GalantWeb

Škubání motoru 4D68

Host · 18 · 5465

peer

  • Host
Nazdar pánové, mám takovej problém od 2200 ot/min a rychlosti 90 - 100 km/h mi začne škubat motor. Při zrychlování se nic neděje a motor normálně táhne - pokud ale chci udržet zmíněnou rychlost začne motor škubat. Sešlápnu plyn a je klid. Měnil jem palivový i vzduchový filtr. Nafta Shell. Co s tím dál ?


Offline johny11

Máš dobře odvzdušněno a všechno dotažený?A co voda v nádrži?


Offline Pepanak

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 161
Me u zraloka to delalo podobne-na malo otacek mi to cukalo a obcas se me rozsvitila kontrolka motoru a pak sem musel pustit uplne plyn a nasledne znova pridat,jinak bylo auto uplne mrtvi.Ja to vyresil vymenou celyho mechanizmu,jak je k nemu privedeny plynovy lanko.
Mitsubishi Galant 2.0TD GLS r.v.99
Mitsubishi Galant 2.3TD GLX r.v.81


Offline Pepe

Nafta patří do kamen a ne do vozu. :mad: Naftákům moc nehovím ale   :roll:   u altíku je vakuová pumpa a na  těsnosti  snad záleží celá dodávka nafty do vst. čerpadla . A jak píše johny11- je pořádně odvzdušněno a bez vody . Co senzor vody  ve filtru ? Když afto do výměny filtru jezdilo , proč nejede teď ???  :o
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


peer

  • Host
Ono to cukalo už před výměnou filtru - tak jsem ho vyměnil jako první možnou příčinu, ale nic se nezměnilo. Čidlo vody ani před tím nesvítilo. Jinak vakuová pumpa je taky dobrej tip - zejtra snad bude na to čas. Motor má naprosto plynulej chod i tah - do těch 90 km/h to je pohoda, ale kolem 100 to začne cukat - tak přidám plyn a je zase klid. Fakt už nevím co s tím.


Offline Pepanak

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 161
No hosi,nevim teda jak u kteryho auta,ale mam za to,ze pumpa na altiku u galanta je ciste kuli posilovaci brzd a u zraloka uz na altiku ani nejni,ale je na vacce...Ja bych spis skusil prekontrolovat elektriku,jestli nezlobi nejaky cidlo,nebo tak.
Mitsubishi Galant 2.0TD GLS r.v.99
Mitsubishi Galant 2.3TD GLX r.v.81


Offline johny11

Má to rotační čerpadlo,nebo už je to el.vstřikování?A jakým způsobem odvzdušňuješ palivový systém,pumpičkou?


Offline Pepe

Má to rotační čerpadlo,nebo už je to el.vstřikování?A jakým způsobem odvzdušňuješ palivový systém,pumpičkou?
Že by měl Galant Commonrail ???  Pak by jezdil do 4,5 l .   :o
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline johny11

Že by měl Galant Commonrail ???  Pak by jezdil do 4,5 l .   :o
:D tak to já nevím,tyhle motory mě moc neberou a galanta mám 3 měsíce,pořád se učím -_-


Offline johny11

Já tedy nevím,co bych u nafty,která má rotační čerpadlo řešil s elektrikou,když to dělá jen při snaze udržet auto ve stálé rychlosti a stejných otáčkách.
Osobně bych viděl hlavní problém v dodávce paliva a vzduchu.
Tzn. držím plynový pedál v jedné poloze a palivo pulsuje do vstřikovacího čerpadla proč?Asi vzduch,nebo voda,nebo je někde něco ucpanýho.Kdy to začalo dělat?Nedošla ti nafta?
Pak je tu ještě jedna možnost a to problém v pumpičce,kterou používáš na odvzdušnění palivového systému.
Ale je to jen můj názor.Jinak nafta je do traktoru.


Offline Pepe

Mám dojem , že problémy může způsobovat snímač polohy klapky, podobný system jak benzin.  Stáhněte si manuály pro váš motor a zkuste trochu studovat . A vakuová pumpa je propojena i se sáním . :(   Odvzdušnění potrubí a filtru je popsáno i v  zákaznickém manuálu .
« Poslední změna: 15.04.2010 - 11:02:58 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


peer

  • Host
Škubat to začalo PŘED výměnou palivového a vzduchového filtru (proto ta výměna). Nafta mi nedošla. Pumpička na odvzdušnění je součástí palivového filtru - zkusím to pro jistotu ještě jednou odfouknout a uvidím.


Offline Pepanak

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 161
Galant ma sice jen rotacni cerpadlo,ale elektronicky rizene-plynovy lanko je privedeny k potenciometru a k cerpadlu uz vedou jen kabely,takze musi mit ridici jednotku,snimac polohy kliky atd.Problem v elektrice je teda docela dost moznej...Dela ti to na vsechny rychlosti pri zhruba stejnym seslapnuti pedalu a stejnejch otackach?Abys nemel taky v urcitej poloze vydrenej potenciometr...
Mitsubishi Galant 2.0TD GLS r.v.99
Mitsubishi Galant 2.3TD GLX r.v.81


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
Že by měl Galant Commonrail ???  Pak by jezdil do 4,5 l .   :o

Commonrail žere sotva o litr míň než stejný obsah v benzínu. Dvoulitrovy volvo žere skoro stejně co muj galoš
Radouš


Offline johny11

Galant ma sice jen rotacni cerpadlo,ale elektronicky rizene-plynovy lanko je privedeny k potenciometru a k cerpadlu uz vedou jen kabely,takze musi mit ridici jednotku,snimac polohy kliky atd.Problem v elektrice je teda docela dost moznej...Dela ti to na vsechny rychlosti pri zhruba stejnym seslapnuti pedalu a stejnejch otackach?Abys nemel taky v urcitej poloze vydrenej potenciometr...
Tak stím potenciometrem škrtící klapky bych souhlasil,nevěděl jsem,že je tím vybyvenej sory.Setkal jsem se s tím u Peugeota,taky škubal až dojezdil a taky potenciometr :mellow:


peer

  • Host
Tak pánové, udělal jsem tady ze sebe kardinálního vola. Včera jsem zkusil znovu odvzdušnit palivovej filtr - a on byl plnej vzduchu. Ráno jsem vyrazil do práce a byl klid, nic neškubalo, po 40ti km se začalo znova objevovat lehký cukání a zpátky domů bylo vše při starém. Doma kouknu na filtr - a on byl znova zralej na odvzdušnění. Takže jsem došel logicky k závěru, že se mi tam někudy tlačí vzduch - budu to muset projít od nádrže až k čerpadlu a všechno poutahovat a zkouknout. Všem vám díky za pomoc a snahu ....


Offline johny11

Zdarec,proč vola?Se stane,nikdo není dokonalý  :mellow:
Možná jsi měl vyzkoušet první příspěvek na tvůj dotaz a už mohlo být po problému  :mellow:
Ale jak já  vždycky říkám,na tomhle vebu jsou super lidi,kteří se vždycky snaží jeden druhému pomoci  :mellow:

: Re: Škubání motoru 4D68
« Odpověď #1 kdy: 14.04.2010 - 00:06:25 » Citace Změnit 

--------------------------------------------------------------------------------
Máš dobře odvzdušněno a všechno dotažený?A co voda v nádrži?


Offline Pepe

 Sám se naučíš  jak a co . ^_^ ^_^ ^_^
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001