GalantWeb

ethanol 85 do 4g 93 ano či ne?

Offline trucker

  • Hero Member
  • *****
  • japonec nikoliv nakonec ale hned od začátku.....
    • mogulracingteam.ic.cz
zdarec, poslední cca měsíc dávám do galoše rv 96 ethanol ale v poměru řekněmě 1 l benzín :2 l e85 (plus mínus)

ale chci se zeptat co na to japonský motor?
IRSKO - toť nyní domov můj :D
japonec nikoliv nakonec ale hned od začátku.....


Offline kenry

  • VIP Group
  • *****
    • Příspěvků: 2216
myslím si že to nepoznáš.... ani Ty ani ten motor....pokud jde o oktany ... zkoušely sme s tím palivem  celkem dost ... jen se tím čistí motor ... pokud na to budeš jezdit pořád jen třeba propálíš písty.... (dělám si srandu) ale je to zbytečně nákladný bez užitku....
škoda octavia 2010 njn :-) viz FB
Pha 9 +420608968561
Když můžu, pomůžu....
parkovaní ale plato na odvoz nemám ...
přístup nonstop hlídaný...(Letňany - avia)


Offline trucker

  • Hero Member
  • *****
  • japonec nikoliv nakonec ale hned od začátku.....
    • mogulracingteam.ic.cz
tomu konci tvého příspěvku moc nerozumím  :undecided:

nicméně když v autě bylo pár litrů čistě e85 tak to pocukávalo...ale jak to je takto zředěné tak to jede vklidu....
IRSKO - toť nyní domov můj :D
japonec nikoliv nakonec ale hned od začátku.....


Offline Pepe

 Když tankuješ levně E85 , má to cosi do sebe . Jinak pro neupravované ECU je vhodné natankovat  půl na půl . Počítej procenta - E85 má 15 % benzínu a 85 % lihu- slivovice97 %.  Při věčším obsahu lihu motoru chvílku trvá než se ohřeje a pak teprv dochází na jeho výhody oktanového čísla 107. Studený bude kašlat jak tuberák. Dost o tomto palivu řeší EvoMan na  mitsiklubu. :laugh:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline trucker

  • Hero Member
  • *****
  • japonec nikoliv nakonec ale hned od začátku.....
    • mogulracingteam.ic.cz
no takže tam mám natankovat 20 l naturalu a od dědy tak 15 l slívi jo???? ^_^ ^_^ ^_^ ^_^


mrknu ještě  na klub co tam píše..
IRSKO - toť nyní domov můj :D
japonec nikoliv nakonec ale hned od začátku.....


Offline swiftt

  • Galant 1998 2.5v6 Audi A3 1.8T Audi A6 2.5tdi V6 Mercedes ML 500 Amg w163 Opel astra J 1.7 cdti
  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 519
Cav. Ja ked som v ČR tak tankujem E85 ... A to 45l E85 a ostatok benzín , a je vše v poriadku .  :angry: nič necuká a netrhá. Akurát to nejak divne voní  ^_^ ^_^
Galantík 2.5 V6 AT po vela spokojnych km predaný.
215000km pri kupe
486000km pri predaji


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
bez úpravy toho palivového systému bych to netankoval..


Offline Pepe

Cav. Ja ked som v ČR tak tankujem E85 ... A to 45l E85 a ostatok benzín , a je vše v poriadku .  :angry: nič necuká a netrhá. Akurát to nejak divne voní  ^_^ ^_^
Když jezdíš na tuto směs, nepozoruješ uklidnění a ztišení motoru ??? Já si nemůžu na výkon mého motoru stěžovat , klídek, ticho- a maká jak sviňa . :mellow: :mellow:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline swiftt

  • Galant 1998 2.5v6 Audi A3 1.8T Audi A6 2.5tdi V6 Mercedes ML 500 Amg w163 Opel astra J 1.7 cdti
  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 519
Ano presne tak. Aj podla mna to ide lepšie. Motor je veru kludnejší.Kludne by som nan mohol položiť šálku s kafe bez toho aby padla.  :D  Taktiež je aj živší. Nemám žiadne mínusi , zatial iba plusi  ^_^ ^_^ ^_^ Ale priznávam . Ked som pchal po prvé pištol do nádrže mal som obavy  :lipsread:  :roll:
Galantík 2.5 V6 AT po vela spokojnych km predaný.
215000km pri kupe
486000km pri predaji


Offline Jindřišák

Taky už nějakej čas jezdím na E85 v poměru 1:3. Víc si netroufám tam nalít, ale pozoruju o dost tišší motor a lepší tahá. V kopcích, kde sem musel podřazovat na trojku ted jedu bez problemu na pětku a i celkově je mícák malinko živější, akorát se ho teda bojím vytáčet do vyšších otáček. Jinak problémy nějak nepozoruju, akorát ze začátku za studeného rána trochu na rozjezd zacukal. Ale to už nění pravdou. Kdo ví, jestli se něco rozpustilo, nebo jen špatná směs..
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
Taky už nějakej čas jezdím na E85 v poměru 1:3. Víc si netroufám tam nalít, ale pozoruju o dost tišší motor a lepší tahá. V kopcích, kde sem musel podřazovat na trojku ted jedu bez problemu na pětku a i celkově je mícák malinko živější, akorát se ho teda bojím vytáčet do vyšších otáček. Jinak problémy nějak nepozoruju, akorát ze začátku za studeného rána trochu na rozjezd zacukal. Ale to už nění pravdou. Kdo ví, jestli se něco rozpustilo, nebo jen špatná směs..

Ještě sem nepotkal takovej kopec abych dával trojku. :P
Radouš


Offline Dragon-and-his-Mitsubishi

Ještě sem nepotkal takovej kopec abych dával trojku. :P
Nemáš jezdit jen po zahradě na jedničku a zpátečku...  :laugh: :laugh:
So yo have problem? That Don't Impress Me Much!!


Offline Jindřišák

Ona je ta 1.8 s 85kW slaboučká, zvlášť, když nejedu sám a v kufru ještě něco vezu, to pak v kopci ztrácelo, ale ted to zrychluje i do kopců. -_-
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
kontroloval někdo z vás AFR? Při používání E85?


Offline Drak

je tu pár lidí, kteří by to mohli projet s datalogem :)
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
to mohli,ale se seriovou lambdou to bude asi k ničemu..


Offline trucker

  • Hero Member
  • *****
  • japonec nikoliv nakonec ale hned od začátku.....
    • mogulracingteam.ic.cz
tak já to dávám cca 1:2 a jako autu sem tam dávám a vytáčím to....ne často ale když jedu z křižovatky tak občas si zařádím a e85 nic, auto v poho, pěkně táhne jede to....

ale je fakt že jsem za studena a hlavně když pršelo (ale i když nepršelo, ale když byl déšť tak vpodstatě vždy) pozoroval cukání....ale tak taky to mohlo být i tím že jsem tam měl víc ethanolu než benálu.....taky se mi rozsvěcovala kontrolka toho ,,čerpadýlka" což je tuším na místo kontrolky check engine, rozsvěcuje se to při startu, začnou bzučet vstřikovače a asi po 2 sekundách to čerpadýlko zhasne....nevím jak nový galoši ale ten starší měl to samé s check engine takže dle toho soudím že funkce stejná jen jiný vzhled kontrolky....

jinak v poměru 1:2 nemám žádný problém a auto je stále živé a krásně jde za plynem....
IRSKO - toť nyní domov můj :D
japonec nikoliv nakonec ale hned od začátku.....


Offline Pepe

Rozsvícená check engine registruje chudou směs- a to jen při vyšším obsahu E85 -t.j. nad 75%. Takže klííííd za volantem , až se rozsvítí a chcípne motor - pak máme problém . Tolik zatím ze skušeností s palivem E85 . ^_^ Když to vemu že jezdíme na 103-5 oktanový benál ----dobrý, že ?
Tu zahrádku ze spátečkou jsi trefil, Dragone  :D :D :D
« Poslední změna: 25.09.2010 - 15:06:41 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline trucker

  • Hero Member
  • *****
  • japonec nikoliv nakonec ale hned od začátku.....
    • mogulracingteam.ic.cz
tak tak jak píšu, jsem v klidu,  poněvadž jsem odtušil že ta kontrolka je spojená s tím vyšším množstvím e85 než benálu,

jinak teď si uvědomuju že jsem blbě napsal poměr.....liju to tam 1:1, 50% :50%, litr e85 a litr N95.... ^_^ už bylo pozdě a já si to nějak neuvědomil.....ale s touhle kombinací zatím žádný porblém nebyl....problém byl když sem dal 10 l e85 a cca 6l N95....to se pak rozsvítila kontrolka...takže se tam trošku přitankovalo benálu a byl klid....

ale spíš by mě zajímalo jak to je s dlouhodobějším používáním, c o mi to s autem udělá třeba za rok používání..... :undecided:
IRSKO - toť nyní domov můj :D
japonec nikoliv nakonec ale hned od začátku.....


Offline Pepe

Nejvíce se rozepsal o tomto palivu EvoMan  na mitsubishiclub.cz.  
Vím že celý palsystem prochází  slušnou dekarbonizací a vyčistěním pal. nádrže a potrubí . Proto i motory lépe táhnou . :mellow:     U použití 75% E85 už lambda nemá pomalu co měřit a proto to hlásí jako poruchu  - chudá směs , ale motor maká lépe. Je pravděpodobné že bez úpravy systemu ECU dojde ke zvýšení spotřeby cca. o 1 - 1,5l/100 km. :undecided:
« Poslední změna: 25.09.2010 - 17:03:55 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001