GalantWeb

Lakování

Offline johny11

Ze jsi to probrousil na cisty kov,to je normalni :) Klidne to strikni plnicem,nic se nedeje a nestane,Dej vetsi vrstvu plnice,at zakryjes prechod mezi holym plechem a tmelenou casti.Klidne bych min naredil,at to ma trochu grady,ale zase ne moc malo,at stiha pistole davat.Nevim jakou mas pistoli,predpokladam,ze s tryskou 1.5 ?Uvidis sam,jak to pujde.Pokud budes redit normalne,dal bych tak 4-5 vrstev,mezi jednotlivymi vrstvami samozrejme pauza,at to netece ;)Jinak,tu garaz bych ja osobne uklidil at je prostor,klidek na kafe,premysleni,teplo a cigarko,pro me uz Joyetech elektro  :D


Offline Jindřišák

Trochu jsem po netu studoval, abych vychytal některý chyby a dočet jsem se o tom trychtýřku, u kterýho podle průtoku poznám správně naředěnou směs. Jinak s tou základovkou ještě uvidím, jelikož na to mám čas jen o víkendech, tak aby to nezačlo hnít. Jinak pistole je tuším michelin nebo nějaká levná z kelly, tryska by měla bejt těch 1,5mm, tak snad ní protlačím ten plnič. Vím, že už jsme to doma řešili, protože se ucpávala, tak jsme použili nějakou starou pistoli české vyroby. Výbavičku si budu pučovat od kámoše, není to nic extra, ale musí to stačit. S garáží to bude boj, je tam prachu jak nasr.., už mě napadlo, jesi nebude jednoduší to tam kolem dokola obehnat igelitem, zamýst a pokropit jen podlahu ](-:, jinak vítej mezi e-kuřáky, já skončil u ega -_-
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline johny11

Trochu jsem po netu studoval, abych vychytal některý chyby a dočet jsem se o tom trychtýřku, u kterýho podle průtoku poznám správně naředěnou směs. Jinak s tou základovkou ještě uvidím, jelikož na to mám čas jen o víkendech, tak aby to nezačlo hnít. Jinak pistole je tuším michelin nebo nějaká levná z kelly, tryska by měla bejt těch 1,5mm, tak snad ní protlačím ten plnič. Vím, že už jsme to doma řešili, protože se ucpávala, tak jsme použili nějakou starou pistoli české vyroby. Výbavičku si budu pučovat od kámoše, není to nic extra, ale musí to stačit. S garáží to bude boj, je tam prachu jak nasr.., už mě napadlo, jesi nebude jednoduší to tam kolem dokola obehnat igelitem, zamýst a pokropit jen podlahu ](-:, jinak vítej mezi e-kuřáky, já skončil u ega -_-
Ten trychtyrek znam,ale pokud ho nechces kupovat,tak priborovy nuz...Zamichas a musi ti z nej barva pekne stikat pomalu ;)Vezmi kompresor,a vsechno v garazi trikrat vyfoukej ofukovaci pistoli s touskou na puse.Nech vzdycky sednou prach a pak znovu.Pokrop poradne podlahu.Zaklad jsem nepochopil,nemusis ho davat,pokud jsou to jen probrousena mista,dulezita je teplota v mistnosti min. 20st. a natemperovany auto teplotou,ktery tam bude stat treba celou noc.Tryska 1.5 to protlaci bez problemu,musis si koupit sitko na precedeni barvy,zadnou puncohu  :D stoji to tak 8 Kc. Stara pistole ceska,to myslis urcite Kovofinis ta mivala vetsinou trisku 1.8 a jde to s ni dobre.Dulezity je mit radne vycistenou pistoli a dobre promichanou barvu.Jinak Ego uz kourim od dubna a jsem do toho trochu blazen,me to chutna,tobe ne?Proc? :D


Offline Jindřišák

Trychtyr koupím, jesi ho seženu, co to může stát ten kus plastu :laugh:. Ještě vymslím, jak na tu garáž, jsou tam všude police plný nejrůznějšího bordela a v tom usedlej prach a všechno to třídit a pak umývat se mi nechce ](-: Garáž je vytápěná, takže není problém, mám možnost i nevytápěné, ale tam už bude zima, než se k tomu dostanu. Jinak pistole bude muset stačit ta michelinka, protože tu českou potvoru jsem někam založil, tak nevím jestli ji najdu. Jinak Ego je super, teda myslím Kčko, začínal jsem na Tčku, na který jsem se nechal ukecat na trzích. Stálo to někřesťanský prachy na to, že se po 14 dnech rozpadla celá sada... Chut je super, zatím tomu propadám :-D
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline johny11

Pokud budes strikat jen plnic,pak bych to s tim prachem zase az tolik neresil,myslim tim umyvani vseho.Staci 6 atm. v pistoli,otevrit vrata.vzit si rousku,vsechno vyfoukat,nechat vyvetrat a zopakovat jeste dvakrat,nakonec pokropit podlahu,samozrejme,az si sedne prach.Do polic a regalu staci 2-3 atm. abys neco neshodil  :-D
eGU JSEM PROPADL NA 100% TY MYSLIS eGO k? s ce4+ to je zatim to nejlepsi na trhu za rozumny penize.Tenhle mesic objednavam Lavatube grip s variabilnim napetim,super vec ;) Alespon pro me  :-D


Offline Jindřišák

Nejspíš tento týden připravím podklad, příští UBS a plnič a další pak metla a lak, jesi se zadaří. Ideální tlak asi 3-4atm že? Budu mít jen malej kompresor 25L, asi mi při stříkání bude trochu padat tlak, nemam žádnej regulator, jen co je na kompresoru :(
Jj, eGO-k, ve srovnání s eGo-t bomba, jak co se tyče nákladů na provoz, tak kouřivosti a plnění. Mám zatím jen jedu cigaretu s 1100mAh, plánuju si koupit druhou, ty gripy jsou kompatibilní s CE4? Jesi maj kapacitu až 3000mAh, tak bych to měl skoro na týden :-D
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline johny11

Napis mi presny typ lakovaci pistole ja si ji vyhledam na netu a poradim ti priblizny tlak na strikani,ale 4atm. je opravdu hodne moc kolem 3 i neco malo min bohate staci.Kompresor ktery mas,tak na nem ti regulace bohate staci,pred strikanim musis kompresor odkalit.dole na spodni casti nadrze na vzduch je kohout,ktery otevres a tim vypustis kondenzat(vodu a olej obsazeny ve vzduchu) Pak nech kohout otevreny a zapni kompresor na cca 1 minutu a on kohoutem vyfouka jeste zbytky ;) Jinak Gripy,zalezi na jakou baterii kupujes pokud na baterii typu 18650 pak muzes koupit baterii s kapacitou az 3000 mah Ce4 je kompatibilni i s gripem pokud je problem,tak se koupi redukce zavitu za 60 Kc a jede to.Vsechny el. cigarety a gripy maji zavit typu 510(ego),stejne tak vsechny clearomizery,echomizery atd.
Prikladam ti odkaz,je to super prodejce,najdes tam podrobny popis ke vsemu zbozi.Odkaz na grip,ktery kupuji a tim i na stranky  -_-

http://ecigarete.cz/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=942&category_id=25&option=com_virtuemart&Itemid=28

Samozrejme jsou i levnejsi gripy,ale tohle je F1 alespon pro me co se gripu tyce.Je to komplet sada i s bateriemi a nabijeckou za velmi slusnou cenu,stejne tak liqidy Dekang jsou tam za vybornou cenu,jsem s obchodem max spokojeny.
« Poslední změna: 05.10.2012 - 00:18:43 od johny11 »


Offline Jindřišák

Tak pistol má na krabici napsané Maggo profi HVLP (s vrchní nádobkou, 600ml), průměr trysky 1,4mm. Kamoš říkal, že stála 3k, ale dle cen na netu se mi to nezdá :-D
« Poslední změna: 05.10.2012 - 17:05:31 od Jindřišák »
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline johny11

Tak jsem se na tu pistoli dival....Ale jo,kdyz ji spravne nastavis,budes mit dobre naredenou barvu,tak to pujde.Jinak oznaceni HVLP znamena,ze potrebuje hodne vzduchu,ale na strikani jen od 2 do 3 atm.Kolik toho budes strikat?Nasel jsem na netu tohle
http://www.racing-tuning-shop.cz/Detail/Naradi/vzduchove-naradi-a-hadice/pistole-strikaci-vzduchove/pistole-strikaci-vzduchova-hvl/250/8537

Jestli je to ona,pak ma regulaci tlaku dole na rukojeti.Pri strikani si nejdriv na kompresoru nastav 3,5 atm. a zbytek vzduchu dolad na pistoli,vcetne doladeni rozstriku barvy a mnozstvi barvy.Zkus to na nejakym uz nastrikanym plechu,treba stary dvere od lednicky,nebo nalakovana skrin,cokoliv co nesaje,abys vedel a videl,kolik to dava barvy na jeden zatah.Jinak je dulezity vnitrni prumer hadice kvuli prutoku vzduchu,ten by mel byt min 8mm.Nejlepsi je 9-10mm,ale 8mm staci.


Offline Jindřišák

Jj, to je ona. Jinak nutně je potřeba stříknout blatník, oba prahy, oba lemy a zadní kufr. Borec, co mi to vyvařoval říkal, že kvůli těm lemům to musím stříknout celej ten sloupek až po střechu a po světla., jinak tam budou kvůli té metle čmouhy. Hadici mám v navíječi z kelly, značka michelin, ale průměr netuším.
Nevíš kolik tak cca plniče, barvy a laku spotřebuju? Chtěl jsem si objednat z netu nějaké to UBS, plnič a další srandy, abych tady v obchodě dokoupil jen barvu a lak. No zakousl jsem se u plniče, 1kg polyuretan, nebo 1l akrylát? Jinak s tmelením je to pěkná pakárna, o víkendu nebyl čas a dneska za celé odpoledne jsem stihl jen jeden lem ](-:
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline johny11

Plnic akrylatovy.Na muj odhad,kolik potrebujes barvy a laku,nebo plnice,bych potreboval videt auto,kdybys to nafotil a poslal emailem,povim ti presneji.
Jinak co se pocita vetsinou,je co dil na nastrik,to 2dc barvy.Laku polovina tzn 0,5 dc.
Ale radeji bych to videl.Uplnice je to tezky,nevim jaky jsou nerocnosti na aute a jak dobre kitujes.
Prikladam odkaz na plnic i body,ja tam nikdy nenakupoval,ale to jen pro tebe abys byl v obraze.Jinak evim jakou budes mit metalizu,protoze jsou dva tipy,vodou reditelna a klasicky akrylat.Tou vodou reditelnou by byl opravdu veliky problem to nastrikat v garazi.Ta se musi susit v lakovacim boxu,nebo susickou.Bezbarvy lak je pro vsechny stejny,redi se redidlem.

http://www.eshop-barvy.cz/index.asp?idzbozi=36000000


Offline Jindřišák

A myslíš, že můžu objednat i akrylátový bezbarvý lak a u nás dokoupit jen tu barvu? Mám foto auta z léta, ještě před vyvářkou, zkusím pofotit příští týden, i něco vykitovanýho. Snažím se, aby tam nebyli nikde žádný důlky atd. Většinou každý místo dělám 2x-3x, ted brousím 120, až to celé bude, tak to vemu 400 pod vodou. Jinak nej obchod u nás je www.dokonalypovrch.cz , míchaj barvy už 40 let. Nevím jak jsou na tom s cenama, ale komplet 1,5dcl v metle bez plniče s lakem tam výjde asi na 650,-. Nechci za to dávat balík, je to starý auto, ale aby to aspon těch 5 let nějak vypadalo -_-. S tou metlou nevím, ještě jsem to neobjížděl, ale při tom množství obchodů tu snad nějakej ten akrylát míchat bude.

jo a foto:
« Poslední změna: 08.10.2012 - 00:02:53 od Jindřišák »
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Jindřišák

Jo ještě doplním, blatník je novej druhovýroba, je nečím láknutej do šeda, nevím jestli stačí stříkat z vrchu, nebo musím z obou stran. Kufr je z vrakáče jako novej v laku, ale v modré, takže by stačilo ho vzít jen z vrchu a prahy jsou komplet od spoje ke spoji a lemy praktický kopírujou ty plastový kryty, nicméně tam se asi bude muset vzít celej ten bok..

Jinak nakonec to asi nakoupím tady. Sem si nevšim, že to vedou v maxi baleních. O tu akryl metalízu jsem jim napsal mail, tak jsem zvědav.
« Poslední změna: 08.10.2012 - 01:10:25 od Jindřišák »
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline johny11

Tak co jsem pochopil z tveho popisu budes strikat prahy,na oba dva ti staci 2dc dohromady,predni blatnik,podle ty velikosti bych soudil tak 1,5 dc oba zadni lemy az po strechu 4 dc a paty dvere 2 dc. na to vsechno,budes potrebovat polovinu mnozstvi laku tohle je bezbarvy lak,ktery ti doporucuji pro praci v garazi je idealni a ma dobry lesk.
http://www.eshop-barvy.cz/detail.asp?idzbozi=360704000004
Jinak k tomu bezbarvymu laku musis dokoupit tuzidlo,bez nej ti to neztvrdne.Jako redidlo pouzij bezny C6000 i na plnic,nemusis kupovat special,je to naprosto stejny.Metaliza se neredi,meli by ti namichat bazi tzn. ze uz je naredena. Ten blatnik obrousit  smirkem pod vodu se zrnitosti od 1000 vyse z obou stran a nastrikej plnicem.Az ho nalakujes,tak vnitrni cast nastrikej neprelakovatelnym body na spodky karoserie,ale az po laku,jinak ti to neprelakovatelny body bude delat paseku v nastriku laku.Jinak vsechno dukladne pred lakovanim odmastit,ono se to zda,ze to mastny neni,ale finale potom ukaze.Brouseni je pakarna a boli ruce,to znam  :D davej si pozor na propadliny,kdyz brousis tmel,musis ho zarovnat s okolim do perfektni roviny.Na to je nejlepsi excentricka bruska,kdyz neni,tak brusna houba,na ni das smirek pozadovany zrnitosti (zabalis ji) a brousis a brousis abrousis..... :D dobry je,mit pri ruce kompresor a po brouseni,pred nanesenim dalsi vrstvy tmelu to vyfoukat,abys vycistil pory.


Offline Jindřišák

Dostal jsem maila z těch barev, akrylát míchaj, za 1L chtějí 1600 bez perleti s ředidlem. Nabídla mi k tomu i lak za 650 nebo 1400, prý podle kvality. Viděl jsem už nějaké ty pomucky na broušení, tak si asi něco koupím. Zvažoval jsem i koupi té excentrické brusky, ale zas aby pak ležela doma.. Ted mě bude asi zajímat hlavně ten plnič. Ještě mě napadlo, nemám si koupit na tu pistoli větší trysku kvůli tomu plniči? Nabízí k té pistoli i 1,7 a 2,0. Trochu jsme zavzpomínali s kamošem na to lakování a právě plnič nám udělal strašnou krupici a furt se to ucpávalo. Asi jsme jednak dávali moc velkou vrstvu bez odvětrání, ale taky ta 1,4 je asi málo ne?
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline johny11

Strikam plnic i tryskou 1.5 o nic vic,nez je 1.4 videl bych to ve spatne naredene barve a hlavne spatne prefiltrovanou.Musis si koupit mikrofiltr na precedeni barvy.Odvetrani barvy je dulezity,hlavne to taky netece,nezapominej,ze ten plnic budes brousit pod vodou,tak to co bude vypadat blbe,stejne prebrousis.Ale koupi trysky 1.7 nic nezkazis,muzes min naredit a dava to vetsi vrstvu.Jinak ta cena za barvu je dobra,ale co ta perlet?To nechapu.Prece kdyz si necham namichat podle kodu barvy autolak,tak perlet je soucasti te barvy,pridava se pri michani.Priklad: chci koupit barvu cislo 4265 da to do programu a vyjede ji,ze to je treba cerveny odstin,ma 3 pod odstiny z toho jeden je zakladni odstin,da ti vzornik do ruky a ty nebo on si ho prilozi na auto a vybira z tech trech ten spravny odstin pokud si nejsi na 100% jistej,pak zakladni odstin.Umetalizy je potreba porovnavat i zrnitost perleti podle vzorniku.Vybere ho,znovu da do pc a tam mu vyjede,ze ta cervena se sklada z 6 barev z toho jedna je perlet.Reknes,ze chces 1kg barvy a pc vyhodnoti kolik gramu z kazde barvy je potreba nalit do plechovky aby to bylo 1 kg a pozadovany odstin.Tak nechapu tu perlet? :o Ale to uz je jedno.Ten lak bych doporucil mobihell,ale to uz je na tobe.Pokud budes vedet znacky laku,hod to sem a ja to zkouknu a povim ti zlaty stred,jestli chces.


Offline Jindřišák

No napsala mi, že 1600 je odhadní cena za barvu bez perletě. Pokud tam bude perleť, tak to bude dražší a že jestli znám přesnej odstín, tak mi sto spočítá přesně, ale to tam budu muset zajet aby vybrala ze vzorníku. Jinak nevím jaký značky těch laku to sou, ale ten levnější bude asi Variol od BKP viz. http://variol.bkp.cz/cms/ Nejspíš ten HS, ale jen hádám. Možná bych objednal i ten mobihel. Pokud potřebuju na 1L barvy cca 0,5L laku, tak mi ten mobihel bude bohate stačit a ještě ušetřím.
« Poslední změna: 09.10.2012 - 21:54:45 od Jindřišák »
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline johny11

Cena celkem dost vysoko dle podle me... Ty stranky s tim lakem variol nejsou tam vubec ceny,ale to je jedno,ja bych radeji pouzil mobihell ale nez objednas,zeptej se na tuzidlo.Nebo zkus jinde se poptat po mobihellu


Offline Jindřišák

Myslíš cenu té barvy? No ona je tu nejdražší, ale všichni tam nejradši jezdí, protože "trefuje" nejlíp odstíny. Ale taky už se mi stalo, že jsme tam nechali míchat bílou barvu na celolak, zavezli to lakýrníkovi, ten to rozmíchal, zjistil, že je to pistáciová, myslel, že to tak chcem, tak to stříkl... Můžu zkusit ještě jinej obchod. V jednejch barvach ted zavedli míchání autolaků, maj prej i nejakej scanner co jim pomůže určit odstín. Zkusím se ještě poptat no.. Jinak jsem hledal ten mobihel a nikde jsem to nemohl najít s tužidlem. Jinak stránky s cenama toho variolu jsem našel na www.voza.cz. Podle internetových diskuzí je ten "lepší" lak co doporučuje právě ten Variol. Akorát, že přes net stojí 1,5L s tužidlem asi 550 a ona chce 1400. :angry:
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Jindřišák

Zdravím, jak to tak bývá, k lakování jsem se nedostal, byla už zima, pak státnice, chtěl bych to dát konečně dohromady, at to auto už nějak vypadá. Na podzim jsem stihl vytmelit jednu stranu a ted jsem na to koukal, že mi to v místě, jak je navařenej novej lem popraskalo, ten vrchní tmel, takže jsem rád, že to není po laku a chtěl bych vědět co jsem udělal špatně. Ten spodní tmel byl s vláknem a je asi ok, pač druhá strana je přetmelená jen tím a je pořád stejná. Na té tmelené do čista jsem použil tmel od BKP na drobnější nerovnosti, tuším, že do 2mm? Objevili se táhlé prasklinky cca do 5 cm a 1mm široké, jako by ten tmel nedržel na karoserii, ale jen na navařeném plechu. Tak chci vědět, co s tím a čemu se vyvarovat, jestli jsem použil špatnej tmel, nebo jsem ho špatně namíchal.
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.