GalantWeb

Chvilka večerní nostalgie

Offline Rafik

Slzička ukápne  ^_^

Taky se můžete pochlubit, co jste kdo měli :)
« Poslední změna: 04.05.2011 - 20:06:04 od Rafik »
Mitsubishi Galant 2,5 V6 4WD 4WS R.I.P.
Mitsubishi Galant 2,0 R.I.P.
VW Passat Highline 1,9TDi PD 6speed


Offline Howler

njn měl sis ho nechat....vyladil bys par špeků a byl by ok...lehce ses ho vzdal  -_-


Offline Rafik

o to nejde. Ale stejně by to chtělo druhé auto. Jezdím denně 100km. Žralok půjde na jaře na LPG.
Mitsubishi Galant 2,5 V6 4WD 4WS R.I.P.
Mitsubishi Galant 2,0 R.I.P.
VW Passat Highline 1,9TDi PD 6speed


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Na takovýhle denní věci by to už chtělo auto na elektriku!Za rozumnou cenu!!


Offline Dragon-and-his-Mitsubishi

Na takovýhle denní věci by to už chtělo auto na elektriku!Za rozumnou cenu!!

Než jezdit autem co zní jak lux na útěku se zásuvkou místo hrdla nádrže... to radši budu platit těch 12l na 100km jako teď....
So yo have problem? That Don't Impress Me Much!!


Offline m4rt4s

Tak se teda pochlubím...:-D
2006: První auto v životě: jsem měl na 3 měsíce půjčenýho Galanta od bratrance, bylo mi 18, auto jako kráva, no luxus.  :mellow:
2007 - 2009: Potom první auto za vlastní prachy, za 4000Kč Fiat Panda 750/25kW - rezavý, dobitý, ale MOJE.
2008 - 2010:Pak první vlastní Mitsu, Coltík 1.3, to už bylo takový pořádný auto, sice moc nejel, ale byl krásnej, bez koroze, zachovalý. Prodal jsem jej teprve před měsícem
2009: místo sešrotované Pandy jsem jako winter káru koupil Renault R5, cena lidových 80Kč (lahev rumu) + přepis, ale vydržel mi jenom půl roku, pak přišlo ZLO.
2010: ZLO, Colt 1.8 GTI. 100kW, 900Kg... Prodanej minulý týden. :-(
A měsíc zpátky jsem se vrátil k mému snu, stříbrný Galant.

Všechny auta měly něco do sebe, ale BEST OF byla Panda. Stylová kára. :laugh: :mellow: A bude znova...
2.0 Wagon Sportedition


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
Na takovýhle denní věci by to už chtělo auto na elektriku!Za rozumnou cenu!!

stačí diesel  ^_^


Offline Pepe

o to nejde. Ale stejně by to chtělo druhé auto. Jezdím denně 100km. Žralok půjde na jaře na LPG.
Už měl být v LPG. -_- Já vím , cena je značná ale nižší než elvozík MIEV. :mellow:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline tomasssr

Tak já začal Galantem 99, pak to byl Galant 92 a nakonec Galant 89 :roll:
Tak na to koukám, jestli to půjde tímhle tempem, tak za chvilu mám Galanta GTO 74 :D :D :D
GALANT 99 100 Kw                    GALANT 92 80 Kw


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
A nedáte si říct a nedáte. Furt si budete kupovat starý popelnice a vrážet do nich prachy tak jako já  :D
Prve to byl ford orion v naftě. Dobrej stroj ale měl po 25dnech jsem ho rozšvihal.
Další byl z nouze koupenej nenažranej olcit. Odešel mu motor do věčných vrakovišť.
Pak přišel dodge caravan rok 87. Nejpohodlnější auto v jakým jsem kdy seděl. Nezničitelný podvozek. Po 20letech vše původní. Bohužel nejspíš díky americky zemědělským vůlím se celej motor zhroutil a jinej nikde nebyl. Dovoz z kanady.
Skokem do jinýho světa byl fiat 125p (maluch). Jestli se chce někdo vyblbnout tak doporučuji a zvláště pak v zimě je to sranda. V zatáčkách sedí doslova jako přišitý. To v jiným autě nezažijete
Následovala fabia, felicia pickup a galant.
Radouš


Offline Howler

 :laugh:....tak někdo tu historii aut musí udržovat a od toho jsme tu mi. Kam by jsme to došly, když by si každej kupoval novy auto, není se v čem rejpat a pak je to o hov** ^_^


Offline BlackJack

Taky se přidám do diskuze  -_-

Moje první auto bylo - FIAT Tipo 1.9TDsX GranTurismo (1929ccm, 66kW, rv.1992)

Najedzil jsem s ním 90.000km a musím říct, že tohle auto my bylo velice dobrým společníkem. Předchozí majitel jej koupil v roce 1994 na autosalonu, do té doby Tipo jezdilo po Evropských výstavách. Celková spolehlivost i přes okolní nepřízeň značky. Neměl jsem problémy s elektrikou na kterou se u Fiatů nadává - elektriku ve Fiatech stejně zpracovává Bosch. Avšak moje Tipo bylo plné elektriky od Magnetti Marelli, takže soudruzi z NDR nejsou tak dokonalí.

GranTurismo mělo znamenat něco jako "mám toho v sobě víc". Pěkné a pohodlné sedačky od Recarro, dobrá elektrická výbava (zrcátka el+vyhř., okna, mlhovky, volant, 7 budíků, atd.) avšak bez ABS a Airbag.

Nedám na to auto dopustit, neprodal jsem jej, zůstalo doma. Jezdí skvěle, motor má dobrý záběr a kastle je zdravá ... pozink.

No a teďka vlastním Galanta  :laugh:


« Poslední změna: 04.11.2010 - 18:22:04 od BlackJack »
Mitsubishi Galant - 2.0 (100kW) - 4G63


Offline jackson

Moje prve auto Skoda 105 v tuningu. Az som mal problem pri STK aj po znamosti, tak isla do srotu. Tak som zohnal Eclipsu 2.0 110kw 1992. US ver. Auticko na vyblaznenie. A tak prisla rodina tak Galant Wagon SE 99


Offline Dragon-and-his-Mitsubishi

Jedna z posledních fotek.....
So yo have problem? That Don't Impress Me Much!!


Offline Dragon-and-his-Mitsubishi

A jedna z aktuálnějších...

Plány na příští rok jsou -
stabilizátory, kosti od Whiteline, rozpěry SPT, pružiny od Subaru Technika (originál od subaru), 18" x 8,5 kola a nějaké drobnosti.... a nechat opravit poťukanej přední nárazník od kamínků....

« Poslední změna: 05.11.2010 - 01:06:01 od Dragon-and-his-Mitsubishi »
So yo have problem? That Don't Impress Me Much!!


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
Myslím že by bylo dobrý oživit tuto diskusi
Všimli jste si někdy jakou dělaj diskotéku stropní světla v závislosti na otevření libovolných dveří na autě? Docela příjemný detajl  :D
Radouš


Offline Begy

  • Pisatel
  • *****
  • Everything is possible...
    • BEGYho web
myslim že největší diskotéka je špatná kostra u zadních lamp  :D


Offline Duni


Offline tombik



Inu na tomhle jsem se učil jezdit. A naštěstí ho ještě mám. Plně provozuschopný, ale v rámci prodloužení životnosti používaný jen když je koncern na servisu. Prostě miláček. Najeto nějakých 120 000 (pokud dobře vzpomínám). Jezdil jsem s ním 5 let...A snad ještě občas pár let budu.

No a teď jezdím tímhle. Co se dá dělat úspora paliva je pro studenta nutná a to TDi prostě umí. Akorát smutně vzpomínám na pohodlí ve vyhřívaných sedačkách na měkkém podvozku a krásný zvuk když micka předla....


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
já se učil jezdit s MX3 1,8 V6...ta měla neskutečný zvuk..lehkej 6tiválec.. šel za plynem absolutně nádherně..  :mellow:

joo Tdi umí za 4..