GalantWeb

Ztráta výkonu po výměně rozvodů

Offline martask

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 7
Zdravím všechny.
U mého Galanta 97 V6sohc jsem měnil rozvodový řemen. Po nasazení jsem zkusil nastartovat a motor bez
problémů naskočil a šlapal jak měl. Nasadil jsem tedy nazpět všechny ostatní díly a zkusil opět nastartovat.
Motor šel jak měl a i do vysokých otáček. Ale když jsem se pak rozjel, tak to vůbec nejelo jak 2,5 ale spíš jak
1,3. V nízkých otáčkách to jde ještě docela dobře, ale do vyšších se motoru vůbec nechce. Nevíte prosím někdo co se mohlo stát? Už jsem dělal rozvody u desítek aut ale tohle se mi ještě nikdy nestalo a teď fakt nevím co s tím. Nastavený je to tak jak to má být!!!


Offline Dragon-and-his-Mitsubishi

Zdravím všechny.
U mého Galanta 97 V6sohc jsem měnil rozvodový řemen. Po nasazení jsem zkusil nastartovat a motor bez
problémů naskočil a šlapal jak měl. Nasadil jsem tedy nazpět všechny ostatní díly a zkusil opět nastartovat.
Motor šel jak měl a i do vysokých otáček. Ale když jsem se pak rozjel, tak to vůbec nejelo jak 2,5 ale spíš jak
1,3. V nízkých otáčkách to jde ještě docela dobře, ale do vyšších se motoru vůbec nechce. Nevíte prosím někdo co se mohlo stát? Už jsem dělal rozvody u desítek aut ale tohle se mi ještě nikdy nestalo a teď fakt nevím co s tím. Nastavený je to tak jak to má být!!!

Zkontroloval si polohu po nasazení a dopnutí? Vypadá, že si někde o zub vedle.
So yo have problem? That Don't Impress Me Much!!


Offline martask

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 7

Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
určitě posunuto o zub. Projevuje se to přesně tak jak píšeš
Radouš


Offline martask

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 7
Jo to mě taky napadlo, že to bude posunuty, a taky jsem to zkusil posunout, jak doprava tak i doleva a bylo to ještě horší. Navíc vačky i klika sedí přesně na značkách tak jak mají, takže posunutý to není.


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)

Offline martask

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 7
Nezapoměl. Odpojoval jsem jenom snímač na klice a zpátky připojenej je. Bez něj to nejde ani nastartovat.


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
nebo podtlakový hadičky. To bude nějaká pičovina jako vždy
Radouš


Offline martask

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 7
Ty taky ne. Krom tohohle snímače tam není potřeba nic odpojovat. Ještě mě napadlo jestli nemohlo odejít palivový čerpadlo. Protože jsem ty rozvody měnil jenom na heveru a auto bylo hodně nakloněný nalevo a v nádrži jenom trošička benzínu. Takže pak když jsem to zkoušel jak to běží, jestli to to čerpadlo neodneslo tím jak jelo chvíli naprázdno?


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)

Offline Pepe

postup: někde tam se píše o dvou otáčkách ve směru hodin a pak dotažení  :angry:
« Poslední změna: 03.10.2010 - 20:31:54 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline martask

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 7
Zdravím.
Tak problém je vyřešen. Nevím jak se to stalo, ale byl o 180° pootočenej plíšek za rozvodovým kolečkem ke snímači polohy klikovky. Takže Galoš zas jezdí jak má.


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
Však sem to říkal. Nějaká pičovina. Hlavně že si to našel. Ale té práce navíc že?   -_-
Radouš


Offline martask

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 7
To jo. Už jsem se začínal bát, že to bude něco horšího.


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
člověk zapomene nebo si nevšimne a pak celej den hledá co je blbě. Každýmu se to stane. Nejlepší na tom je ta radost když se chyba najde  :D
Radouš