GalantWeb

Turbo ???

Offline Pavelce

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 23
Už nějaký čas přemýšlím o tom , zda by bylo možné ke standardnímu motoru u Galanta  např 1.8i , 2.0i benzín r.v. 1988 - 1991  přidat klasické Turbo  ?   ^_^   , zatím nemám s úpravami motoru žádné zkušenosti tak nevím nevím co a jak ?    :angry:   , na youtube jsem viděl video s turbo Galantem  :angry:  Jestli ho ještě najdu , tak ho sem šoupnu.


Offline Begy

  • Pisatel
  • *****
  • Everything is possible...
    • BEGYho web
tenhle model galoše se s turbem dělal. Byl to VR4. Výkon něco přes 200 koní a byla to čtyřkolka.
Co se týče úpravy atmosférického motoru na přeplňovaný... asi bych radši sehnal celý jiný motor.
Musíš snížit kompresní poměr, předělat svody a sání. Navíc ECU by z toho byla asi taky jelen  :laugh:


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
kompresní poměr snížit nemusíš,to je přežitek,ale ano, je to složité a drahé.. a určitě je lepší vyměnit tvůj galant za ten VR přeplnovaný. Popřípadě udělat nějaký swap..


Offline koty

no a co pak klika a písty vše bude z jiného materiálu
V6 forever
Mitsubishi Galant '98 winter edition 2.5 V6


Offline Pavelce

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 23
Joo vyměnil bych, když VR-4 nikdo neprodá  :mad:  a když , tak je až z Finska    :o  a tam se momentálně nechystám , ale je pravda že by pro mě bylo lepší vyměnit celý motor , to zvládnu , ale kdybych ho rozvrtal , tak ho už nikdo nedá dohromady :D


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
no a co pak klika a písty vše bude z jiného materiálu

klika bude kovaná už v serii , divil bych se,kdyby mitsubishi používalo odlívané jako škodovka do felicii ... písty .. u pístu není problém s nějakou výdrží..ony vydrží strašně moc i ty seriové,ale problém bude při ladění,seriový píst si nějaké detonování asi moc líbit nenechá.. problém budou spíš ložiska..na starém autě už bude vůle..kleknou při větším tlaku na píst.. ojnice záleží.. nevím jak je má dobré takový motor ale asi taky vydrží mnoho..  ono je otázkou cíl.. pokud chceš získat nějakou trochu výkonu navíc,tak bych se turbem ani nezabýval,je to komplikované a drahé.. pokud chceš silný motor.. je třeba ho poskládat z pořádných komponentů..

ideální by bylo použít 4g63T motor..ale nevím,.jak jsou ty motory natočené,drak psal,že některé sou obráceně.. ten motor je pevný,levný a silný


Offline Pavelce

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 23
Předpokládám že tohle je On ! mého srdce šampion   :-D



Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
on měl asi namysli starší model galantu


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)

Offline Pepe

Kolik má legnum kW ?

Co jsem pročítal stránky VR4 clubu - 158-208 kW. Až napíše Drak o svém voze budu :o
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Drak

Co jsem pročítal stránky VR4 clubu - 158-208 kW. Až napíše Drak o svém voze budu :o

zalezi co je v nem za motor a jestli je to 4WD nebo 2WD

2.0 GDI ma 107kW (145PS)  20 ST
2.4 GDI ma 121kW (165PS)  25 ST, 25ST-R
2.5 V6 ma 191kW (260PS) nebo 206kW (280PS) podle typu VR-4, VR-4 type S, Super VR-4
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Pavelce

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 23
jo jo , mám vyhlídnuté jedno MITSUBISHI BLACK LEGNUM VR4 , ale na to se chodím dívat když potřebuji zlepšit náladu   :D   , no jinak jsem spíš na ten ročník 1989 - 1991 prostě ho žeru   :laugh:  
To je reálnější že do svého Mišáka šoupnu 4g63T , záleží na nabídce trhu jestli se něco poštěstí.


http://cgi.ebay.co.uk/1997-MITSUBISHI-BLACK-LEGNUM-VR4-/290460799050?cmd=ViewItem&pt=Automobiles_UK&hash=item43a0d0104a
« Poslední změna: 13.09.2010 - 21:40:38 od Pavelce »


Offline Begy

  • Pisatel
  • *****
  • Everything is possible...
    • BEGYho web
aaaa všimnul sis doufám že to je pravostraný řízení (ostatně pokud vim tak to má i většina VR4)


Offline Drak

tak ony všechny VR-4 byly pravostraný... ty co se prodavaj s volantem vlevo jsou předělaný. 
Co se týka VR-4 z let 88 - 91 , těch bylo vyrobeno cca 3000 kusů (každý má svůj certifikát)
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Pavelce

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 23
No , to jsem si všimnul  že má volant na špatné straně  :'(  a taky jsem studoval zkušenosti ostatních s přihlášením takového to vozidla a řekl bych co okres to jiný přístup , tohle se mi zdálo docela zajímavé


http://www.poradte.cz/auto-moto/585-jak-prihlasit-auto-z-anglie-volant-vpravo.html




ale jinak asi bych řekl že legalizace sranda nebude.     :o