GalantWeb

Vstřiky

Offline Jindřišák

Zdravím, dnes sem měl to štěstí a zjistil sem, že mi téměř na 100% cvakají vstřiky. Aspoň pokud mám dobrý uši, vycházelo to od vstřiků. Dělá to hlavně za studena, za tepla sem to moc nepozoroval, ale myslím, že jsou tišší nebo uplně zticha. Značí to, že jsou KO, nebo je štačí vyčistit UZ a budou šlapat jako dřív?
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Pepe

Myslím si, že vyčistěním , ať jakýmkoli spůsobem, klepání vstřiků neodstraníš . Tento vstřik není totéž jako u dieselu . V liště je tlak benzinu (cca 3,2 bar) a elmag ventil pouze otevře membránu-klapku pro dodávku paliva do sání .  ^_^
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline johny11

Divný je,že to dělá hlavně za studena,spíš bych řekl ,že jsou to hydra.Zkus za chodu motoru přiložit konec šroubováku na vstřik a rukojeť opři o ucho,jestli to bude slyšet víc  :mellow:Pokud to jsou vstřiky,tak je to jak říká pepe,vyčistíš a budou stejně klepat.


Offline Jindřišák

Tak mám další problém, nevím jestli to s tím souvisí, ale za studena mi auto dost cuká, dělá to asi jeden kilometr, pak už je to v klidu. Je to jako bych se rozjížděl na dvojku, pravidelné jemné cukání. Začalo to dělat poté, co jsem měl vytaženou váhu vzduchu. Celé sání od klapky a při té příležitosti sem klapku trošku utřel. Vše dal zase dohromady a zapojil. Nevím jestli to s tím souvisí, nebo je to jen náhoda. Jinak za studena znamená nechat to vychladnout do rána, dvě hodinky tomu nestačí, to pak jede pořád dobře. Jinak ještě malá poznámka, na autě hydroštěly nemám, takže musí cvakat vstřiky :undecided:
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Pepe

93-94 motor bez hydroštelů  :( :(   Proč nemáš vyplnen profil ? Tento motor - předpokládám má štely uloženy v hlavě ne ve vahadlech . A když nemá zdvihátka , tak nech seštelovat ventily . ^_^
Někde ti nasává faleš, jinak by nekopal - špatně smontované -opravit . ^_^
« Poslední změna: 27.02.2010 - 10:11:31 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Jindřišák

Motor je 4G93 1.8 85kw. Že nemám hydra sem usoudil po konzultaci v jednom z topiků tady, kde jsem přiložil fotku ventilů. A to že cvakají vstřiky usuzuji podle sluchu, zaručeně to cvaká u vstřiků, ne u víka ventilů. Ventily sem si chtěl seřídit doma sám, jestli to tedy zvládnu.
s tím falešným vzduchem už mě to taky napadlo, asi rozdělám znovu sání a znovu dotáhnu.
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Begy

  • Pisatel
  • *****
  • Everything is possible...
    • BEGYho web
všechny motory od roku 1993 mají hydroštely. Takže s ventilama máš klid  :mellow:

a k tomu cukání. Co svíce a kabely?


Offline Jindřišák

Svíčky jsou měněny před 1000 km NGK předpisový. Kabely jsem neměnil, nevím jak jsou tam dlouho, příjde mi, že je nesmysl, aby to cukalo jen takovou chviličku. Není to ani po kilometru, stačí snad i 500 metrů nebo mín. Navíc vynechávání svíčky by bylo hrubější. Tohle je dost jemný, ale pravidelný, zhorší se to když tomu přidám plyn. Přikládám fotku ventilů.
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Begy

  • Pisatel
  • *****
  • Everything is possible...
    • BEGYho web
žijova ty jsou fakt seřizovatelný. to teda čumim


Offline Pepe

 :o   asi takhle vypadám -čumím , ale byla by to prácička ,to můžu . :kiss:
 S těma vstřikama - jedině koupit nový -někdo je tady nabízí . ^_^
« Poslední změna: 27.02.2010 - 20:41:54 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001