GalantWeb

Má niekto znizeny Galant rok <98

Offline Dragon-and-his-Mitsubishi

Na garančky seru. První olej se měnil ve škodovce kdyby náhodou nějaká výrobní vada a od té doby tam to auto nebylo a nikdy nebude. Ty galanta taky na garančky nevozíš. To je přece to stejný akorát starší auto.  Nic novýho na dnešních benzínových autech není abych si s tím doma neporadil. Galant je mnohem mnohem složitější než nějaká fábie a opravy i díly jsou na ni podstatně levnější. Dnešní nafťáky je věc jiná. Jsou složitý a proto poruchový a nákladný na provoz. O dalších věcech nic nevím a rád bych se o nich dozvěděl
Já Galanta už rok nemám, a vím, o čem nový auto je, protože jedno mam. Když otevřu kapotu, nic nevidim, jen sání od boxeru, na výměnu svíček bych musel koupit speciální bazmek, jediný, co si vyměním, je filtr vzduchu a klimy... A tvůj přístup garančky seru si u auta za víc než půl míle dovolit nemůžu, protože mi musí vydržet aspon 7let... Což u Fabie opravdu nehrozí.
So yo have problem? That Don't Impress Me Much!!


Offline Ghost Buster

Taky bych věděl o lepších variantách za 350 000  :D Každopádně by to bylo něco z Japonska, do Škodovky ani boha, natož Francouze  :laugh: Tak to fakt ne.

Kdybych dneska uvažoval o autě, tak bych vybíral asi z tohodle:

Galant, Lancer, Impreza, Forester, Accord, Civic

(Samozřejmě trochu jetý, ale ne 13 let a 250 000 km)  :laugh:

Asi podle toho kolik bych měl na ruce  -_-


Offline Ghost Buster

Radous: S těma podstatně levnějšíma dílama bych byl opatrnej. Třeba taková spojka, nebo turbo na oktávku, to je celkem řacha... Navíc ta životnost je mizerná...


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
mluvil sem o benzínech a bez turba. Naftu doma nechci ani vidět. Tím pádem odpadají drahý díly co sou na naftě. Ta škodovka nebo francouz byl jen příklad. Když vám vydrží galant 10let nebo dokonce škoda 1000MB 40 let bez garanček a stále jezdí, tak proč by dnešní auto nemělo vydržet blbejch 7 let? Nechápu tvoji logiku. Nebo při garančkách dělaj něco zázračnýho co ti zaručí že auto bude jezdit 18 let a bez nich by to nejelo? Raději si ten klíč koupím než bych dával 600 na hodinu někomu kdo to zvládne stejně dobře jako já sám. Další plus je v tom že si vyměním opravdu všechno. Oni když chtěj ušetřit něco do kapsy tak ti tam nechaj třeba oba filtry. Byl sem toho svědkem. Fakt nekecám a ve značkovým servisu. Samozřejmě účet byl kompletní. Označ si párkrát oba filtry a budeš se divit  :D  Nevím proč by fábie neměla vydržet 7 let když stále ještě jezdí první vyrobené kusy a je to tuším 10 let co se dělaj. Auto jezdí tak dlouho a tak spolehlivě jak dobře se o něj majitel stará
Radouš


Offline Dragon-and-his-Mitsubishi

mluvil sem o benzínech a bez turba. Naftu doma nechci ani vidět. Tím pádem odpadají drahý díly co sou na naftě. Ta škodovka nebo francouz byl jen příklad. Když vám vydrží galant 10let nebo dokonce škoda 1000MB 40 let bez garanček a stále jezdí, tak proč by dnešní auto nemělo vydržet blbejch 7 let? Nechápu tvoji logiku. Nebo při garančkách dělaj něco zázračnýho co ti zaručí že auto bude jezdit 18 let a bez nich by to nejelo? Raději si ten klíč koupím než bych dával 600 na hodinu někomu kdo to zvládne stejně dobře jako já sám. Další plus je v tom že si vyměním opravdu všechno. Oni když chtěj ušetřit něco do kapsy tak ti tam nechaj třeba oba filtry. Byl sem toho svědkem. Fakt nekecám a ve značkovým servisu. Samozřejmě účet byl kompletní. Označ si párkrát oba filtry a budeš se divit  :D  Nevím proč by fábie neměla vydržet 7 let když stále ještě jezdí první vyrobené kusy a je to tuším 10 let co se dělaj. Auto jezdí tak dlouho a tak spolehlivě jak dobře se o něj majitel stará
Logika věci je v tom, že když se něco posere, tak máš na imprezu záruku 3 roky, já třeba připlatil a mam 5 let. To škodovka nenabídne. Bez razítka v servisce je ti garance nahovno.. Takhle jim to auto hodim na hlavu, a je to v jejich režiji. Ty na fobii seženeš náhradní motor ve škodovce za 10tisíc holej, já na imprezu tak možná za 100t...
Nemam ani turbo ani naftu.  :mellow:
Ps: nevim jak u ešek, ale mě v Subaru na dílnu pustí a všechno mi ukážou... Nový filtry, jak vylejvají olej a tak..
« Poslední změna: 12.08.2010 - 22:17:45 od Dragon-and-his-Mitsubishi »
So yo have problem? That Don't Impress Me Much!!


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
hmmm ovšem aby si byl v obraze tak ne všechno je v jejich režii. Během 5 let je mizivá šance že se ti něco posere a po 5 letech už to bude jako bezporuchový? Nebo jak to budeš potom dělat? Nebo to prodáš a koupíš zase nový? Kolik motorů odejde po 10letech ježdění? Neznám žídnej takovej případ. Prodloužení záruky je běžná věc i u škodovky stejně jako jejich záruka mobility. Oni ti zaručej že budeš furt mobilní akorát ti neřeknou že si to všecko tvrdě zacvakaš
Radouš


Offline Dragon-and-his-Mitsubishi

hmmm ovšem aby si byl v obraze tak ne všechno je v jejich režii. Během 5 let je mizivá šance že se ti něco posere a po 5 letech už to bude jako bezporuchový? Nebo jak to budeš potom dělat? Nebo to prodáš a koupíš zase nový? Kolik motorů odejde po 10letech ježdění? Neznám žídnej takovej případ. Prodloužení záruky je běžná věc i u škodovky stejně jako jejich záruka mobility. Oni ti zaručej že budeš furt mobilní akorát ti neřeknou že si to všecko tvrdě zacvakaš
Já jsem v obraze, dost podrobně sem si to přečetla není to tak, jak znáš od Škodovky nebo Fordu (kde jsem dělal a vim, jak to chodí). U Subaru totiž drží záruku v Evropě Němci, a ti všechno dodržují. A mezi námi, během práce na autosalonu jsem viděl dost případů aut, který měli 6měsíců a motor byl na G.O., převodovka byla K.O. a tak podobně. A všechno jen výrobní vady...
Ano, za 6 let počítám, že koupím zase nový Subaru.
So yo have problem? That Don't Impress Me Much!!


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
s tebou se dohadovat nebudu. Oba žijeme na jinak vysoké noze a každý si můžeme dovolit něco jiného. Nemám na to abych si koupil každých 6 let nový auto střední třídy. Ty na to máš a jistě máš i na to aby si jezdil na garančky a platil a platil. Jistě máš i havarijní pojištění které je jen pro lidi kteří o sobě vědí že jsou věčně ve škarpě nebo pro lidi co si nedokážou spočítat vyhozený peníze a náklady na opravy. Možná že subaru se serou ale já s fóbií jezdím s jistotou spolehlivosti i bez garanček a budu tak jezdit i za 20 let
Radouš


Offline Dragon-and-his-Mitsubishi

s tebou se dohadovat nebudu. Oba žijeme na jinak vysoké noze a každý si můžeme dovolit něco jiného. Nemám na to abych si koupil každých 6 let nový auto střední třídy. Ty na to máš a jistě máš i na to aby si jezdil na garančky a platil a platil. Jistě máš i havarijní pojištění které je jen pro lidi kteří o sobě vědí že jsou věčně ve škarpě nebo pro lidi co si nedokážou spočítat vyhozený peníze a náklady na opravy. Možná že subaru se serou ale já s fóbií jezdím s jistotou spolehlivosti i bez garanček a budu tak jezdit i za 20 let

Vidíš, jezdím přes 8let bez zaviněný nehody, ale měl sem havarijko (včetně krádeže, vandalismu atd.) i na Galantu i ted na Impreze..  Náklady na opravy si spočítat umím, malá rána a lampy za 1000euro jsou v píči a sháněj nový... :-D 50% bonusy to jistí. Radši párkrát nepůjdu do hospody nebo si nekoupím něco jinýho, ale pojistka je základ. A nejsem si sebou tak jistý, že tu chybu jednou neudělám. Nejsem dokonalej... A těch 800 za měsíc mi za klidný spaní stojí.
So yo have problem? That Don't Impress Me Much!!


Offline kenry

  • VIP Group
  • *****
    • Příspěvků: 2216
Vidíš, jezdím přes 8let bez zaviněný nehody, ale měl sem havarijko (včetně krádeže, vandalismu atd.) i na Galantu i ted na Impreze..  Náklady na opravy si spočítat umím, malá rána a lampy za 1000euro jsou v píči a sháněj nový... :-D 50% bonusy to jistí. Radši párkrát nepůjdu do hospody nebo si nekoupím něco jinýho, ale pojistka je základ. A nejsem si sebou tak jistý, že tu chybu jednou neudělám. Nejsem dokonalej... A těch 800 za měsíc mi za klidný spaní stojí.


Já se vám divim že se takhle dohadujete.... každej máte svoje .... já taky jezdim příkopama a mám to pojištěný....a dělám servis u kamarada...proč bych se s tim prděl a špinil....... není tohle každýho věc...?
Tuhle se do mě opřela paní a že mě neviděla.... a stál se na parkovišti v pruhu ... a hned 30000 v prdeli.... a tp byl je nárazník a couvací sada.... na jeepce....popjištění je dbrá věc....a stoji to pár korun....se vám divim ... roztrhejte si občanky....
škoda octavia 2010 njn :-) viz FB
Pha 9 +420608968561
Když můžu, pomůžu....
parkovaní ale plato na odvoz nemám ...
přístup nonstop hlídaný...(Letňany - avia)


Offline Benytrans

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 628
2 Radous : A teď si představ, že do tý škarpy vlítneš, auto na odpis a ty budeš 6 let splácet auto, který nemáš  :laugh: Myslím, že havarijka je fajn věc... A určitě to není něco pro bohatý lidi, já sám ji mám na autě za 100 000,- a po škarpách taky standartně nejezdim  ^_^
Mitsubishi Galant  2,0l r.1992
Renault Scenic 1,6 16v 79kW r. 2000

Benytrans@seznam.cz
Milovice (u Nymburka)


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
ta pravděpodobnost je ale malá a toho si sou pojišťovny vědomy. Nejvíc nehod se odehrává v hodnotách spoluůčasti. A zrovna tak sem si toho vědom i já. Kdybych platil havarijko po celou dobu co jezdím, tak bych zaplatil pojišťovně do teďka půl novýho auta. Zatím sem boural jen jednou a to z frajeřiny a navíc pár dní po tom co sem uděla řidičák. Jinak pro ty co chtěj trochu ušetřit. Snižujte si každý rok nebo každý druhý rok pojistnou částku podle momentální tržní ceny vozu. Nikdo vám totiž nedá za 10 let starýho galanta 200 000 i když ho máte na tuto částku pojištěnýho. Platily by ste zbytečně drahou pojistku. To jen pro ty co to neví a pojistku mají nebo o ní uvažují

Vyjádření jednoho novináře:
Havarijní pojistku by si měli sjednat především horší řidiči, u kterých je pravděpodobnost, že svůj vůz někde dříve či později nabourají. Naopak s kvalitou řidiče užitečnost havarijní pojistky postupně klesá, protože při havárii s cizím zaviněním se škody zaplatí z povinného ručení druhého řidiče.
Radouš


Offline Benytrans

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 628
Pravděpodobnost, že tě jednou za sto let vyplaví potok nebo vyhoříš je taky malá... Ale co potom... Ale tak každej to má jinak, já zas ještě nebyl schopnej zajistit nějakou finanční rezervu, tudíž jsem radši důležitý věci pojistil...
Mitsubishi Galant  2,0l r.1992
Renault Scenic 1,6 16v 79kW r. 2000

Benytrans@seznam.cz
Milovice (u Nymburka)


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
Už mě to nebaví. Pojďte se dohadovat o něčem jiným  :D
Radouš


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
No konečně a  ted o čem?
« Poslední změna: 13.08.2010 - 22:17:50 od robb »


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
třeba o sníženém galantu z roku 98  :P
jinak hezká debata..jeden o koze a druhý o voze..  :mellow:


Offline kenry

  • VIP Group
  • *****
    • Příspěvků: 2216
třeba o sníženém galantu z roku 98  :P
jinak hezká debata..jeden o koze a druhý o voze..  :mellow:


No to byla doba...

A vyplatí se to snižovat...??
Speciálně ve Vinoři je 10cm vysokej retarder nejdeno auto (myslím snížený) tam už nechalo nárazník, olejovech skvrn tam už je taky dost....můj názor ze že snížit ano ano ale když už tak pneumatický....páč když vidim žalostnej stav "silnic českých" je mi pánové na blití (admin promine) ale nenechte se odradit od snižování ...jen mi těch kluků je pak líto když se s tim roky piplaj a pak křup a je po plastech....v lepším případě...
škoda octavia 2010 njn :-) viz FB
Pha 9 +420608968561
Když můžu, pomůžu....
parkovaní ale plato na odvoz nemám ...
přístup nonstop hlídaný...(Letňany - avia)


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
Nevyplatí.. Snížování je celkem složitá záležitost.. Není to jen o 4 tlumičích a pružinách..


Offline Dragon-and-his-Mitsubishi

Nevyplatí.. Snížování je celkem složitá záležitost.. Není to jen o 4 tlumičích a pružinách..
Souhlas, protože tím rozhodíš geometrii, u galanta se pak musí dávat camber kit dopředu i dozadu, aby se dohnaly hodnoty pro nastavení odklonů atp. Na galantu jsem měl plně stavitelnej tein podvozek, tvrdý silentbloky, camber kit vepředu, zadní jsem nestihl namontovat a novej majitel už dával dozadu nový gumy, ikdyž byla geoška dělaná těsně před prodejem v německu, ale nešlo dohnat úhel vzadu.
So yo have problem? That Don't Impress Me Much!!


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
přesně  tak,já na SX nahrazuji vše co jde na podvozku za stavitelné části.. jinak to je k ničemu