GalantWeb

Galant sedi na zadni naprave

Offline koty

dosti dole to máš sice mám sedana ,ale když jsem jel na dovču s 4 lidmi a plným kufrem ani tak dole jsem to neměl.Dej to na hever nebo ať ti někdo zjistí co tam je za tlumiče a pružiny a ten test si udělej zjistíš jak na tom máš aspoň přední i zadní tlumiče
V6 forever
Mitsubishi Galant '98 winter edition 2.5 V6


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Takhle nízko to mám já, ale na tlumičích Koni,myslim, že tam mám i sportovní pružiny.


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
KIRI.ZUB zařízni pružiny na předku a maš tuning jak prase :-)
Radouš


Offline m4rt4s

Taaaakže včera jsem byl na kontrole tlumičů, no a jsou v perfektním stavu. A vzhledem k tomu, jak vypadají, tak to nevypadá, že je někdo někdy měnil. :laugh: Jinak jsem asi idiot, ale šaškoval jsem u toho asi 10 minut, a označení tlumiče jsem nenašel....

No nejspíš jsou unavené péra, protože jak auto vjelo na rampu, tak zadek šel skoro na dorazy. :undecided:

A jinak mě napadá: Když to všechny kombíky neměly, tak se toho NIVOMAT bazmeku musí jít zbavit. Vždyť krom tlumiče, pružiny a možná misky tam jiné konstrukční změny být nemůžou... Co vy na to?
« Poslední změna: 18.09.2010 - 03:02:22 od m4rt4s »
2.0 Wagon Sportedition


Offline Pepe

Číselné označení tlumiče je vyraženo do trubky a nastříkáno barvou. Musel bys smýt bordel z tlumiče abys to našel . Je to asi 50 mm nad okem . Nivomat má průměr trubky cca 60mm a vůči normálním KAYABA bys musel dát podložku pod pružiny - tlumič má průměr 40mm . Asi tak. :mellow: :laugh:    Ale je možné že v tvém aftě vozil kdosi cosi těžké , když to sedí dole . Mé afto se zvedlo po výměně tlumičů , ale to jsem už sakra psal, že . :roll: Na foto v profilu je afto na starých tlumičích s nářadím , LPG a rezervou v kufru.
« Poslední změna: 18.09.2010 - 18:33:20 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline m4rt4s

No jsou nějaký moc velký ty tlumiče...

Ale ještě k té výměně: Myslel jsem to tak, že když se koupí nové pružiny a tlumiče pro "normál", tak to půjde.

Edit: Podle technických nákresů a seznamu dílů se samostavitelné a "pevné" podvozky liší akorát tlumičem, pružinou a dorazem na tlumiči.... :undecided: Takže to všecko vyměnit, 10 000 ušetřeno a je klid (aspoň si to myslím  :laugh: )
2.0 Wagon Sportedition