AFR - air fel ratio .. poměr paliva a vzduchu
WideBand - wide + band..širokopásmový 02 senzor (sonda)
EGR - Exhaust Gas Recirculation..pneumatic
ký ventil pro recirkulaci spalin do spalovacího prostoru
Open Loop režim - open + loop..otevřený stav EGR..otevřená odbočka od výfuku přes EGR.. prostě otevřený stav toho ventilu.
tím ,když jsou do spalovacího prostoru přivedeny přes EGR výfukové plyny se sníží obsah kyslíku v nasávaném vzduchu a dojde ke snížení teplot při spalování,hoření. To zapříčiní pokles emisí toho oxidu uhlíku. Tím,že EGR zrušíš,dojde v tom Open loop režimu ke zvýšení teploty při splování a může dojít k tomu,co napsal taboo. Recirkulaci výfukových plynů zajištuje taky překrytí ventilů,takže čekat,že po odříznutí bude všecko čisté nemůžete. Jednodušeji to už nejde vysvětlit. Správně fungující EGR na správně fungujícím motoru to sání výrazně nezasere. Pouští do něj výsledek toho,co z motoru vyleze,pokud má někdo rozladěný motor ,nebo olejničku, pak si ho zaslepením udrží asi čistší ,ale jinak asi ani ne. ten člověk co jsi nakopíroval jeho odkaz o tom EGR jednoduše nikdy nic nečet. Celý. Nehádám se,píšu jen svůj názor.