Menu
Domů
Forum
Garáž
Vyhledávání
Kalendář
TinyPortal
Stahování
Galerie
Články
GalantWeb
»
Forum
»
Problémy & závady
»
Motor
»
více problémú
více problémú
droud
·
39 ·
9632
« předchozí
další »
Poslat téma
Tisk
Stran:
1
2
Dolů
droud
Jr. Member
Příspěvků:
49
Re: více problémú
Odpověď #20 kdy:
15.07.2010 - 07:20:50
a jeste blbej dota jak poznam 1a4 pin zadny cisla jsem tam nezahlíd??
Drak
Administrator
Příspěvků:
5243
Vůz:
1998 Mitsubishi Legnum
The Ultimate Resource
Re: více problémú
Odpověď #21 kdy:
15.07.2010 - 08:10:14
jinak na konektoru jsou čisla strašně malím rozměrem vyražena
Legnum VR-4 TypeS
Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)
droud
Jr. Member
Příspěvků:
49
Re: více problémú
Odpověď #22 kdy:
15.07.2010 - 16:26:16
tak bliklo to na mě 5x dlouze a 4x kratce pak pauza a porad do kola a bliká u toho abs
«
Poslední změna: 15.07.2010 - 16:30:53 od droud
»
Drak
Administrator
Příspěvků:
5243
Vůz:
1998 Mitsubishi Legnum
The Ultimate Resource
Re: více problémú
Odpověď #23 kdy:
15.07.2010 - 18:49:09
54 je 54 No Cam Signal at PCM. Což je chyba čidla na vačce a jednotka z něj nedostává žádná data
Legnum VR-4 TypeS
Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)
droud
Jr. Member
Příspěvků:
49
Re: více problémú
Odpověď #24 kdy:
15.07.2010 - 19:05:21
a jelikož čidlo nečidluje tak nejdou vstřiky co?
Drak
Administrator
Příspěvků:
5243
Vůz:
1998 Mitsubishi Legnum
The Ultimate Resource
Re: více problémú
Odpověď #25 kdy:
15.07.2010 - 19:07:21
jo pak jednotka nevi kdy ma stříknout, tak raději vůbec
Legnum VR-4 TypeS
Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)
droud
Jr. Member
Příspěvků:
49
Re: více problémú
Odpověď #26 kdy:
15.07.2010 - 19:59:46
mno skusim nekde sehnat jinny
droud
Jr. Member
Příspěvků:
49
Re: více problémú
Odpověď #27 kdy:
23.07.2010 - 21:27:36
tak cidlo vimeneno porucha zustava
Pepe
VIP Group
Příspěvků:
6137
Vůz:
2001 Mitsubishi Galant 2.5 V6 24v
VU 2503/2 PRAHA 1971 - 1973
Re: více problémú
Odpověď #28 kdy:
24.07.2010 - 16:58:31
Citace: droud kdy 23.07.2010 - 21:27:36
tak cidlo vimeneno porucha zustava
Výměnou čidla se porucha v paměti nevymaže, ale motor běží nebo ne ?
三菱ギャラン 2,5l V6 24V Hamilton Silver reg.2001
droud
Jr. Member
Příspěvků:
49
Re: více problémú
Odpověď #29 kdy:
24.07.2010 - 17:00:00
pouze na start sprej vstřiky sou pořad suchy
Pepe
VIP Group
Příspěvků:
6137
Vůz:
2001 Mitsubishi Galant 2.5 V6 24v
VU 2503/2 PRAHA 1971 - 1973
Re: více problémú
Odpověď #30 kdy:
24.07.2010 - 20:43:50
Citace: droud kdy 24.07.2010 - 17:00:00
pouze na start sprej vstřiky sou pořad suchy
Bez diagnostiky (EvoScan) nevyzkoušíš vstřiky .
三菱ギャラン 2,5l V6 24V Hamilton Silver reg.2001
blazen
Hero Member
Příspěvků:
1301
Re: více problémú
Odpověď #31 kdy:
24.07.2010 - 22:24:58
pokud chceš vyzkoušet,zda ecu posílá ke vstřikům pulzy, tak na konektor připoj led diodu přes odpor a otoč tím motorem ..
droud
Jr. Member
Příspěvků:
49
Re: více problémú
Odpověď #32 kdy:
25.07.2010 - 01:57:31
mel sem to venku (celo listu i zapojenou) tocil motorem a nesla s toho ani kapka cerpadlo tlakuje dobre protoze kdys nekdo s pridrzovacu povolil cakalo to vsude soupl sem tam start sprej (asi eter) dycky to zablafalo a konec a svicky suchy
Pepe
VIP Group
Příspěvků:
6137
Vůz:
2001 Mitsubishi Galant 2.5 V6 24v
VU 2503/2 PRAHA 1971 - 1973
Re: více problémú
Odpověď #33 kdy:
25.07.2010 - 09:04:46
EvoScan má program -Actuator- pro čerpadlo, ventilátory, vstřiky, .... a tím dáváš pokyn k jejich aktivaci. Je li ECU v pořádku , vydá impuls vstřiku a ten se otevře.
三菱ギャラン 2,5l V6 24V Hamilton Silver reg.2001
droud
Jr. Member
Příspěvků:
49
Re: více problémú
Odpověď #34 kdy:
25.07.2010 - 10:54:42
boužel ale evo scan nemam a v okoli ho taky nikdo nema nebo o tom alespon nevim a vzhledem k tomu jak to auto vypada se mi ho moc kupovat nechce
droud
Jr. Member
Příspěvků:
49
Re: více problémú
Odpověď #35 kdy:
02.09.2010 - 10:35:00
tak po mesici ležení jednotky v oficial mits servisu mi řekli že na nic nepřišli a že by potrebovali celi auto toš du naleštit tyčku
Drak
Administrator
Příspěvků:
5243
Vůz:
1998 Mitsubishi Legnum
The Ultimate Resource
Re: více problémú
Odpověď #36 kdy:
02.09.2010 - 10:40:13
jsem zvědav čím to nakonec bude
Legnum VR-4 TypeS
Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)
droud
Jr. Member
Příspěvků:
49
Re: více problémú
Odpověď #37 kdy:
02.09.2010 - 12:22:55
to je nas víc
droud
Jr. Member
Příspěvků:
49
Re: více problémú
Odpověď #38 kdy:
07.09.2010 - 07:42:03
tak galoš už vrčí nakonec to byl zablokovanej imobilizer a čidlo na vačce (ktery sme sice meli druhy ale asi taky nefungovalo jak melo) udajně to muselo bít 30 minut na diag jen aby se odblokoval
Poslat téma
Tisk
Stran:
1
2
Nahoru
GalantWeb
»
Forum
»
Problémy & závady
»
Motor
»
více problémú
Search