GalantWeb

Offline Jindřišák

Tak jsme ale stále u toho, že ty kotouče nemám kde stočit.. Navíc ani nevím, jak je sundat. Je pravda, že z vnitřní strany kde to nebrzdí to moc oleštěný není. Jinak kotouč má 9mm. Destičky jsou nic moc, težko říct, co tam je, ale vůbec se nesjížděj.. Tu hadičku proštouchnout můžu, ale nemůžu ji na druhé straně odšroubovat. Bál bych se, že mi zůstane v ruce cela brzdová trubka..
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Pepe

Jasně  :D  šťourej do hadičky když jí bez problémů prochází kapalina při odvzdušňování
Kapalina jí bude stříkat ale bude jí málo na natlakování válce.  
Radousi , klíííídek, Jindřišák nemá servis jak Ty . A zvlněné kotouče kopiou anebo ukážou prokluz . Šlápneš-li na brzdu fest abys neboural, i zvlněný kotouč Tě zabrzdí - aneříkej(nepiš )že ne .! :mad:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Pepe

Tak jsme ale stále u toho, že ty kotouče nemám kde stočit.. Navíc ani nevím, jak je sundat. Je pravda, že z vnitřní strany kde to nebrzdí to moc oleštěný není. Jinak kotouč má 9mm. Destičky jsou nic moc, težko říct, co tam je, ale vůbec se nesjížděj.. Tu hadičku proštouchnout můžu, ale nemůžu ji na druhé straně odšroubovat. Bál bych se, že mi zůstane v ruce cela brzdová trubka..
Tou hadičku nesundávej od trubičky, jen bych vyzkoušel její průchodnost . A kotouč sundáš tak, že ho poklepáním při otáčení sundáš ze šroubů a pod ním jsou pakny ruční brzdy . ^_^
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
A co na zkoušku prohodit kotouče a destičky z jedný strany nápravy na druhou?


Offline Pepe

Bacha na směr otáčení , já bych je neměnil . :undecided: :o   Destičky jo, těm to neva .
Jindřišáku , na první stránce je obra tý zadní brzdy . -_-
« Poslední změna: 16.11.2010 - 19:07:57 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
Nemám doma autoservis. Mě je to fuk. Na ty kotouče dojde tak jako tak a klidně si tady strkejte dráty odvzdušňovákem dovnitř a nádržkou ven. Někdo tady nabízel starší díly. Můj návrh je (jako že nemáš moc peněz) zjisti si jestli má kotouče a destičky ve slušným stavu, případně jestli by ti mohl ty kotouče nechat někde stočit (když hodně tak 200kč) a nech si to poslat. Myslím že si tady vesměs všichni důvěřujeme na tolik že nemusíš mít strach že koupíš blbě. Ty tvoje kotouče už jsou na konci života
Radouš


Offline Jindřišák

Kdyby to bylo kotoučema+destičkama a  dal bych nový destičky, tak by to nepomohlo? Třeba nějaký měký? Já mám v plánu stejně kupovat nový kotouče i destičky na obě napravy, ale ne ted. Ted s tím nejezdím a zároven od toho nic nečekám. Přes leto mám za sebou plno oprav. Na brzdy už nezbyly kačky..
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
na soustruh musíš každopádně. Zajdi někam kde mají soustruh (každý zámečnictví) ať ti to aspoň trochu škrábnou. Na stk to stačí ale na další ježdění už to asi nebude.
Radouš


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Třeba máš už tlouštku kotouče pod limitem a ojetá destička už nestíhá tolik na něj přitlačit, zkusil bych nový destičky jako první, ale je to jen odhad.


Offline Jindřišák

A to sundání kotouče chápu správně sundám třmen + ten protikus (to budu muset ještě zjistit, kde) a pak ho poklepu při otáčení a měl by slízt sám jo? Vím, že třeba u golfa je to na šroubku, ale tady jsem nic neviděl.
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Třmen sundáš 2 šrouby, né těma s prachovkama a je dole,kotouč vlastně drží jenom 4 matky kol.


Offline Jindřišák

Bych to moh rozdělat a uvidím. Třeba přehodím destičky ze srandy a bude to lepší. Uvidím, jak bude zítra čas, ale musím se taky učit a vracím se do Brna.
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206

Offline johny11

Když jsi odvzdušňoval ,vytíkala ti kapalina z odvzdušnováku dobře?Myslím,jestli nevytíkala příliš pomalu.Jestly vytíkala pomalu,tak bude problem nejspiš v hadici.Další věcí je,jestli zůstávají brzdy viset,jestli se volně otáčí kolo,pak by to opravdu někde vázlo.Zvlněný kotouč poznáš v pedálu,protože houpe.


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
Jeden kotouč mu háže. To už psal. Když přehodíš destičky, budou obě kola jen horší protože jsou vydřený podle nerovnosti kotouče. Tím ještě zhoršíš styčnou plochu a až se obrousí podle druhého kotouče, tak to bude brzdit stejně jako před tím akorát přijdeš o další kousek už tak mizerných destiček. Určitě chodí destičky ve třmenu dobře? Už se tě na to ptal tuším pepe a neodpověděl si
Radouš


Offline Jindřišák

Hele, to je možná problém. Jak jsem to dnes měnil, tak destičky nešli ani ven a dovnitř už vůbec ne, musel jsem je tam zabouchat kladivem. Když tam nebyli ty plíšky, tak tam byla volna, s jedním plíškem akorát a se dvěma tesná, ale když jsem to zabouchal a stlačil destičky rukou, tak s kotoučem točit nešlo, ale bylo mi to divny
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Benytrans

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 628
Jo já i když jsem plíšky i samotný třmeny dokonale vyčistil tak destičky tam nešli narvat, takže jsem je dost zbrušoval aby byly volný... Ta druhovýroba stojí za prd...
Mitsubishi Galant  2,0l r.1992
Renault Scenic 1,6 16v 79kW r. 2000

Benytrans@seznam.cz
Milovice (u Nymburka)


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
no jó už jsme doma. Plíšky sundej, očisti je od rzi a ty místa o který se ty destičky opíraj oškrabej třeba nožem a neboj se přitlačit. Bejvá tam hodně silná vrstva. Oškrabej to až na železo pěkně všechny 3 strany. To stejný udělej i na druhým kole. Vždycky když děláš brzdy, musíš dělat obě kola stejně. Jinak ti bude brzdit každé kolo jinak
Radouš


Offline Jindřišák

No ale když tam ty plíšky nedám, tak v tom bude ta destičká lítat ne? Sakra, já si říkal, že je něco blbě! Protože ve předu ty destičky jdou krásně dovnitř i ven, ale zas nemaj tu vůli.
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
Jo já i když jsem plíšky i samotný třmeny dokonale vyčistil tak destičky tam nešli narvat, takže jsem je dost zbrušoval aby byly volný... Ta druhovýroba stojí za prd...
To je normální a zvlášť když jsou tam ty skurvený plechy. To kolikrát nepasujou ani značkový. Barva je sviňa


Jindro ty plechy tam dáš potom zpátky. Akorát oškrabeš 0.5 -1mm rzi jak na horní tak spodní straně třmenu. Tím získáš potřebnou vůli
Radouš