GalantWeb

Problém s převodovkou

Offline Vjacla

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 4
čus mám takový ''malý'' problém....když zařadím 1 a pustím spojku tak se z toho ozývají hrozné zvuky něco jako když řadíš přes zuby ale dělá to furt....to samé dělá i 3 a 5...2 4 a R nejde vubec zařadit...nevíte čím to muže být?
jedná se o galant 2.0 89


Offline johny11

Tak to vypadá na nějaké ložisko v převodovce,řekl bych na hlavní hřídeli,co vy na to chlapy?  -_-


Offline Drak

ja bych to viděl na vysypaný kuličky od ovladaní vidliček nebo na totalně nefunkční bovdeny.  Chtělo by to zjistit, jestli se při řazení na převodovce pohybují obě páky.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Vjacla

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 4
dík za rady chlapi..zítra na to mrknu a napíšu jestli se hýbou nebo ne -_-


Offline Ghost Buster

Čau,

potřeboval bych poradit, včera jsem přijel k supermarketu a když jsem chtěl odjet, zůstala zařazená trojka, řadicí páka v poloze čtyřky a nešlo už vyřadit. Na trojku jsem to dohrkal domů, ale teď potřebuju poradit po čem mám jít. Mohla někde jenom vypadnout řadicí tyč, nebo bude problém horší - převodovka??? :mad: (je to 2,0, 16v 4G63)

Díky moc za rady...


Offline Drak

řadicí tyč nenajdeš, jsou tam bovdeny a bud ti jeden někde rupnul, nebo se ti kously kuličky od kulisy řazení v převodovce.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Ghost Buster

A sakra, no spíš to vypadá na ten ruplej bovden, protože páka de lehce, naráží na kulisu v poloze čtyřky uplně bez odporu, ale nahoru na trojku, ani na neutrál ani do stran nejde. Co se s tím dá dělat?? Jak se k těm bovdenům dostanu?? Díky..


Offline Drak

jestli je ruplej, tak jedině vyměnit. k bovdenům na převodovce se dostaneš tak, že sundáš plastové sání. Potom bys mohl i rukou otestovat řazení a i presklé lanko vytahnout.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Ghost Buster

Tak jsem sundal sání, a zkusil řadit na převodovce, podařilo se mi zařadit jen 1, 3, 5. Takže myslím, že je zaseklej nějakej mechanizmus na tu druhou řadu rychlostí. Ale je dost možný, že jsem uplně nepochopil ten mechanismus. No každopádně jsem to takhle dostal do garáže.

Kdyby byl problém s převodovkou, tak by ale nešlo řadit vůbec ne? Snad je to jen ten bovden. Neví někdo, jestli se dá objednat novej? Nebo budu muset shánět na vrakáči??

Díky moc za pomoc...



Offline Drak

bovden bude nejspiš jako originální díl a nebo použitej z vrakoviště. 
Když odpojíš bovden od převodovky, tak bys pohybem ramen měl být schopen zařadit všechny rychlosti pokud není chyba v převodovce. Jestli ti to ale nepujde, bude chba někde v ovládaní vidliček. Bud se ti vzpřičila jedna z kuliček vymezyjící přesnou polohu a nebo zablokovala samotná vidlička.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Ghost Buster

Ok, zkusím ještě odpojit ty bovdeny od převodovky a zařadit i ostatní rychlosti, zatím jsem to zkoušel jen bez odpojení.

A budu se modlit, že je to jen bovden...  :big grin:

No aspoň se zase dovím něco novýhy, sice jsem kvůli tomu nešel do práce a asi chvíli budu nepojízdej, ale co se dá dělat... Dějou se horší věci... Kua ať už je po Vánocích...



Offline Ghost Buster

No tak to je pecka. Nový bovdeny - sada 2 ks - 5800,- origo Mitsubishi  :( :mad:

Neválí se to někomu doma??


Offline johny11

Jsou stejny,na vsechny rocniky nebo ne?Nevi nekdo?
Mam tu galanta na dily,rok 95 pokud tam pujdou,tak ti je necham.


Offline Drak

uplně stejný nejsou, protože je od roku 97 motor s převodovkou zrcadlově obraceně uložen v kastli. Nejspíš by šly bovdeny upravit případně prohodit jejich držáky.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Ghost Buster

Díky, dneska večer odpojím ty bovdeny a taky odkryju kulisu řazení a uvidím, nějak se mi to nezdá, aby to nebyla nějaká hloupost - vypadlá závlačka, nebo něco takového.

Já snad začnu shánět nějakou bouračku na náhradní díly, když vidím, jak často by se mi něco hodilo  :laugh:



Offline Ghost Buster

Tak jsem odpojil bovdeny a bez problémů jdou zařadit na převodovce všechny rychlosti. Navíc bovden není ani jeden přetrženej.  -_-

Teď půjdu rozebrat kulisu řazení, to už je jediný místo, kde může být nějakej problém. Snad se to bude dát nějak poševcovat abych aspoň na Vánoce dojel autem domů.


Offline Ghost Buster

Nouzově opraveno !!

Ty pitomci mají bovdeny v motoru jenom přilepený, no to mě poser. Uvolnilo se mi při řazení to U-čko s bovdenem a při vracení bovdenu vypadlo a kouslo se, nouzově jsem to přilepil zpátky a přivázal provázkem  :mellow:

Tak snad na to domů dojedu, byl jsem to projet a v pohodě...


Offline swiftt

  • Galant 1998 2.5v6 Audi A3 1.8T Audi A6 2.5tdi V6 Mercedes ML 500 Amg w163 Opel astra J 1.7 cdti
  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 519
Nouzově opraveno !!

Ty pitomci mají bovdeny v motoru jenom přilepený, no to mě poser. Uvolnilo se mi při řazení to U-čko s bovdenem a při vracení bovdenu vypadlo a kouslo se, nouzově jsem to přilepil zpátky a přivázal provázkem  :mellow:

Tak snad na to domů dojedu, byl jsem to projet a v pohodě...
:D
Galantík 2.5 V6 AT po vela spokojnych km predaný.
215000km pri kupe
486000km pri predaji


Offline Duni

no :D prakticky jsi to zabezpecil lepe nez to bylo predtim :D takze jsi to vlastne opravil jeste lepe nez "original" :) to znamena, ze domu dojet musis :D


Offline Tinify14

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 2
เยี่ยมไปเลยครับผม