Zima se pomalu bliží a já jsem stále nevyřešil problém dušení a cukání motoru za studena. Jedná se o motor 2.0i Galant rv.98. Trochu popíšu problém:
Ráno nasednu a nastartuju bez problému, sytic funguje vsechno OK, problem nastava az pri rozjezdu, musim dat min. 2500ot/min abych se rozjel bez cukani a vubec rozjel, pak zaradim dvojku slapnu na plyn a auto skoro nereaguje, dusi se = musim trosku ubrat a pridavat pozvolna. Kdyz se dostane pres 3000ot/min tak uz to jede da se rict v pohode. Tento proces trvá dokud se motor vic nezahreje, pote uz akorat zustava "díra" za plynem = př. brzním motorem na trojku, pak potrebuju akcelerovat slapnu na plyn motor se zadusi zacuka pak se nejak rozjede, kdyz zacnu seslapovat plyn. pedal po milimetrech auto necuka, ale taky skoro nezrychluje. Kdyz stojim na miste a na nautral z volnobehu slapnu na plyn, reaguje krasne bez diry.
Cim to muze byt??
kroky ktere jsem jiz udelal - vycisteni skrtici klpaky+reset ECU, svice maj najeto cca 5000km (NGK iridium), kontrola hadicek, vzduch. filtr, zapalovaci kabely OK.