GalantWeb

Číštění klapky

Offline Jindřišák

Vím, že na tohle téma už se tu napsalo mnoho. Dal jsem se do čištění klapky a poté se ji pokusím správně nastavit, jelikož je rozladěná. Potřeboval bych se zeptat, z čeho by se dalo vyrobit tesnění mezi klapkou a sáním, a v jakém obchodě to koupím, případně jestli se vyrabí, ale nikde jsem na něj nenarazil. Pak by mě zajimalo, jak mam vyčistit obtokové kanálky a ISC motorek. Mám dojem, že nefunguje jak by měl, protože se otáčky nezvedají po zvýšeném zatížení motoru (světla, servo). Z jedné strany sem to rozdělal, ale je tam jen pár plastových ozubených koleček, které vypadají čistě a mohou se volně točit. Celou spodní část klapky kde vede chlazení a je tam ten ISC nejde sundat. Je to přišroubovaný na křížový šrouby, který nejdou za boha povolit. Předem díky za každou radu  ^_^
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline koty

V mitsubishi servisu autorizovaným bys to měl sehnat tam je prodej dílů a tam by ti to mohli říct a pokud bys to chtěl klidně se ti na to zeptám když mi dáš vin jestli se to prodává a co to stojí  ^_^
V6 forever
Mitsubishi Galant '98 winter edition 2.5 V6


Offline Jindřišák

Mitsubishi je až poslední záchrana. Jednak jejich doba dodání je šílená a pak ta cena.. nezapomenu, jak sem tam vypláznul za žárovku 100 která stojí v kelly 4 koruny. Vinko je JMBSNE52ARZ003005 a kod dílu by měl být MD312454
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline koty

OK zítra se ti na to zeptám kolik to stojí a tak  ^_^
V6 forever
Mitsubishi Galant '98 winter edition 2.5 V6


Offline Drak

Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Jindřišák

Díky, zkusím zítra mrknout tady v ulici do mototechny, jestli už nezkrachovala -_- Jinak mě nenapadá, kde to koupit. Bojím se, že to bude problém.. a bez auta se ted nikam dal nedostanu.
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Pepe

Pak by mě zajimalo, jak mam vyčistit obtokové kanálky a ISC motorek. Mám dojem, že nefunguje jak by měl, protože se otáčky nezvedají po zvýšeném zatížení motoru (světla, servo). Z jedné strany sem to rozdělal, ale je tam jen pár plastových ozubených koleček, které vypadají čistě a mohou se volně točit. Celou spodní část klapky kde vede chlazení a je tam ten ISC nejde sundat. Je to přišroubovaný na křížový šrouby, který nejdou za boha povolit. Předem díky za každou radu  ^_^
Ty křížový šrouby povolíš sikama a vyčistit chce dosedací plocha- hrana zajíždejícího kuželu . Bacha na gumové těsnění motorku a snímače . -_-
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Jindřišák

Dva šrouby už jsem povolil, ale ty další dva sykovkama asi nedám, je tam přístup jak k penězům :angry:
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Pepe

Dva šrouby už jsem povolil, ale ty další dva sykovkama asi nedám, je tam přístup jak k penězům :angry:
Tak vem pilku a udělej drážku pro plochý šroubovák . :D
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Jindřišák

Tak vem pilku a udělej drážku pro plochý šroubovák . :D
To mě taky napadlo, ani to nepomohlo. Alespon se mi podařilo sundat ten spodek klapky a vyčistit ty kanálky. Kupodivu křižákem na ráčně to šlo povolit raz dva, normálním šroubovákem ani za boha :worried: Ted ovšem čekam na to těsnění, až mi dojde poštou, obešel sem 4 mototechny a všude na mě čuměli jak na debila, takže zbýval internet :angry:
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Pepe

 Stačilo tam dát červený silikon - těsnící na motory .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Rafik

Nechci zakládat nové téma, tak píšu sem. Dneska jsem měnil vzduchový filtr a čistil klapku (zatím jenom hadrou, nenašel jsem doma sprej na čištění klapy), přitom jsem měl vytáhlou baterku. Motoru teď za jízdy na volnoběh klesají otáčky někdy až ke 300. Je to tím, že byla vytáhlá baterka a musí se delší jízdou nahrát mapy nebo je potřeba poštelovat volnoběh? Při stání drží stále normální otáčky. Jel jsem s tím teď jen 10km, ale dost mi to vadí, jsem zvyklý že drží otáčky krásně.
Mitsubishi Galant 2,5 V6 4WD 4WS R.I.P.
Mitsubishi Galant 2,0 R.I.P.
VW Passat Highline 1,9TDi PD 6speed


Offline Pepe

Na štelování je brzo, kup spray na klapky , sundej ji a pořádně vyčisti . Tohle mi připadá zatím jako přicpaný bypass.
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Drak

vyčistit a hlavně nehýbat ze šroubkama, jinak se to bude těžko ladit zpět.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Rafik

dobře, díky
Mitsubishi Galant 2,5 V6 4WD 4WS R.I.P.
Mitsubishi Galant 2,0 R.I.P.
VW Passat Highline 1,9TDi PD 6speed


Offline BlackJack

Když jsem natahoval kabely k zesilovači, musel jsem sundat kontakt z baterky. Po nasazení a opětovném ježdění motoru kolísaly volnoběžné otáčky. K ustálení došlo tuším až po sto kilometrech. Docela mě to překvapilo, už jsem myslel, že se něco zmrvilo  :lipsread: Ale naštěstí se vše zase vrátilo do pořádku  -_-
Mitsubishi Galant - 2.0 (100kW) - 4G63


Offline m4rt4s

U galanta stačí pár minut bez baterky a celá paměť ŘJ se smázne. Jednotka potom potřebuje načíst nové hodnoty, a tak je normální, když volnoběh lítá 300-1300. :)
Jak říká Blackjack - musí se to přetrpět, po pár desítkách km si to sedne :)
2.0 Wagon Sportedition


Offline Hoody

Zajímavé. Nedávno sem baterii měl vyndanou a nabíjel sem jí (cca 12hod byla mimo auto) a žádné problémy nepociťuji. :big grin:
jezdím za LPG ;)


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Zajímavé. Nedávno sem baterii měl vyndanou a nabíjel sem jí (cca 12hod byla mimo auto) a žádné problémy nepociťuji. :big grin:
  Třeba závisí, v jaké kondici jsou kondenzátory v ŘJ, já když si  nechal přečalounit volant, tak jsem měl baterku týden odpojenou/aby nenastala chyba airbagů/ a volnoběh makal stále v poho. :mellow:
« Poslední změna: 12.12.2011 - 19:45:34 od Rob »


Offline Rafik

Dneska mám najeto 200km a pořád stejné. Musím teda napřed vyčistit klapku, až budu mít chvilku času.
Mitsubishi Galant 2,5 V6 4WD 4WS R.I.P.
Mitsubishi Galant 2,0 R.I.P.
VW Passat Highline 1,9TDi PD 6speed