová pumpa..


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
Já osobně jsem se ještě nesetkal s tím že by něco mělo slabou olejovou pumpu. Vždy utíkal tlak někde kde neměl. Třeba viz ty hydroštely. To se rozsvěcuje i kontrolka. Ale to už je hodně vyčubaný a mlátí to jak datel do borovice
Radouš


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
a kolik jsi viděl rozebraných olejových čerpadel a zničených klikových hřídelí a ojnic ,pošlu ti detailní fotky KO čerpadel.. slabé čerpadlo přímo na novým motoru používá třeba catterpilar na svých agregátech pro generátory.. ty motory přímo nesnášejí volnoběžné otáčky (trošku extremní případ) ale každé olejové čerpadlo na motoru co už něco najezdil je horší a horší..


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
Je to možné. Stálé otáčky nedělají dobrotu u žádného motoru. Ono na agregátech se těžko testují náročné podmínky
Radouš


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
vždycky je to příčina něčeho
Radouš


Offline kenry

  • VIP Group
  • *****
    • Příspěvků: 2216
queen.victoria : Už sis tady z něčeho vybral...???....... :mellow:

škoda octavia 2010 njn :-) viz FB
Pha 9 +420608968561
Když můžu, pomůžu....
parkovaní ale plato na odvoz nemám ...
přístup nonstop hlídaný...(Letňany - avia)


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
vždycky je to příčina něčeho


pořát nerozumíš, ty čerpadla mají opotřebením větši vůle a tlak klesá, catr ne že nemá rád ustálené otáčky, ale při nízkých nedomazává dostatečně, ty motory o kterých jsem psal mají prokazatelne konstrukční nedostatky v podobě špatných průměrů kanálků, slabých olejových náplní a pod,

agregát se dá testova a testuje a provozuje stejně, jako každý jiný motor, tředa z automobilu
« Poslední změna: 03.12.2009 - 07:49:36 od blazen »


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
Tak potom je někdo u CATu debil
Radouš


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
není,motory jsou konstruovány pro dlouhodobé zatížení.. musí vydržet víc,jak ty co máme v autech.. ony se na volnoběhu pohybují opravdu malé procento doby jejich chodu. Ale jde vidět,jak odcházejí motory ty co prostě jsou nuceny dlouhodobě volnoběžnýma otáčkama.. Když netřeba výkon,třeba ho zhasnout.. Tot závěrečná rada inženýrů z catru..ale jinak to jsou neskutečné motory,vydrží toho ve výkonu šíleně moc, smekám před nimi


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
Já vím. Nejsu blbý. To o konstantních otáčkách jsem psal taky. Akorát mě zaráží, jejich přístup. Přece když budu vědět že je s tím problém, tak celou mazací soustavu předimenzuju, abych se tomu pro příště vyhnul ne?
Radouš


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
ono to funguje i na tom volnoběhu,ale ne dokonale, ty motory 99% svého života jezdí ve výkonu, trpí jen ty motory které na lokomotivách potahují nějaké vozy někde pod sýpama s uhlím,kde jsou téměř celou směnu ve volnoběhu..a taky to jsou ty jediné,co se od nich kazí.. Třeba ty co tahají těžké vlaky sou nezkutečné držáky


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
Tohle beru. S tím naprosto souhlasím. :mellow:
Radouš