GalantWeb

Offline Pepe

Pomalu jedenáctá hodina a já se dočtu že Jindřišákovi neplavou desky . To snad byla moje druhá otázka, ale nechám to být . Ty nerezové plíšky se dávají aby nosná část destiček nezarezla s čelistma . Tak opiluj nebo obruš konce desek tak , že budou v čelistech PLAVAT- proto je to brzda PLOVOUCÍ- desky plují s čelistma. Ale tohle se nemusí snad vykládat majitelům vozů už od Škody 1000 MB. Tohle opravdu Nasere.  Omlouvám se všem , které jsem nechtěně naštval nebo urazil , ale tuto skutečnost jsem ani v duchu nepředpokládal .   Dobrou noc. -_-
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
A zkus udělat pár foto,jednou se to muže hodit zas někomu jinýmu.


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
Pomalu jedenáctá hodina a já se dočtu že Jindřišákovi neplavou desky . To snad byla moje druhá otázka, ale nechám to být . Ty nerezové plíšky se dávají aby nosná část destiček nezarezla s čelistma . Tak opiluj nebo obruš konce desek tak , že budou v čelistech PLAVAT- proto je to brzda PLOVOUCÍ- desky plují s čelistma. Ale tohle se nemusí snad vykládat majitelům vozů už od Škody 1000 MB. Tohle opravdu Nasere.  Omlouvám se všem , které jsem nechtěně naštval nebo urazil , ale tuto skutečnost jsem ani v duchu nepředpokládal .   Dobrou noc. -_-

No pepčo každýho to nenapadne a ani si to neuvědomíš když do toho neděláš. Takovejch je hóóódně moc. Zase má hlavu na něco jinýho. Já bych mohl vyprávět hodně dlouho. Třebas telefonáty jako můžeš přijet? Mě to přestalo jet. Přijedu a po prvním zastartovámí se ptám. Máš tam benzín? Mám. Tak to odtáhnem k nám....    Doma chvilku zkoumám a znovu se ptám. Máš tam benzín? Jo! Určitě? JO!! Přeci nejsem blbej. Tak asi čerpadlo......      Po pár minutách...... Ty vole dyť tam nemáš benzín  :D
A jen toto se mi stalo asi 3x
Radouš


Offline Jindřišák

Tak já se omlouvám, ale každej se učí no.. Mě se to nezdálo, tak sem rozdělal i tu druhou stranu a bylo to to samy, tak sem si řek, že to tak asi má byt, když to na te druhé takhle funguje.. Uvidíme, snad už projdu, jestli ne, hodím to ze skály...
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Pepe

 Stačí pilník nebo bruska a 0,5mm z destiček -myslím tím kovové stranové vodítka - opilovat(obrousit ) a je to . Nasadíš je tam volně a jsou jak na procházce . :mellow:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Jindřišák

Tak jsem dnesek stravil zase u auta. Takže nejprve to pravé kolo (za spolujezdcem). Vyčistil jsem ty plíšky od barvy, i třmen, opiloval trošičku destičky. Pak jsem zbrousil destičky, oškrabal kotouč od rzi z vnitřní strany (není absolutně zvlněnej a má nakonec podle šuplery 10mm. Nakonec vzal pletací jehlici, proštouch hadičku, ale vypadala ok, šla lehce prostčit až nakonec. Pak jsem to složil (te vnitřní se tam až tak nechtělo, ale všechno rukou bez násilí) , odvzdušnil.

Levé kolo jsem pak taky rozdělal, vyčistil, plíšky, destičky i třmen, bylo to zasrany víc, než na té pravé (aj šli hůř ven). Pak zbroušil destičky, ta vnitřní byla vydážkovaná. Očistil vnitřní stranu kotouče od rzi. Kotouč byl zezvnitř zvlněnej, ale průmer podle šuplery taky 10mm. Nakonec jsem to složil a trochu projel po zahradě. Brzdilo to dobře, jako vždy, prakticky na fleku.. Ale zdá se mi to blbost, i kdyby to bylo zatuhlý, tak to na technické brzdilo, navíc sou tam strašný tlaky, takže by to podle me protlačilo.. Ted nevím, jestli jet na tu technickou, nebo ne.
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
Třecí plochu na destičkách si brousit neměl. Ta se zabrušuje když dáš kotouče na sesoustružit aby na rovných kotoučích byly rovný destičky. Jeď na stk a po cestě to probrzdi aby si destičky sedly. Kdyby si náááhodou neprošel, tak musíš ty kotouče udělat.
Radouš


Offline Jindřišák

Mě už napadlo, koupit nějaky kotouče a desky. Možná bych měl na kotouče febi+deštičky nipparts a nebo obojí ve starlinu... Sice sem si řek, že starline mi do auta nesmí, ale když je ta krizová situace :undecided: ale o tom bych uvažoval až jestli to neprojde. A kolik to tak potřebuje probrzdit, aby si ty destičky sedly a případně se na nich udělal ten zábrus?
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
dejme tomu že to 4x fest zašlápneš z 90 do zastavení. Nebo tam zajeď až za pár dní až se to obrousí běžnou jízdou jestli tě ta stk až tolik netlačí
Radouš


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
Na zadek dej klidně i starline ale myslím že v podobný cenový relaci jsou i jiný značky
Radouš


Offline Jindřišák

Tak jsem to tak propočítaval a komplet v ATE by mě vyšel 2800,-. Starline asi 1300,-. No uvidím, ale radši bych nekupoval nic a pak třeba udělal komplet v ATE. U nás na vrakáči chtěl za komplet s nějakym slušnym vzorkem 1400,-.
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
Jestli nejezdíš často nějaký dálky jako ostrava - wien a nejseš každej měsíc na okruhu v brně tak bych dal starline. Na takový do courání po městě a občasnej výlet poslouží dobře a možná to auto i přežijou.
« Poslední změna: 17.11.2010 - 18:26:24 od Radous »
Radouš



Offline Jindřišák

To sou asi stejny ceny jako bych to kupoval u kellyho se slevou, ale dik. Já bych to i koupil, kdybych věděl, že to tim bude, ale kdo ví.. Aby nebyl problém někde v tom rozvadeči te kapaliny. Ale to už jde mimo mě. Mám i nabídku, že mi tu STK udělá známý, ale musela by se dělat celá STK a těžko říct, kolik by si za to vzal. Asi nezbývá než tam v pátek jet a doufat, že to bylo těma zatuhlejma deskama. Ale stejně byla zatuhlejší víc ta strana, co brzdila víc, tak aby se to ještě nezhoršilo. Jak vůbec funguje ten rozvadeč kapaliny, co do nej vede tolik tech drátů? Nedá se třeba nějak poštelovat?
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Jindřišák

Ještě se chci zeptat, z nádobky na brzdovou kapalinu vede hadička do hlavního brzdovýho válce a zároven do ABS, není třeba možný, že je to tam někde zavzdušněný? Ja když měnil kapalinu, tak sem vypustil starou, nalil do nadobky novou a šlapal...
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Jindřišák

Tak už jsem z nouze googlil jak o život a našel jsem tohle: http://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=45&t=17935&start=0 Je to uplně stejný problém jako u mě a sem toho nazoru, že hyundaie sou dost často okopírované mitsubishi. Ted mi ale prosím řekněte, jak to opravit, ja sem z toho blbej.
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Jindřišák

Tak jsem si to našel ve workshop manualu. Mate s tim nekdo nejake zkušenosti? Opravit? Vyměnit?
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
Nic. Jeď na stk. Todle se stane jednou za tisíc let. Ono se od stolu špatně radí když nemůžeme vizuálně posoudit stav těch brzd
« Poslední změna: 18.11.2010 - 06:40:03 od Radous »
Radouš


Offline Jindřišák

No pokud na to vemu matematiku, tak kdyby byl ten omezovač tlaku rozbitej, měl bych tam nárust tlaku 60%. A na tom levým kole mám podle válců o 55-60% větší působení brzdné síly. Ty brzdy stojej asi za prd, ale podle mě se v klidu vlezou do rozmezí 15% rozdílu. Já bych to zkusil, nemám co ztratit.
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline johny11

Nic. Jeď na stk. Todle se stane jednou za tisíc let. Ono se od stolu špatně radí když nemůžeme vizuálně posoudit stav těch brzd
Svatá pravda  -_-