GalantWeb

POMOC s Klimatizací!!!

Offline Pepe

Spojka klimy - výmena řemenice  : Než sundáš řemen , povol matici v řemenici klimy a demontuj ji . Poté odstraň řemen a pomocí 2 šroubováků demontuj řemenici z hřídele . Montáž je opačný postup .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline james1986

Hojte kuci.... začalo teplo a klima lítá o sto šest... ale mě by zajimali 2 věci.... 1.občas jezdim ve vyšších otačkách(tak řazení kolem 5000 otáček) a zajima mě, jestli to muže škodit kompresoru, nebo se spojka při nějakych otačkach odpína... a druha věc je při jakych teplotách je učinná....Dam příklad dnes venku ve stínu cca 32°  a klima jakžtakž chladila( bylo vyhřáte od sluníčka, nevim kolik bylo vevnitř, ale po cca pul hodině bylo asi 28°) je to dobře nebo ma už za takovou dobu v autě mrznout...   DIky


Offline Pepe

Jak s tím jezdíš , nemá vliv na klimu . Nikdo v manuálech nepsal , že se doporučuje max 3000 ot. Nechal bych odzkoušet tlaky a množství chladiva - napojit na prístroj . ^_^ Melo by to chladit do 5 minut , pokud ne okamžitě .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline james1986

ok otačky sou jasny, diky pepe....

Spiš by mě zajimalo, jestli ma klima vychladit za takovyho horka auto třeba na 15 stupnu...


Offline Pepe

Nejnižší teplota na regulaci je 17 °C  a normální klima by to měla vychladit max do 5 min.
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline james1986

ok, ja myselelelelel že když to pretočim přes 19, dvakrát zapípá a je to neco jako nepřetržitel chod, ted to v novych autel píše na displai low.....

že do 5 minut??? takže servis a doplnění... to sem potřeboval slyšet....


Offline Pepe

Mechanismus klima kompresoru MSC90 - to , co máme ve voze . Kyvná šneková deska - jedna pevná-ta vlevo.
« Poslední změna: 16.06.2014 - 13:56:46 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206

Offline Pepe

Nechladí , ještě není napuštěno. Zítra už musím do práce , tak nevim kdy to natlakuji . A kompresor je na cestě . Nemůžu se domluvit s operátorem stroje na množství oleje v kompu . Bude-li ho tam málo, nebude komp tlačit a chladit .Má ho tam být 120 g, ale on si nedá říct , že je převodový mechnismus součástí kompu . ](-: ](-: ](-: Proto jsem můj rozebral , aby byl vidět mechanismus.
« Poslední změna: 16.06.2014 - 14:07:48 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001



Offline Pepe

Já psal o náplni oleje -SunPag56 , ne o chladivu 134a - toho tam má být 670-710g . :mellow:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Aha,tak o tomhle zase nevim já,že to tam je extra. :o


Offline Pepe


Offline Drak

ten se mi taky rozebranej valí v garáži jako pokusný stroj :)
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline james1986

Tak co cihly a letaky z lídlu???? dorazily??? :anz: :anz: :anz:


Offline Pepe

Zatím ne a zítra už jdu dělat . ](-: ](-: ](-:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Pepe

Naplněno i olejem a maká . Teď mám v garáži 2 kompresory - prohlédnu a případně opravím a budou k mání , kdyby někdo potřeboval .  Ale bez řemenic . :undecided: :mellow:    Nejvěčší problém byl přesvědčit servismana , aby doplnil i olej , což se poprvé nestalo a proto jsem "musel" přehodit kompresor . Odteď si hlídejte kolik oleje vytáhne při vakuování a nechte doplnit .

James1986 , díky , cihly dorazily .
« Poslední změna: 18.06.2014 - 15:42:17 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Tak to jsem měl vědět před rokem. :'(Teď vím prd,kolik tam toho oleje mám.


Offline Pepe

Teprve teď se mi dostal do ruky kompresor na rozebrání a k nahlédnutí "Jak na to".
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Drak

olej by měl být součástí každého doplňování chladiva plnícím automatem.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)