GalantWeb

Koupim galanta na nd

Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
když chce vyvařovat a opravovat tak ať si to tak dělá. Taky nejsem zastánce vyvařování kastlí ale taky chápu že každej si nemůže hned koupit nový. Taky je ale nutno říct, že koupě novýho auta je levnější než nekonečné investice do starých aut a to by si měl každej kdo hospodaří od výplaty k výplatě uvědomit.  Jednou sme to počítali. Bylo v tom zahrnuto všechno. Pořizovací ceny, spotřeba, běžné opravy, údržba, spotřební díly i pojištění a bylo to rozpočítáno na 20 let provozu s tím že u ojetýho auta se přičetlo pořízení ještě jednoho ojetýho auta protože dejme tomu že to první to prostě nevydrželo. A kdo by taky jezdil ve 40let starým autě že? Výsledek byl takovej že i přes vysokou pořizovací cenu novýho vozu vychází nový auto 2násobně levněji než starý popelnice. Průměrný roční nájezd se tuším počítalo střízlivých 25 000km
Radouš


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
Včera jsem zjistil že mi nesvítí vypínače na mlhovky a naklápění světel. Má to být na žralokovi podsvětlený nebo ne?
Radouš


Offline BlackJack

Oboje podsvícený
Mitsubishi Galant - 2.0 (100kW) - 4G63


Offline johny11

Pokud nemá na nový,nic jinýho mu nezbývá,než opravit starý.Když sežene dobrý dveře a udělá dutiny,má vyhráno.
Říkáš,že do nového auta se tolik nestrká.A co jejich garanční prohlídky?Ročně cca 5000kč?Když se něco posere pak je to neuvěřitelně drahý nemluvě o práci za opravu.Já vím,je to v záruce,ale stejně zaplatíš.Pokud chceš nový auto,musíš na něj mít a musíš mít i na opravu.
Nekonečnou investici do staršího auta mít nemusíš,pokud se o něj staráš tak jak máš.
Oprava mýho auta po bouračce vyšla na 10.tis nepočítám samozřejmně práci,protože jsem si to dělal sám,ale abych ho nechal sešrotovat a kupoval nový i kdybych na to měl,to by mě nenapadlo.I když já osobně bych do novýho nikdy nešel,už jen ty jejich trapný garančky,který z člověka jen tahají peníze se mi nelíbí,ale to je jen můj názor  -_-


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
Na garančku nemusíš ani jednou. Já na ni jel jen jednou a to na tu první. Jinak tam nejezdím. Proč bych taky měl když si to stejně dobře můžu udělat doma a když se něco posere tak se to stejně zaplatím já. Garančka je na hovno. Opravy novejch aut sou stejně drahý jako opravy starejch aut. Zatím sem do novýho nedal ani korunu ale za tu samou dobu sem do galanta dal jedno ložisko na předek, 3 ramena, komplet brzdy na předek, zadní lemy, tlumiče už taky za moc nestojí, nadzvedáky začínaj občas cvrdlikat, brzdy na zadku jsou na konci životnosti, zadní náprava už má taky svoje zemědělský vůle stejně jako přední, výfuk je jednou vařenej a očekávám že budu do 2 let vařit znovu
U novýho dám během 10 let tak akorát brzdy a tyčky stabilizátoru
Radouš


Offline johny11

Na garančku nemusíš ani jednou. Já na ni jel jen jednou a to na tu první. Jinak tam nejezdím. Proč bych taky měl když si to stejně dobře můžu udělat doma a když se něco posere tak se to stejně zaplatím já. Garančka je na hovno. Opravy novejch aut sou stejně drahý jako opravy starejch aut. Zatím sem do novýho nedal ani korunu ale za tu samou dobu sem do galanta dal jedno ložisko na předek, 3 ramena, komplet brzdy na předek, zadní lemy, tlumiče už taky za moc nestojí, nadzvedáky začínaj občas cvrdlikat, brzdy na zadku jsou na konci životnosti, zadní náprava už má taky svoje zemědělský vůle stejně jako přední, výfuk je jednou vařenej a očekávám že budu do 2 let vařit znovu
U novýho dám během 10 let tak akorát brzdy a tyčky stabilizátoru
Díly na nový auta jsou dražší než na starší.Zkus koupit na nový auto nový dveře a stejně tak nový dveře na auto starší.Na garančku nemusíš,ale každej opravu sám doma nezvládne,pro někoho je problém i vyměnit blbou žárovku.Na novejch autech se závady většinou projevujou až někdy po pěti letech.Pokud nebudeš kupovat díly typu made in china,ale díly,které jsou kvalitní,tak taky něco vydrží.Výrobce nového auta tyhle díly taky nepoužívá.Nevím co máš za nový auto,tuším Fabii.....Jeden z mnoha šťastných majitelů,někde tady  jsme už o tom mluvily,že zrovna tohle auto nemusím,protože stím mám jiný zkušenosti,ale každý má svůj názor.


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
Když doma někdo nezvládne údržbu na novým autě tak na starým asi taky ne. Takže je na tom stejně a hodinová sazba je v servisu stejná jak na nový tak i na starý auta. Proč bych kupoval nový dveře na nový auto? Nárazník, chladič, kapota, světlo... stojí na novou oktávku stejně jako na starýho galanta. Samozřejmě je rozdíl koupit kapotu na novej model mercedesu E a rezavou kapotu z vrakoviště na ford siera z roku raz dva tři.
Ty vždycky myslíš na to nejhorší stejně jako moje švagrová. Ta nechce děcko a stavět barák už vůbec ne protože co kdyby se náhodou rozešly a ty zas nechceš nový auto protože co kdyby si náhodou naboural a jedna baba mi říkala že jsem blbej když si spořím na důchod protože do ty doby ta banka může krachnout a budu mít hovno. Mě takový lidi nepřijdou normální. To je jako bych řekl že si koupím starej chleba protože ten novej je drahej a stejně ztvrdne
Radouš


Offline johny11

Když doma někdo nezvládne údržbu na novým autě tak na starým asi taky ne. Takže je na tom stejně a hodinová sazba je v servisu stejná jak na nový tak i na starý auta. Proč bych kupoval nový dveře na nový auto? Nárazník, chladič, kapota, světlo... stojí na novou oktávku stejně jako na starýho galanta. Samozřejmě je rozdíl koupit kapotu na novej model mercedesu E a rezavou kapotu z vrakoviště na ford siera z roku raz dva tři.
Ty vždycky myslíš na to nejhorší stejně jako moje švagrová. Ta nechce děcko a stavět barák už vůbec ne protože co kdyby se náhodou rozešly a ty zas nechceš nový auto protože co kdyby si náhodou naboural a jedna baba mi říkala že jsem blbej když si spořím na důchod protože do ty doby ta banka může krachnout a budu mít hovno. Mě takový lidi nepřijdou normální. To je jako bych řekl že si koupím starej chleba protože ten novej je drahej a stejně ztvrdne
Když nabouráš,tak budeš kupovat....
Jestli jsi byl někdy v autorizovanym servisu,třeba na Škodovku,tyk bys mohl vědět,že právě ta hodinová sazba se liší stářím vozidla.Jesli ne,tak si to zjisti a asi budeš překvapenej.U nás to tak je,není to dlouho,co jsem si ten ceník četl.
Přemýšlej nad tím co píšeš a přečti si svoje příspěvky v jiných tématech,kde např.šetříš na brzdách 500 korun za opravnou sadu.Možná že ty kupuješ starej chleba,protože ten novej je dražší.
Tímto končím debatu a nadále si už nehodlám vyměňovat názory s někým,co nečte to co napsal a přemýšlí nad tím,jestli je,nebo není někdo normální,než aby se zamyslel sám nad sebou.

« Poslední změna: 20.11.2010 - 19:33:02 od johny11 »


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
za jedno bych do autorizáku nevlezl a za druhé sem neviděl žádnej dvojitej cenník. Možná ve škodovce ale nikde jinde. Když nabouráš tak budeš kupovat i ty na ten starej křáp a jestli si si všiml tak tu opravnou sadu vyměnil zbytečně protože ten pístek byl jak novej
Radouš


Offline Dragon-and-his-Mitsubishi

za jedno bych do autorizáku nevlezl a za druhé sem neviděl žádnej dvojitej cenník. Možná ve škodovce ale nikde jinde. Když nabouráš tak budeš kupovat i ty na ten starej křáp a jestli si si všiml tak tu opravnou sadu vyměnil zbytečně protože ten pístek byl jak novej

Je vidět, že máš nulový zkušenosti. Většina autorizovaných servisů (Japonských vozů i Evropských) má taxy zvlášt pro nová auta v záruce a pak odstupňovaný podle stáří. Kolikrát je ta cena až o polovinu jinde.
So yo have problem? That Don't Impress Me Much!!


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
Tak já byl ve dvou autorizákách a u wolksvagena sem viděl jen jeden cenník a nebylo tam psáno nic o jiných cenách. Je pravda že už je to 5 let co sem tam byl. Možná se to od té doby změnilo. No ale to je autorizák a kdo z vás tam jezdí?
Radouš


Offline Dragon-and-his-Mitsubishi

Tak já byl ve dvou autorizákách a u wolksvagena sem viděl jen jeden cenník a nebylo tam psáno nic o jiných cenách. Je pravda že už je to 5 let co sem tam byl. Možná se to od té doby změnilo. No ale to je autorizák a kdo z vás tam jezdí?
Všichni co mají nový auto vyjma tebe, a pak lidi co jsou závadou donucený udělat diagnostiku a nemaj jinou možnost... Plus stálí zákazníci, kteří si opravy odepíšou z daní... Dělal jsem v tomhle oboru celkem dlouho a vím jak to chodí.
So yo have problem? That Don't Impress Me Much!!


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
S tím souhlasím a kdo tam jezdí s 15let starým autem krom diagnostiky?
Radouš


Offline Dragon-and-his-Mitsubishi

S tím souhlasím a kdo tam jezdí s 15let starým autem krom diagnostiky?
Stálý zákazník, například. U Mazdy nebo Fordu celkem běžný úkaz, dokonce i kvůli vyplněné servisce...
So yo have problem? That Don't Impress Me Much!!


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
Stálý zákazník, například. U Mazdy nebo Fordu celkem běžný úkaz, dokonce i kvůli vyplněné servisce...
Beru tedy zpět, já nikoho takového neznám. Ale za tím že nový auto výsledně vychází levněji, za tím si stojím
Radouš


Offline Pepe

Nové auto je levné . :o :o :o      Levné by bylo za cenu výrobní + 15% , ale kupovat nový vůz předražený o různé příplatky a marže prodejců ?????. Prosím , máš li na vyhazování , tak jo.
Koupils ojeté auto ? - kolik do něj vrazíš za 3 roky , po které si drží cenu za jakou jsi koupil ? Myslím že  méně , než ztratí za tu dobu nový vůz . :(
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
Tak to nemůžeš počítat. Jasně že auto za 500 000 levněji nevyjde ale auto do 300 000 ano. Rozpočítej si to na dobu provozu 20 let. Vy se všichni díváte na to co je dneska a co bude zejtra ale co bude za 10-15 let to už nevidíš. Já vím že mi za 4 roky spadla hodnota auta z 268 000 na 90 000 ale i tak to po 20 letech vyjde levněji už jenom pro to že nemám při koupi naježděno 2x 180 000km a já tedy nemusím měnit komplet podvozek
Radouš


Offline johny11

Radous: všichni díváte na to co je dneska a co bude zejtra ale co bude za 10-15 let to už nevidíš. Já vím že mi za 4 roky spadla hodnota auta z 268 000 na 90 000

Počítej 268000-90000=178000
178000 To do svýho staršího auta za 4 roky nenacpu ani za deset let i kdyby měl být výsledek 100tis.
Za 150 koupim krásnýho Galoše  :D


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
Počítáš špatně. Já to auto mám na 20 let. Ty počítáš jen 4 roky. Za dobu 10 let co mám papíry na auto sem do pořizovacích cen starejch aut nacpal 174 000. Prvni jsem rozflákal, na dalším odešel motor a nemělo cenu to ani spravovat, na dalším se motor úplně rozsypal a jinej nebyl k sehnání ani v čr ani v okolních státech (skvělá koupě od bývalého dobrého známého), další auto shnilo a poslední je galant. Na všech sem se nadřel a vrazil do nich dost peněz.
Radouš


Offline BlackJack

Radous: všichni díváte na to co je dneska a co bude zejtra ale co bude za 10-15 let to už nevidíš. Já vím že mi za 4 roky spadla hodnota auta z 268 000 na 90 000

Počítej 268000-90000=178000
178000 To do svýho staršího auta za 4 roky nenacpu ani za deset let i kdyby měl být výsledek 100tis.
Za 150 koupim krásnýho Galoše  :D

Bohužel pod tohle se můžu podepsat. Nová luxusní (rozuměj dražší) auta slouží pro podnikatele za účelem odepsání daní na 5 let. Jim se to sice taky nevyplatí, ale umožňuje to před koncem daňového roku koupit vůz, který si pak odepíše z daní. Je to jednoduché - než abych dal státu peníze, raději za ně koupím auto a utopím tak daně.

Nové auto se možná vyplatí, ale tak do 170tis Kč. U takového auta už není velký cenový propad a dají se pak i docela rozumně po nějaké chvíli prodat - protože jsou pak žádanější než nějaké BMW 740d.
Mitsubishi Galant - 2.0 (100kW) - 4G63