GalantWeb

servo?

Offline Miwi

ahoj chlapi,
včera mě po nastartování galanta nemile překvapilo servo(asi).Řízení šlo tak napůl ztuha, jakoby servo pracovalo tak na 50%. Po opětovném startu již bylo vše OK.Díval jsem se na to a nic jsem nenašel.
Nemáte s tím někdo zkušenost?Co to mohlo být? Nebo odchází servo?
Dík za každý názor.


Offline Pepe

 Nechce došponovat řemen ???  Dolít kapalinu a zkusit odvzdušnit system- --plný doleva a po 5 sek. do prava .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Jindřišák

Málo kapaliny by způsobovalo škubání v řízení. Spíš ty otáčky. Když vše funguje, tak bych to neřešil, až to půjde zase ztuha, zkus přidat plyn.
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline koty

vyměň kapalinu za ten sajrajt co tam máš už roky  :D jáse na to taky chystám to servo už nemá barvu co by mělo mít
V6 forever
Mitsubishi Galant '98 winter edition 2.5 V6


Offline Miwi

Díky za rady,
tušil jsem, že servokapalina se bude muset vyměnit.
A jak se vypouští stará, po dolití nové stačí odvzdušnit, jak psal Pepe?
Dík


Offline Pepe

Existuje přístrojpro výměnu hydrokapaliny . Abys to vypustil sám , nevim, je třeba dát majzla na šroubení trubek . Musel bys jet na rampu nebo zvednout auto a vypouštět na pístnici řízení . Apak samosebou odvzdušnit a doplnit . Optej se v servisu , je to podobná věc jak na klimu . :mellow:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline koty

podle manuálu je že do bandasky vedou dvě hadice jednu povolíš čím tam teče servo a rejdama to vypustíš nebo kluci mi říkají že taky stačí povolit trubku z hadicí na servu co jde do něj  a zaqse rejdovat  s vypnutým motorem myslím teď nevím jinak by se ta pumpa zničila fakt nevím ale v manuálu to je.
V6 forever
Mitsubishi Galant '98 winter edition 2.5 V6


Offline Miwi

Přišla zima a problém se vrátil. V létě jsem vyměnil servokapalinu a byl klid.Teď když nastartuju, jde točit volantem trochu ztuha,tak na 50-60%. Nemáte někdo tucha v čem je problém, někdy se stane(tak 1x z 10), že vše naskočí vpořádku.Nikde nic neteče, kapaliny je dost.
Dík za každou radu.


Offline Pepe

Přišla zima a problém se vrátil. V létě jsem vyměnil servokapalinu a byl klid.Teď když nastartuju, jde točit volantem trochu ztuha,tak na 50-60%. Nemáte někdo tucha v čem je problém, někdy se stane(tak 1x z 10), že vše naskočí vpořádku.Nikde nic neteče, kapaliny je dost.
Dík za každou radu.
Jediné co není namazáno jsou všechny kulové čepy nápravy .  :undecided:Vem konkor a prostříkni kuláky . -_- :mellow:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
to by dělalo pořát. Spíš je v háji čerpadlo
Radouš


Offline koty

to ani mazat nemusí pač to hned voda a bordel zase zasere je to jen na chvíly,spíš to servo neděla takovej silnej tlak protože třeba když sjedu z dálnice kde točím 3 000 asi 15 min. tak volant je uplně lehounkej ,buď rád že to faká
V6 forever
Mitsubishi Galant '98 winter edition 2.5 V6


Offline Pepe

to by dělalo pořát. Spíš je v háji čerpadlo
Kdybych nebyl majitelem tří generací Galantů snad bys mě ukecal . Jestliže vyměnil kapalinu ??????, jiný problém než tuhnoucí kuláky tam neni . :mellow:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
Psal že 1 z 10 to jde normálně
Radouš


Offline Pepe

Volantem na místě do koncové polohy - vlevo,  1,2,3,4,5 - vrátit , vpravo - totéž  a zkontrolovat ŘEMEN .Napnutí . Je pravda že ročníky 92-96 na volantu tuhly a nebylo fčudu čerpadlo . :mellow:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Miwi

Díky chlapi za rady a názory, bohužel problém zůstal nevyřešen.
Zřejmě zkusím metodu pokusů a omylů.


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
vydává to nějaký zvuky?
Radouš


Offline BlackJack

Jen ze zkušenosti s jinou značkou vozidla - stalo se mi minulou zimu, že při -15°C po nastartování nešel posilovač řízení. Po chvíli se postupně rozběhl. Nejspíš zatuhli některé ze systému servočerpadla, či ztuhl olej.
Mitsubishi Galant - 2.0 (100kW) - 4G63


Offline Pepe

To už musel být hoooodně starý a vodou ředený DEXRON když v zimě ztuhl a rozehřál ho motor . :o Tím odchází čerpadla do věčných vrakovišť .  Proto se doporučuje výměna kapaliny . U Galantu r.92 prorezla zevnitř trubice pod pístnicí řízení .
Obvykle je DEXRON červený ale tohle byl humus , co z toho vyteklo . :o :mellow:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline jackson

cafte. ked tocim volantom, tak mi sem tam nieco zaskripe. vsimol som si, ze mam malo servo kvapaliny. {ked to je ta nadrzka s napisom POWER STEERING FLUID}. aky olej tam mam doliat. moj oco ked este mal opel vektru tak tam lial olej do automatickych prevedoviek.


Offline Pepe

To vrzání  může být od kulových čepů na ramenách . :( Do té nádobky dolej na hranici MAX .  :mellow:      Zde tabulka provozních náplní :
« Poslední změna: 18.02.2011 - 21:10:07 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001