Čau.
Díky za příspěvky
Jde mi právě o ty díly. Kdybych potřeboval něco objednat.
Ten předchozí majitel tvrdil, že po tom taky pátral a údajně mu mechanik řekl, že je to motor 93kW a tak objednával díly na verzi 93kW.
Když se podívám třeba na Auto Kelly, je v nabídce jen motorizace 1.8i 85kW a 1.8 GLSi 93kW. To mi v tom ještě větší zmatek. Klukovo je GLSi a v TP má 85kW. Na kastli je GLSi a podle toho by to měl být motor 93 kW.
Popravdě řečeno mi o těch pár kW ani nejde. Spíš o to, abych objednal správné díly a taky věděl, co je to vlastně za auto. Teď se v tom pěkně plácám.
Napadlo mě, jestli to není jak napsal "trucker" nějakej bastl, čili skládačka. V motorovém prostoru je odpojená nějaká trubička, ve které je olej. Trubička dělá jen smyčku před chladičem a vrací se zpět. Nevím, co by to mohlo být. Taky u levého předního světla visí 2 nezapojené konektory a jeden i dole u chladiče.
Číslo motoru je na žádost předminulého majitele vyškrtnuté a když se juknu na blok, nějak se mi ta čísla nelíbí. Jako by je někdo vytvořil na koleně. Fakt na to čučím jak puk. Podle všeho mi přijde, že je tam jinej motor.
Japonce jsem nikdy neměl a z tohohle jsem trošku plachej. Nemůžu nikde najít třeba aspoň základní uživatelský manuál. Kde se co a kolik doplňuje, kontroluje, tlak v pneu, typy žárovek apod.
Musím vyměnit vlnovec, a čep řízení, což není problém, ale narazil jsem na silentbloky v těhlici na zadní nápravě. Jsou v tahu a nemůžu je nikde najít. Našel jsem tady v diskuzi, že se dají nahradit z Peugeota, ale nerad bych kupoval matroš za 800, aby mi pak ležel doma.
Nemáte s tím někdo zlušenost?
Jo a ještě udělám nějaké fotky čísla motoru, té odpojené trubičky i konektorů a hodím je sem. Jsem zvědavej, co vy na to. Mě se to nějak nezdá.
Díky