Zdravím vás, pánové (a dámy?).
Obracím se na vás s prosbou o radu. Řeším u svého auta (Galant rv 2000 2,0 100kW benzin automat) poklesnutí volnoběžných otáček při zařazení D nebo R.
Prošel jsem tohle forum i forum na megaherzu, kde mě zaujaly Mitsiho příspěvky o seřizování volnoběhu. Všechno jsem krok za krokem udělal (včetně restartu ECU) a těžko říct, jestli je to teď správně nestavené, ale chová se to pěkně - volnoběh má zhruba 850/min, když otočím volantem nebo zapnu klimu, auto si trochu přidá na dorovnání... ale takhle se to chová jen na P a N... jakmile tam cvaknu D nebo R, otáčky vždycky klesnou na otáčkoměrových 660/min...
tak a teď nevím. má se to tak chovat? u starých aut to tak bylo, ale předpokládám, že Mitsu používá sofistikovanější systémy než monovstřik nebo karbec... :-/
Takže jsem si udělal malý závěr: motor resp. volnoběh je seřízený správně, problém je v komunikaci s převodovkou. Ale tím končím. Je tam někde senzor/konektor/kabel/ cokoliv jiného, čím motor pozná, že je zařazený kvalt? co by mohlo být v háji?
A ještě jedna otázka - vyskytuje se tu Mitsi z mitsubishi.megaherz.cz? :-) (klidně SZ)
Předem moc díky za reakce, už jsem z toho polomagor a každá rada je teď dobrá :-)