GalantWeb

spotřeba

Ida · 44 · 15388

Offline Ida

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 63
    • http://
zdravím,chci se jen zeptat:máme galanta rok 97 /žralok/ motor 101kw obsah 2l automat a spotřeba je 11,5l. není někde chyba?zdá se mi to moc.


Offline koty

taky ale řekni jak jezdíš kde jezdíš jinak ti autmat vezme víc než manuál
V6 forever
Mitsubishi Galant '98 winter edition 2.5 V6


Offline Misak

11.5 zni na mestsky provoz. ja mam 2.5 sestival v automatu a mam kombinovanou 9.5, cca 12 po meste
Mitsubishi Galant 1997 2.5 V6 24V 163HP AT


Mitsubishi Galant 1994 2.0 16V (prodano) & Mitsubishi Galant 1994 2.0 V6 24V (RIP)


Offline Ida

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 63
    • http://
je uplne jedno,kde se jezdi.nyni se jelo s klimou na dovcu,4 lidi,predpisove a spotreba 11.7.nejezdi se zadnou sportovni jizdou a mesto moc ne e


Offline morfes

Tak to je docela síla...to bude asi něco špatně, páč takovou spotřebu ani s V6 nemám, respektive na dlouhý cesty!
Mitsubishi Galant 2.5 V6 24V - r.v. 2000, 120kW, Poděbrady - Střední Čechy


Offline Pepe

 Jak píše Morfes, tolik mi nebere ani plynu. :mellow:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
Nejspíš nehospodárný styl jízdy. Jinak si nedovedu vysvětlit že já jezdím s fábií 1.2htp do 6 litru a švagr kterýmu sem to auto pučil se po tejdnu zacal rozčilovat že jezdí za 8-9litrů a to jezdí taky předpisově. Prostě neumí jezdit úsporně. Jak řekl jeden výtěz závodů ve spotřebě "potřebuji jen tolik výkonu, abych zbytečně nezrychloval"
Radouš


Offline koty

napiš jestli auto má výkon vůec ?jestli prostě ty Kw  jdou znát nebo ne pak už jen jestli se ti motor neklepe nijak nebo tak je to divný z dálky se to hůř posuzu jě lepší je to vydět  a odloučit ty věci který to nejsou určitě ,víc o tom musíš povídat co neobviklího to ještě dělá co se změnilo než že to jen žere  12 l
V6 forever
Mitsubishi Galant '98 winter edition 2.5 V6


Offline Ida

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 63
    • http://
auto mame asi 4 mesice a od zacatku byla spotreba 11-12l sem si rikal,ze se s tim musi naucit jezdit,ale stylem jizdy to neni..mam jeste mazdu 626 2.0 automat 85kw a jezdim do 8 litru.motor nevykazuje zadne cukani,nepravidelný chod atd...akorat se mi zda,ze mazda tahne lip.co takhle jednotka prepnuta do nouzoveho rezimu,nebo spatne udaje od snimace vzduchu?da se udelat nejaky reset ridici jednotky?


Offline koty

jo ale to by ti pak svétil myslím check
V6 forever
Mitsubishi Galant '98 winter edition 2.5 V6


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
ta spotřeba je trošku vysoká na dálkovou jízdu na 2litrový motor.. ikdyž máš naložené auto pro dálkovou jízdu..
na autě je mnoho věcí,které mohou tu spotřebu zvedat..od zasraného fitru sání až třeba po nefunkční,odpojený EGR ,přes různá čidla,vadný KAT apod.. .. pokud ti nepomůže nějaká diagnostika,musíš měřit a čistit..


pokud se jedná o motor 4G63 .. tak najít tuningforum.cz a hledat informace od uživatele taboo o tom motoru ví vše a napsal toho spoustu i o závadách,pokud nenajdeš tady..


Offline Ida

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 63
    • http://
filtr je novy,svicky taky a na pristrojovce nic nesviti...jen SRS..nebo neco podobneho.pri startu se mi zda,ze strter toci dyl,nez auto chytne..ale muze to byt jen zvyk z mazdy.


Offline fotobike

Zdarec.
Jestli ti zůstavá svítit SRS, tak máš problém s Airbagem a to by mohlo mít vliv na řídící jednotku. Může si myslet, že je vystřelenej a snížit výkon motoru. Některý auta to tak dělají. Ale to by mělo být poznat při jízdě.
Já jezdím v práci s Renaultem Master, r.2008 a nedávno se mi stalo, že motor šel vytočit na max. 2500 ot. Bylo to týden po pravidelném servisu, tak jim tam volám, co s tím může být. Na palubce mi taky nic nesvítilo. Hodili to na diagnostiku a byl to snímač brzdy. Tyhle auta prý mají snímač na brzdě a na spojce. Když brzdíš, nebo vyšlápneš spojku, sníží výkon motoru na polovinu, jako při poruše. Rozhodili spínač a ten byl slepený. Vyčistili jej, vymazali paměť poruchových kódů a motor běží jak má... A jak píšu... Na palubce mi taky nesvítila žádná porucha.
Další příklad: Dnes jsem na Galantovi měnil čep řízení a vlnovec na výfuku. Odpojil jsem lambda sondu na konektoru a pak jsem ji tak nějak zapoměl připojit zpět. Trklo mi to až doma. Domů jsem jel těch 6km úplně normálně. Motor běžel v pohodě a ani nesvítil check. Jen jsem asi jel za úplně jinou spotřebu.

Zkusil bych diagnostiku.
Mitsubishi Galant 1.8i, 85kW, r. 95
Seat Toledo 1.8i SXE, 66kW, r.96
Yamaha XVS 650 Dragstar, 29kW, r.97 - 240kg bublavýho železa pro duševní relax :)


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
snížený výkon díky airbagu.. určitě ne


Offline fotobike

No nevím, byl to jen nápad...  :undecided:
Mitsubishi Galant 1.8i, 85kW, r. 95
Seat Toledo 1.8i SXE, 66kW, r.96
Yamaha XVS 650 Dragstar, 29kW, r.97 - 240kg bublavýho železa pro duševní relax :)


Offline Pepe

No nevím, byl to jen nápad...  :undecided:
Nejlepší nápad jsi uvedl na konci příspěvku , - diagnostika- .  OBD konektor - propojitpiny 1+4, zapnout klíček a čtu .Je li tam problém, ECU ten problém vybliká kontrolkou check engine . ^_^ :mellow:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
ta ECU umí rozeznat kdy čidlo nefunguje správně? nebo pozná jen stav kdy nefunguje vůbec,přerušený konektor..?
u těch starých modelů aut bych se tomu divil.. 


Offline tomasssr

Tož tak mi taky začala stařičká galalajka žrát víc se mi zdá. (4G63 r.92) Po dálnici s lehkou nohou (cca 120-130km/h) jezdím za něco málo přez 9l, což je na ten motor moc si myslím, vím,že dokáže na dálkový trase s hodně lekhou nohou jet i těsně pod 7 litrů. Už pěkně dlouho mi svítí  check engine, takže možná bude problém někde tam, kdo mi to ale napíchne, tu na vysočině?
« Poslední změna: 24.07.2010 - 10:04:30 od tomasssr »
GALANT 99 100 Kw                    GALANT 92 80 Kw


Offline tombik

tomasssr kdyz pojedes kolem kladna tak dej vedet, zkusime se mrknout co to napise. Aspon mi ho ukazes. Jinak ja s nim jezdil za prumer 8.5.....Pod 7 jsem se fakt nikdy nedostal
vlastne pod 8 a to jsem jezdil fakt dost na spotrebu. Ale je fakt ze moc poradne dlouhych tras jsme s Mickou nejeli no.


Offline Ida

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 63
    • http://
poradi mi tady nekdo kam jet na diagnostiku? myslim brno a okoli...HB mitsu uz v komarove neni a autopalac se mi nejak nelibi :-( divny pristup servisniho technika,az mozna nezajem