ok jinak..když si nastavim teplotu 21.5 stupne..tak mi to sklo udržuje ve stavu jakém je..ale abych ho odmlžil stisknu čudlík předního skla (to je to nad výhřevem zadního). Na displeji se zobrazí vločka a za chvíli je odmlžíno..pak si vločku vypnu a nechám foukat těch svých 21.5 stupně na sklo co mi to už dokáže většinou udržet..někdy ne a je třeba po nějaké době znova odmlžit..
ovšem když si všimneš a zajedeš kolečkem teploty moc nízko.. 17.5 /17 stupnu tak ti automaticky naskočí vločka a nemusíš tu teplotu ani odmačkávat.. Prostě hned začne chladit a zvyšovat výkon do fukarů, aby jsi měl chládeček.
A to je asi to co nás tady mate..Upřímě řečeno i mě.. Protože když chci chladit v létě. Tak mi tam nalítne symbol vločky a do auta mi jde chladný, studený vzduch. Prostě klima, abych se neuvařil. V zimě stisknu akční čudlík pro přední sklo a též se zobrazí symbol vločky (ovšem s teplotou kterou mam, třeba 22stupnu).
To je nejspíše to co nás plete a proto tady vzniknul dotaz zda jde sklo odmlžit bez použití kompresoru klimy. Třeba já osobně si teď říkám, že asi ne. Už z důvodu obrázku který jsi dával do tématu. Tam je napsáno, že při odmlžování se spustí kompresor. Sice je to ke staršímu galantovi, ale moc se toho nezměnilo z takovýchto věcí.
Tak..a teď mi pověztě zda povídám total blbosti nebo je má úvaha správná..