GalantWeb

DIGI KLIMA

Offline galkom2

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 11
Měl bych dotaz ohledne klimatizace,je v pořádku když mi pulzuje.Sepne kompresor nachladí a vypne a takhle to dělá pořád.neměl by být pořád sepnutý?A ještě by mě zajímalo co je ten režim ECO.


Offline kenry

  • VIP Group
  • *****
    • Příspěvků: 2216
Měl bych dotaz ohledne klimatizace,je v pořádku když mi pulzuje.Sepne kompresor nachladí a vypne a takhle to dělá pořád.neměl by být pořád sepnutý?A ještě by mě zajímalo co je ten režim ECO.

Pokud ho nemáš nastavenej na určitou tepltu měl by běžet pokud vypíná tak jede na nějakej termostat a nebo tam máš někde bordel vzduch v trubkách a nebo filtr přicpanej...do servisu s tim kde to plněj a čistěj a budeš vědět....mě to udělaly a měnil sem kompresor.... :-) pak šlapala jak nová....
škoda octavia 2010 njn :-) viz FB
Pha 9 +420608968561
Když můžu, pomůžu....
parkovaní ale plato na odvoz nemám ...
přístup nonstop hlídaný...(Letňany - avia)


Offline Werewolf66

Trosku to tu ozivime, mel bych otazku. Mam digi klimu, a nedrzi mi teplotu. V zime kdyz sem nastavil nejakou teplotu, treba 28 stupnu, tak topeni foukalo telpvej vzduch ale po chvili zacal chladnout a ani pridani nepomohlo. Musel sem dat vzdycky na plno a pak to topilo. Mam podezreni na cidlo co je vedlo kolecka teploty. Nebo to muze byt neco jineho?
Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!


Offline Drak

vem si nějaký jiný nezávislý teploměr a když zjistíš, že při dosažení nastavené teploty začne foukat vlažný až studený vzduch, tak je to normální. Když se změní teplota dřív než dosáhne nastavenou uroveň, mužeš mít vypadlou trubyci mezi ovladáním klimy a dílem s ovládáním klapek kam má proudit vzduch, nebo je v tomm dílu ucpaná štěrbina, kterou ta hadice nasává vzduch a pak už jen špatné čidlo v ovládání.

Většinou jsou s tímto jevem zaskočeni uživatelé, kteří před tím automaticko klimu neměli a byli zvyklí na dodávku tepleho vzduchu po celou dobu :)
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206

Offline Werewolf66

jo, to mas sundanou mrizku vydechu a ta je tam jen nacvakla? ja to nikdy nemel dole tak nevim
Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!


Offline Drak

jednoduší je sundat celej panel i s ovladačem klimy, abys v případě měl kudy strčit ruku pro ten husí krk. Je to jen nacvakané pokud tam nemáš nějak zběsile instalovaný radio
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Werewolf66

takze dekuji za rady, byla tam opravdu vypadla ta hadice hadice, ta tam asi fouka vzduch z vetraku aby ta jednotka vedela jaka je opravdova teplota, to me taky mohlo napadnout ze tam neco takoveho je :)
Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Aspon, že to byla tak jednoduchá oprava :mellow:


Offline Sir Dag

Ahoj..mam možná blbý dotaz :D

Měnit manuální klimu za digital u žraloka 97 je asi blbost. Respektive, mají klimatizace stejné konektory? A co s tou hadicí na čidlo, tu manuální si nemá?
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Drak

Nemají stejné konektory. Manualní má ke každému spínači zvlášť, Automat má vše ve dvou konektorech.
Hadici na čidlo nemá (manualní nemá čidlo teploty, tak nema ani hadici která na něj fouká)
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Pepe

三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Sir Dag

hloupí dotaz..v létě se tedy používá režim "eco vločka"..( když chci chladit) = zde si nejsem jist
v zimě "vločka" (protože chci odmlžit) = zde to funguje a znam .-)
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Pepe

Vykašli se na vločku, já používám knoflík nastavení teploty k zapnutí a i přepnutí do jiného režimu a pak to celé vypnu tlačítkem "OFF"
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Sir Dag

ok jinak..když si nastavim teplotu 21.5 stupne..tak mi to sklo udržuje ve stavu jakém je..ale abych ho odmlžil stisknu čudlík předního skla (to je to nad výhřevem zadního). Na displeji se zobrazí vločka a za chvíli je odmlžíno..pak si vločku vypnu a nechám foukat těch svých 21.5 stupně na sklo co mi to už dokáže většinou udržet..někdy ne a je třeba po nějaké době znova odmlžit..

ovšem když si všimneš a zajedeš kolečkem teploty moc nízko.. 17.5 /17 stupnu tak ti automaticky naskočí vločka a nemusíš tu teplotu ani odmačkávat.. Prostě hned začne chladit a zvyšovat výkon do fukarů, aby jsi měl chládeček.

A to je asi to co nás tady mate..Upřímě řečeno i mě.. Protože když chci chladit v létě. Tak mi tam nalítne symbol vločky a do auta mi jde chladný, studený vzduch. Prostě klima, abych se neuvařil. V zimě stisknu akční čudlík pro přední sklo a též se zobrazí symbol vločky (ovšem s teplotou kterou mam, třeba 22stupnu).
To je nejspíše to co nás plete a proto tady vzniknul dotaz zda jde sklo odmlžit bez použití kompresoru klimy. Třeba já osobně si teď říkám, že asi ne. Už z důvodu obrázku který jsi dával do tématu. Tam je napsáno, že při odmlžování se spustí kompresor. Sice je to ke staršímu galantovi, ale moc se toho nezměnilo z takovýchto věcí.

Tak..a teď mi pověztě zda povídám total blbosti nebo je má úvaha správná..
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Pepe

Nebudu to ještě víc zaplétat - pokud chci odmlžit windows , buď zapnu klimu na AUTO , nebo si pootevřu windows u sebe i spolujezdce . A jestli tam naskočí vločka nebo eco nebo auto nesleduji , rozmrazí , stáhne opar a zahřeje . ](-: ](-: ](-:
Nás neplete nic , jen si někteří myslí , že kompresor klimatizace běží po jejím zapnutí FURT . A to není pravda .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Werewolf66

Vločka = běží klimakompresor

Vyhrev předního okna = klapky nahoru na sklo + běží klimakompresor

Auto mód = spina klimu, hejbe s klapkama podle teploty venku a vevnitr

Eco mód = zapíná a vypíná klimakompresor v nějakých intervalech, jestl podle toho jak je nachlazeno nebo náhodně, to netusim

A ofuk předního okna jde navolit i bez zapnutý klimatizace
« Poslední změna: 06.10.2016 - 19:45:34 od Werewolf66 »
Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!


Offline pol252

Klima se při odmlžení oken spíná z toho důvodu, že klima "vysušuje vzduch"


Offline Pepe

Nezkoušel jsem jestli při zapnuti ventilátoru sepne i kompresor . Je li nastavena vyšší teplota než je venkovní . ^_^
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Sir Dag

okej..někdo používá termín klima a někdo klimakompresor.
Werewolf66 dokonce napsal obojí..

Moje otázka..je klima to samé jako klimakompresor..
Já jsem si myslel, že ne...?
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue