GalantWeb

Koupim galanta na nd

Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)

Offline Dragon-and-his-Mitsubishi

proč mi jsme takovej nenažranej národ?
http://auto.idnes.cz/dovezte-si-nove-auto-z-nemecka-vyplati-se-to-fzr-/automoto.asp?c=A080317_181154_automoto_fdv

Takže jsem nenažranej, protože jsem si loni dovezl nový auto z německa? Wau...
So yo have problem? That Don't Impress Me Much!!


Offline Benytrans

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 628
Se obávám že si to špatně pochopil, on poukazoval na to jak jsou nenažraní čeští dealeři...
Mitsubishi Galant  2,0l r.1992
Renault Scenic 1,6 16v 79kW r. 2000

Benytrans@seznam.cz
Milovice (u Nymburka)


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
Se obávám že si to špatně pochopil, on poukazoval na to jak jsou nenažraní čeští dealeři...
JJ přesně takhle jsem to myslel a takhle je to tady se vším. Třebas motorový pily. Tady 14 000 se slevou a v rakousku 6000 bez slevy samej zloděj
Radouš


Offline Dragon-and-his-Mitsubishi

Se obávám že si to špatně pochopil, on poukazoval na to jak jsou nenažraní čeští dealeři...

Problém je trochu někde jinde. V tom, že nenažraní jsou generální dovozci.
Na malých autech má dealer provizi jen mezi 5 až 10 tisíci (na Fabii ještě míň)... k tomu někdy provizi od leasingové firmy. Na větších autech jsou provize větší, ale pořád to není na to, aby se uživili jen prodejem nových aut. Proto ten drahý servis.. Neomlouvám, jen vysvětluju.
So yo have problem? That Don't Impress Me Much!!


Offline Jindřišák

Když to tak počítám. S nájezdem 25tis. km za rok bude mit ta fabka za 20 let najetech 500tis. km. Nechci ji nějak podcenovat, ale nevěřím, že to vydrží. Nehledě na to, že za nějakejch 8 let u ní bude plno dílů zralých na výměnu (200tis km). To pak budeš 12 let spravovat ojetinu jako my ostatní. Navíc za těch 8 let ta fabie ztratí hodnotu o dobrejch 150-200 tisíc určitě. To si radši koupím auto starý 5-8 let, dám ho dokupy a bude mi sloužit 8 let a pořád na tom tolik neprodělám. Já nevím, mě ty počty nějak nevychazí :D Navíc ona ta cena aut od 199 900 je trochu zavádející. Někde jsem narazil na tento vtip :mellow:

kupa Fabie

Sedlák si chtěl místo starého rozpadajícího se embéčka koupit novou Fabii. V novinách si přečetl, že základní model stojí 219.000,- Kč. Vybral tedy knížku a šel za vrchlabským prodejcem. Ten mu spočítal, co by takové levnější provedení Fabie stálo. Sedlák zaplatil 376 tisíc a naštvaně odjel. Po čase se na něj Havex obrátil, že ?koda Auto potřebuje koupit dvě dobré dojnice na statek v blízkém rekreačním zařízení, aby rekreanti měli čerstvé mléko pro zaměstnance a aby si jejich děti mohly sáhnout na opravdovou krávu. I sedlák nelenil, krávy odeslal a připojil fakturu:
 - kráva, základní provedení - 2× 70 000,- Kč
 - potah z pravé hovězí kůže - 2× 5 000,- Kč
 - příplatková černo-bílá barva - 2× 3 000,- Kč
 - zásobník mléka na celoroční provoz - 2× 8 000,- Kč
 - 4 vypouštěcí ventily po 2 000,- - 2× 8 000,- Kč
 - 2 ochranné přední oblouky po 3 000,- - 2× 6 000,- Kč
 - celoroční kopyta 4 ks po 1 500,- - 2× 6 000,- Kč
 - poloautomatický odháněč hmyzu - 2× 5 000,- Kč
 - jednohlasé signalizační zařízení - 2× 6 000,- Kč
 - umělá inteligence v provedení Standard - 2× 24 000,- Kč
 - čtyřstupňové zařízení na zpracování pohonné směsi - 2× 35 000,- Kč>
 - zařízení na ekologické hnojení - 2× 12 000,- Kč

 Celková cena za dva kusy dojnic: 376.000,- Kč.
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
 :D Přesně tak jako s tou krávou je to i s těma koncernovejma autama.
 500tis Km běžně jezděj i favority. Jeden podnikovej měl těch 500 před 6 lety a stále jezdí.
 200tis km přece není tolik. Tou dobou obecně začínaj čepy a to ještě v případě že budeš jezdit převážně po nekvalitních silnicích
Radouš


Offline johny11

:D Přesně tak jako s tou krávou je to i s těma koncernovejma autama.
 500tis Km běžně jezděj i favority. Jeden podnikovej měl těch 500 před 6 lety a stále jezdí.
 200tis km přece není tolik. Tou dobou obecně začínaj čepy a to ještě v případě že budeš jezdit převážně po nekvalitních silnicích
Ja tedy nevim,ale 200tis. Na cepech jo?Premyslej......
Mel jsem tu Octavii najeto 108 tis.po normalnich silnicich vymena : Spodni cepy,cepy rizeni,silentbloky ramene.
Uz se probud a vyndej ruku z nocniku.


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
a kolikrát měla najeto těch 108 000? 200 000 auto střední třídy najede za 2-3 roky a třeba za 10 let to stejný auto koupíš s tachometrovejma 100 až 150tis a pak měníš čepy po tachometrovejch 108. Ty se probuď. Na služebním Transporteru 150 000 a podvozek origo, na mém pickupovi rok 97  tachometrovejch 120 000 3 majitel a první spodní čep. Na galošovi mám 130tis a prý prověřeno nějakou firmou, dle záznamu stk km taky odpovídají a musím měnit vše protože to má hádám 300-400tis. Dva roky v cizině, pak lehce bouchnuto na zadek, prevezeno sem a taky 3 majitel. Co se dělo tady to už nevím. Ale dle vzhledu podvozku soudím že je ještě origo. O dodge z roku 87 ani nemluvím ale ten měl v čepech maznice. Poctivej tachmetr je vyjimka. Běž se projít po autobazarech
Radouš


Offline johny11

108.000 tis.Poctivejch,je to první majitel!Bydli naproti.
Proste jsi nejlepsi,ja zapomel.....
Hold Škodovka je Škodovka  :roll: Jedno z nejdražších Evropských aut.Fabrika,která si nechá dát do nadstandartu i 3 brzdové světlo.Divim se,že si nenapíšou do nadstandartu i stěrače.
Koukám,že ty vydíš všude jen stočený tachometry  :roll:


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
co s tím autem dělá? Není to nějaký dřevo co projede každou díru? Dej mi dva roky a třeba se přesvědčím na vlastní kůži
Teď jsem koukal do papírů od fábie. Příplatek za centrál 5000, příplatek za airbag řidiče 7500 (ten u spolujezdce je je v ceně vozu), zadní repro 2500. Hnus jeden fialovej
Radouš


Offline Rafik

200 tisíc za dva až tři roky??? Zkus si to propočítat, budu střízlivý a brát ty tvé tři roky. Za měsíc to dělá 5555km. Kolik znáš lidí, kteří měsíčně projezdí 12.000,-Kč měsíčně za palivo??? Pokud se tedy nebavíme o firemních autech..

A k těm novým autům, to že jsou nové škodovky šíleně předražené je fakt, ale češi jsou hloupí a stejně je kupují nejvíc (bo je to česky vuz že jo...). Lancer Ralliart 240k se v DE prodává od 650tis vč. DPH, což u nás je cena za octavii :)
Mitsubishi Galant 2,5 V6 4WD 4WS R.I.P.
Mitsubishi Galant 2,0 R.I.P.
VW Passat Highline 1,9TDi PD 6speed


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
každej podnikatel to najede a spousta dalších kteří nepotřebují škudlit každou korunu. Kdo jinej by si taky mohl dovolit auto skoro za mega. Dej si třeba mobile.de audi a6 od roku 2008 a koukej co jich tam je. Pak se koukni nejlíp na sauto.cz audi a6 rok 2001. Na obou najdeš 150-300tis akorát s rozdílem provozu 7let. Dle mého názoru trochu podezřelé. Jeden známej kšeftuje s nemovitostma a v autě stráví půl dne. Vždyť já najedu za měsíc 2000km a to nejezdím jak vyřezanej. Švagr to jistě taky najede když mu nevadí že jede ze znojma do brna jen tak na kafe nebo znojmo-praha do kina a zpět klidně každej tejden. Kdo na to má ten jezdí.

Schválně kolik má najeto Dragon-and-his-Mitsubishi za rok na subaru
Su zvědavej jestli si ty kraviny čte  :D
« Poslední změna: 26.11.2010 - 08:55:29 od Radous »
Radouš


Offline Ghost Buster

108.000 tis.Poctivejch,je to první majitel!Bydli naproti.
Proste jsi nejlepsi,ja zapomel.....
Hold Škodovka je Škodovka  :roll: Jedno z nejdražších Evropských aut.Fabrika,která si nechá dát do nadstandartu i 3 brzdové světlo.Divim se,že si nenapíšou do nadstandartu i stěrače.
Koukám,že ty vydíš všude jen stočený tachometry  :roll:

Johny: souhlas, pro pobavení doporučuji si zkusit konfigurátor výbavy na stránkách Škodovky a zkusit si "ustrojit" Superba. V základní ceně nejsou ani zástěrky !! Se divím, že k tomu dávaj vůbec kola a volant. Jinak ten vtip mě fakt pobavil, vynikající !

 :laugh: :laugh: :laugh:

A stokrát radši si koupím žraloka za 40k a během 5-ti let do něj narvu 200k do oprav a dílů, než abych za ty prachy pořídil Fabku HTP (nic proti Radouši). Komfort, výbava a jízdní vlastnosti jsou prostě uplně někde jinde. U mě teda jednoznačně vyhrávají starý plečky, co mají "koule" a duši, než předraženej koncern...  :mellow:
« Poslední změna: 26.11.2010 - 12:45:58 od Ghost Buster »


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
každej na to má svůj názor. Kdyby ty naše plechůvky aspoň nehnily  :undecided:

Tenkrát fabia vycházela nejlevněji pokud nekdo nechtěl logana nebo matise. Ostatní auta vycházely cenově zhruba stejně akorát to byly 3dveř a fabia byla 5dveř
Radouš



Offline johny11

Johny: souhlas, pro pobavení doporučuji si zkusit konfigurátor výbavy na stránkách Škodovky a zkusit si "ustrojit" Superba. V základní ceně nejsou ani zástěrky !! Se divím, že k tomu dávaj vůbec kola a volant. Jinak ten vtip mě fakt pobavil, vynikající !

 :laugh: :laugh: :laugh:

A stokrát radši si koupím žraloka za 40k a během 5-ti let do něj narvu 200k do oprav a dílů, než abych za ty prachy pořídil Fabku HTP (nic proti Radouši). Komfort, výbava a jízdní vlastnosti jsou prostě uplně někde jinde. U mě teda jednoznačně vyhrávají starý plečky, co mají "koule" a duši, než předraženej koncern...  :mellow:

Plně stebou souhlasím,ten comfort,výbava a jizdni vlastnosti,včetně pohodlí micky z roku 95 i starších se neda s koncernem srovnávat.Stary auta maji svou duši  -_-  a hlavne ne vsechny maji pretoceny tachometr  :laugh:


Offline johny11

každej na to má svůj názor. Kdyby ty naše plechůvky aspoň nehnily  :undecided:

Tenkrát fabia vycházela nejlevněji pokud nekdo nechtěl logana nebo matise. Ostatní auta vycházely cenově zhruba stejně akorát to byly 3dveř a fabia byla 5dveř

Rekl bych,ze hnijou vsechny japonci  :undecided:
Mel jsem tu cest a delal jsem suzuki,subaru,mitsubishi,toyotu.Vsechny hnijou,kdyz se lidi nestaraj.Myslim tím ty starší ročníky,u nových nevím.


Offline johny11

Tak to zase beru, do Matize bych nevlezl. Ta korozní ochrana mě taky hrozně štve, to se klukům japonskejm moc nepovedlo...

Pánové, už vím co v životě chci :-) Začínám šetřit na VR4, než doslouží Galant chci mít doma něco takového:

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=de&id=134023346&pageNumber=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=17700&makeModelVariant1.modelI d=10&makeModelVariant1.modelD escription=VR4&makeModelVariant1.search InFreetext=false&makeModelVariant2.search InFreetext=false&makeModelVariant3.search InFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&customerIdsAsString=&tabNumber=1

A 175 000 za takové auto, tomu se jentak něco nevyrovná...

Zralok je vůbec krááásný auto moc se povedl  ^_^  Kam se hrabe BMW posudte samy,ten predek to je nádhera.Vůbec by mi nevadilo,že je starší a že do něj musím nastrkat koruny  -_-


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
Japonci hnijou i dnes. Třeba Mazda 6 má dost problémy s lemama už po 5 letech
Radouš