GalantWeb

Volnoběh vs. automat

Offline elBarto

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 25
Zkoušel jsem MUTII EFI a OBDII EFI. Pokaždý to fungovalo, jen výsledky byly různý :-)
Ale před chvílí jsem dostal výbornej tip - očistit to čidlo na klice, protože se tam mohl dostat nějakej sajrajt ze silnice... a je fakt, že jak je to auto hodně nízký, tak jsem párkrát pěkně vymetl různý hromady sněhu... teda tý kaše se solí... akorát že v tomhle počasí si nelehnu pod auto :-(
No garage, no fun...


Offline elBarto

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 25
nj to mám z Klecan kousek
Tak se přijeď podívat.. Klecany jsou fakt kousek od nás


Offline Pepe

no viděl bych to na čidlo na klice a nebo samotnou ECU. Jen mi tam neseděj ty automatický světla. Zjistím jak jsou zapojena a jakou mají souvislost s motorem.
Teď tu čtu o relé a různé chyby ECU . Vyhoď to relé na světla a pak dělej scan . To relé tam zblbne
 všechno. :lipsread:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline elBarto

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 25
relé jsem odpojil a je fakt, že to začalo fungovat jinak... ID jednotky se nemění a už to nevypisuje zmatek...
ustálenej výsledek je 0 chyb v ECU, každopádně ale motor ani neškytne
ale začala nějak jinak blikat kontrolka motoru... předtím blikala stálou rychlostí a jakmile se připojil EvoScan, tak zhasla.
Teď svítí taky přerušovaně, ale v pravidelných intervalech: dlouhá dlouhá krátká krátká... žeby morseovka?  -_-


Offline Drak

žeby Code 22 Crank angle sensor
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline elBarto

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 25
Vypadá to tak... i když je teda divný, že Evoscan už žádnou chybu nehlásí... ale sedí to, bude to tím čidlem


Offline Drak

Zkus kouknout, jestli se mění hodnoty při datalogu u položky "crank signal"
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline elBarto

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 25
Ač to dělám nerad, vzdávám se, už s tim nechci mít nic společnýho... dneska po dalších dvou hodinách v mrazu jsem uznal, že na to vážně nemám a že už se nebudu dál snažit to spravit...
poraďte mi, prosím, nějakej dobrej Mitsu servis, kde by to zvládli v pohodě a nemaji vesmírný hodinový sazby... pokud možno na severním okraji Prahy, abych to auto nemusel táhnout na laně moc daleko...


Offline Drak

Asi nejbliž to budeš mít do Roudnice http://www.mitsubishiroudnice.cz/ pokud chceš rozumnej servis. Nebo v Mpčechvostech  http://www.mitsubishi-volvo.cz/autoservis.htm
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Pepe

 Zastav se u Domanského na Zdibech , optej se kluků s náhr. dílama . Domanský už miši nevede ale za dotaz nic nedáš . :o
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline elBarto

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 25
Takže auto je už přesně týden v servisu... zjistili to samé, co já, a sice že je problém v čidlu polohy kliky...
tak ho objednali, vyměnili a - NIC... auto nestartuje, nic se nezměnilo...
takže je pravděpodobně v háji kabeláž


Offline elBarto

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 25
tak jsme se zase o kousek posunuli... ne že by teda auto jelo, ale už alespoň víme, co se stalo.
pod kryt rozvoďáku se pravděpodobně při couvání v hlubokém sněhu dostal sníh, teda spíš kusy ledu. odnesl to malý rozvoďák, který prasknul a rozbil kolem sebe všechno možné. co bylo potřeba, to se vyměnilo a dneska to v servisu všechno nastrojili. ale mišák pořád nejede. bohužel se poškodila taky kabeláž čidla polohy klikovky a všechny kabely se prý dotkly kostry... takže teď na auto zase nastoupí elektrikář a bude zjišťovat, co se kde vyzkratovalo a shořelo...
je to síla... už jsem měl spoustu aut, ale něco podobného se mi teda ještě nestalo


Offline Pepe

 Ahoj , doufám že se nedopracují k tomu že zahlásí potkaný motor . :lipsread:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline elBarto

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 25
to by neměli, velkej rozvoďák byl v pohodě. navíc jsem slyšel, že tenhle motor není potkávací... takže předpokládám, že píst a ventil na sebe nedosáhnou... každopádně už mě to pěkně štve... auto má jezdit a ne stát 3 týdny v servisu


Offline Pepe

 Nevim , ale 4G63 , 2l , 100 kW ---------- neboli 16ventil neni potkávací   :o  :( , ten můj přisel před 3 roky o 8 výfukových ventilů a to byl jen  cink---- :'(      :lipsread:

« Poslední změna: 27.05.2014 - 18:44:54 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline elBarto

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 25
je to 4G63... každopádně takovou jsem dostal informaci... posoudit to neumim...


Offline elBarto

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 25
i snimače jdou otestovat. Bud datalogem pripojením na PC a nebo je k tomu potřeba osciloskop a nebo aspon dostatečně rychlý analogový ručičkový měřak.

Odhadem jsem koukal na ceny a čidlo vačky MD327107 je za cca 3000 a čidlo na klice MD329924 je do 1600.

S datalogem muzu kdyztak nekdy po dohode pomoc.
Kde jsi, prosím, našel to čidlo na klice (MD329924) za 1600? Mně teď řekli na Spořilově, že stojí 3.900, což se mi teda už tak moc nelíbí... a kdyby byla možnost to sehnat levněji, bylo by to skvělý :-)


Offline Drak

Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline gambler82

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 24
čaw snáď mi niekto odpíše lebo mám rovnaký problém s automatom u 2,0i rv 98 tiež to ide OK až pokial nehodím D alebo R len som sa tu nedočítal ako si tento problém vyriešil