poslyš kenry, to tvé palivo se mixuje s něčím nebo jen čistě se to nalije???
jinak sem si trochu pročítal opět příspěvky......ale možná je to blbost....v kterémsi příspěvku je psáno ohledně ventilů, že ethanol tak nemaže jak benzín, co takhle jak se na pumpách prodávají ty příměsi do nádrže na promašťování, co to použít?? šlo by to? nejsem si jistý ale tuším že se to lije do dieselu, kdysi na escortovi nám borec sdal malou lahvičku abychom tam trochu nalili s naftou aby se to čerpadlo ze začátku lépe promazalo
jinak postřehy k e85 se z mé strany nezměnily, jezdím většinou na něj pokud je dostupný na pumpě a pokud je tak beru jenom ethanol....co se léta týče tak při přišlápnutí plyna hlavně při rozjezdech se často stává že se to trochu zakuckne, ideál je se rozjíždět s trochu více přidaným plynem, co se zimi týče tak někdy musím nastartovat na dvakrát (na podruhé mi to vždy chytlo bez problémů)
takže já si na ethanol nijak nestěžuju, z hadiček a trubek sem nepostřehl že by teklo jak údajně má ethanol rozežírat takže jediný problém co vidím je jeho pomaličku stoupající cena teď je kolem 27 kč když sem prvně objevil jeho kouzlo stálo kolem 25,50 (cca dva roky zpět)
je pravdou že neřeším ždné úpravy a mixování atp z důvodů že zrovna ten můj kus už není zrovna na to extra nejlíp že bych ho musel mít ještě deset let....ale teď během pár dní mě čeká stk, ložisko už mám sehnané z nepojízdnýho auta za 400 jedině větší výdaj mě čeká za udělání těsnění pod hlavou kde celkem teče olej přes ten levý spodní roh že prý se to často stává poněvadž tam je olejový kanálek pro odtok či co, přesně nevím takže se tam používá těsnění který má v tom slabém bodě kovový kroužek, něco jak podložka pod matku a cena je stejná jako bez něj (kolem 800kč) takže volba je jasná.....
jo a k tomu můj dotaz je třeba nezbytně zbrousit hlava?
případně na zlínsku nevíte kdo by to levně to zbroušení udělal? (co sem se ptal kolem mě tak je to 2000-2500kč)