Tak jsem dnesek stravil zase u auta. Takže nejprve to pravé kolo (za spolujezdcem). Vyčistil jsem ty plíšky od barvy, i třmen, opiloval trošičku destičky. Pak jsem zbrousil destičky, oškrabal kotouč od rzi z vnitřní strany (není absolutně zvlněnej a má nakonec podle šuplery 10mm. Nakonec vzal pletací jehlici, proštouch hadičku, ale vypadala ok, šla lehce prostčit až nakonec. Pak jsem to složil (te vnitřní se tam až tak nechtělo, ale všechno rukou bez násilí) , odvzdušnil.
Levé kolo jsem pak taky rozdělal, vyčistil, plíšky, destičky i třmen, bylo to zasrany víc, než na té pravé (aj šli hůř ven). Pak zbroušil destičky, ta vnitřní byla vydážkovaná. Očistil vnitřní stranu kotouče od rzi. Kotouč byl zezvnitř zvlněnej, ale průmer podle šuplery taky 10mm. Nakonec jsem to složil a trochu projel po zahradě. Brzdilo to dobře, jako vždy, prakticky na fleku.. Ale zdá se mi to blbost, i kdyby to bylo zatuhlý, tak to na technické brzdilo, navíc sou tam strašný tlaky, takže by to podle me protlačilo.. Ted nevím, jestli jet na tu technickou, nebo ne.