No prostě to odflákl .... ono taky záleží jakou tam dáš barvu , jestli vodou ředitelnou ( ta je leda tak na zatopení v olejácích ) a nebo kvalitní bravu která se neředí ... jo a lakýrník by se měl takovým kukátkem na barvu do které to chceš dát ( NA ZBYTEK AUTA ) A podle toho co uvidí v kukátku si namíchá barvu v tom odstínu .... jak nedáš za stříknutí a kompletní práci kolem za nárazník 4500 kč bude to stát za prd ...
Neznam barvu, ktera se neredi....Kazda barva se redi, zalezi na mnozstvi, ktere potrebujes k lakovani.Pokud pouziju 1dcl barvy, pak neredim, pokud pouziju 1l barvy, pak je potreba redit.Pokud delam rozstrik, je potreba redit.Pokud nelakuju metalizu, je potreba redit atd.atd.
Profesionalni lakyrnik by mel mit cit pro odstiny,pokud micham lak, nebo spis chci namichat lak, delam to podle vzorniku, ktery prikladam nejlepe na dennim svetle, ne pod zarivkou.Jinak barva se da koupit i v CR nemusim ji prece kupovat v Polsku.Vodou reditelnou barvu neprodavaji vsude, protoze to nikdo nechce, obzvlast ti, kteri lakuji v domacich podminkach.Da se s ni delat, ale jen v lakovacim boxu, kde si nastavis teplotu, odvetrani a prutok vzduchu atp.Jinak doma je to dost slozity prave kvuli schnuti, ale jak rikas je to sracka.Spotreba barvy:Zalezi na lakyrovi, na pistoli kterou pouzivas.Ono totiz ne kazda pistole, kterou i treba nemecky vyrobce znaci jako HVLP je ve skutecnosti HVLP a nebo dobra volba.Hodne zalezi na moznosti jejiho nastaveni.Cena barvy tady v Cechach za 1l se pohybuje kolem 1100,- ale to je pouze barva ke ktere nalezi vrchni lak a tuzidlo.Nelze pocitat barvu ne cele auto samotnou, protoze vzdycky se musi pouzit podkladovy material,plnic, zaklad na plasty atd.