GalantWeb

Prodám Mitsubishi Galant 2,5 V6 Sport Edition

Offline BlackJack

pepe: tomu humusu na foktách se mi nechce ani věřit! To jsou výfukové ventily motoru, který jezdil na benzín s M2T olejem ?
Mitsubishi Galant - 2.0 (100kW) - 4G63


Offline Pepe

Tohle je jen část fotek z motoru GDi , které zveřejnil majitel vozu na ukrajině nebo v Rusku . Ale to samé najdeš i u nás v motorech . Tohle způsobuje ECU, která přes EGR ventil vrací část spalin do sacího traktu . A není to jen výsadou motorů GDi, totéž ale v menší míře je i u našich motorů, proto se píše o čistění klapky a sacího traktu - neboli  dekarbonizaci . A tomu na fotkách chemie nepomůže, to chce lidský pot a um . -_- :(
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline BlackJack

Hmm takže v rámci možnosti bych asi v brzké době uvažoval o odpojení, ale metodou, která umožňuje případně znovuzapojení EGR.

Karbonizace bude v motoru vždy, ale nemusí být tak náhlá a v takové míře.
Mitsubishi Galant - 2.0 (100kW) - 4G63





Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
asi to má význam jen pro těžkou nohu....odpojení/zaslepení ventilu EGR se v praxi projeví výrazným zúžením rozpětí mezi min. a max. průměrnou spotřebou a motor lépe reaguje na pohyby pedálu plynu. Tedy to má smysl zejména pro toho, kdo jezdí opravdu ostře/stále naplno využívá výkonových parametrů motoru. Jemu pak průměrná spotřeba může výrazně klesnout. Naopak ten, kdo jezdí (byť jen občas) tzv. "na spotřebu", by se mohl dočkat nepříjemného zklamání...



Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
ale to je holý nesmysl, EGR při plné zátěži motor nepoužívá..je zavřený.. stejně tak při volnoběhu..  :roll:


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206

Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
není.. je to tak jak píšu. Okopíruju ti článek od taboo ,jen co ho najdu .. on to tam tuším psal ,čtu jeho komenty. Považuju ho za špičkového odborníka.


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
taboo:
Eliminace EGR je (stejne jako u ostatnich motoru) u 4G63 naprosto zbytecnou modifikaci bez jakychkoliv prinosu (s vyjimkou nepatrneho snizeni teploty intake manifoldu) a naopak vede pouze k nekolika negativnim nasledkum. Pomineme-li (pro tunery nepodstatne) zvyseni emisi a spotreby prave v ekonomicke oblasti zateze, nejzavaznejsi je zvysene tepelne namahani vyfukovych ventilu a moznost jejich propaleni (kdy se cast jejich hlav doslova odstepi) po prechodu ECU do "open loop" stadia (kdy pote ve valcich bez pritomnosti EG a reference O2 sensoru dochazi k ochuzeni AFR). EGR neni pouzivana pri volnobehu a plne zatezi, takze na maximalni vykon motoru nema absolutne zadny vliv. Co se tyka nejakeho zanaseni motoru, ten je zanasen samotnym spalovanim paliva tak jako tak... EGR valve se da bez negativnich nasledku odstranit pouze v pripade moznosti nasledovneho dolazeni AFR v "open loop" (at uz pomoci standalone ECU anebo nejakeho piggy-back gizma [S-AFC, eManage, etc.]) a ma sve opodstatneni pouze v pripade, kdy se nekdo snazi dostat z motoru kazdeho kone i na ukor spotreby pomoci upravenych palivovych map. Jinak to nema smysl a clovek dlouhodobe ztrati vice, nez touto upravou ziska.


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
takže, jestli to dobře chápu, na běžný ježdění nemá smysl ho zaslepovat? :o.............jsme zase trošku ujeli z tématu, sorry............, tak blázne, jak teda?
« Poslední změna: 28.02.2011 - 19:42:05 od robb »


Offline Pepe

Můžeš ho zaslepit ,  :http://mojevectra.cz/opel-vectra-b/egr-m%C3%BDty-fakta-zaslepen%C3%AD     :angel:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Pepe, dík za odkaz, takže jednoznačně-zaslepit, ale co na to blázen s rozhozením AFR ?


Offline Drak

ještě že to v autě nemám :D
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)



Offline Pepe

Pepe, dík za odkaz, takže jednoznačně-zaslepit, ale co na to blázen s rozhozením AFR ?
No ona se ECU musí poprat s nasátím více chladné směsy - uváděné hodnoty jsou mezi 1 - 10 % nasávané směsy a to jen při prudším sešlápnutí pedálu plynu .  :mellow:
To Drak Yoda : ha, první vůz který tuto blbost nemá . -_- :laugh: :mellow:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline kenry

  • VIP Group
  • *****
    • Příspěvků: 2216
No ona se ECU musí poprat s nasátím více chladné směsy - uváděné hodnoty jsou mezi 1 - 10 % nasávané směsy a to jen při prudším sešlápnutí pedálu plynu .  :mellow:
To Drak Yoda : ha, první vůz který tuto blbost nemá . -_- :laugh: :mellow:

taky ho nemám ... :roll:
škoda octavia 2010 njn :-) viz FB
Pha 9 +420608968561
Když můžu, pomůžu....
parkovaní ale plato na odvoz nemám ...
přístup nonstop hlídaný...(Letňany - avia)


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
zaslepit ho můžete,bude se dít to,co jsem okopíroval..změní se AFR.. která počítá s tím,že EGR funguje.. a taky to,že při plné zátěži a volnoběhu se nic nezmění.. změní se to jen v té economy oblasti rpm a zátěže kdy EGR uplatnuje svoji funkci.

člověk co psal toto:
http://mojevectra.cz/opel-vectra-b/egr-m%C3%BDty-fakta-zaslepen%C3%AD

neví ani dle mě co EGR je a jak funguje

to co jsem nakopírovaj já psal člověk,který se živí konstrukcemi drag racingových vozů a také vlastní eclipse ,které jezdí 400m pod 10s. Takže si myslím,že není co řešit,navíc jsem otevřel k nahlédnutí knihu spalovacích motorů,kde píšou v podstatě totéž,co on.
« Poslední změna: 28.02.2011 - 21:42:35 od blazen »


Offline kenry

  • VIP Group
  • *****
    • Příspěvků: 2216
bych to už zase až tak do hrve neřešil ... prostě zaslepit a hotovo....
škoda octavia 2010 njn :-) viz FB
Pha 9 +420608968561
Když můžu, pomůžu....
parkovaní ale plato na odvoz nemám ...
přístup nonstop hlídaný...(Letňany - avia)