Zdarec.
Jestli ti zůstavá svítit SRS, tak máš problém s Airbagem a to by mohlo mít vliv na řídící jednotku. Může si myslet, že je vystřelenej a snížit výkon motoru. Některý auta to tak dělají. Ale to by mělo být poznat při jízdě.
Já jezdím v práci s Renaultem Master, r.2008 a nedávno se mi stalo, že motor šel vytočit na max. 2500 ot. Bylo to týden po pravidelném servisu, tak jim tam volám, co s tím může být. Na palubce mi taky nic nesvítilo. Hodili to na diagnostiku a byl to snímač brzdy. Tyhle auta prý mají snímač na brzdě a na spojce. Když brzdíš, nebo vyšlápneš spojku, sníží výkon motoru na polovinu, jako při poruše. Rozhodili spínač a ten byl slepený. Vyčistili jej, vymazali paměť poruchových kódů a motor běží jak má... A jak píšu... Na palubce mi taky nesvítila žádná porucha.
Další příklad: Dnes jsem na Galantovi měnil čep řízení a vlnovec na výfuku. Odpojil jsem lambda sondu na konektoru a pak jsem ji tak nějak zapoměl připojit zpět. Trklo mi to až doma. Domů jsem jel těch 6km úplně normálně. Motor běžel v pohodě a ani nesvítil check. Jen jsem asi jel za úplně jinou spotřebu.
Zkusil bych diagnostiku.
Mitsubishi Galant 1.8i, 85kW, r. 95
Seat Toledo 1.8i SXE, 66kW, r.96
Yamaha XVS 650 Dragstar, 29kW, r.97 - 240kg bublavýho železa pro duševní relax