Pokud můžu soudit z hlediska bezpečnosti, tak do Fabie II dodávme lepší výztuhu nárazníku a teké sloupku jsou o dost bitelnější, nicméně zrychlení při nárazu je furt stejné, takže dovnitř nic nepronikne, ale člověk se "umlátí" sám připoutanej v křesle. Deformační zony jsou dělaný pouze na náraz zepředu a jsou dost tvrdý, takže žádnej menší náraz defoelementy nezapojí, dokud nemáš těžší motor, jako třeba 1,9 Tdi, tak při nárazu spíš auto "odskočí", což je nejhorší věc co se může stát.
Všechny výztuhy a deformační zony jsou dělaný na nejtěžší konfiguraci, takže ty lehčí HTP nikdy nevyužijou potenciál při nárazu.
Musím říct, že Fabia I má podvozek jako motokára, mnohem lepší než II, ve všech bodech. Radouši, zadní nápravu máš od nás, ze Stráže nad nisou a výztuhu nárazníku taky