Mam s tou ručkou prostě odjakživa problemy, co to auto mam. Když jsem ho koupil, tak byla uplně volna a paní co mi ho prodavala mě upozornovala, že s tím něco je.. Já sem si ručku seřídil, podle manuálu.. jenže pak jsem začal pozorovat zvýšenou spotřebu, tak jsem ji zas povolil a najednou jsem jezdil zase za 7. Když jsem měl auto na stojnach a ručku zkoušel, tak ale kola nebrzdila, jen to tak šelestilo a šlo to maličko ztuha, ale prej je to normální. Než jsem jel na technickou poprvy, tak jsem ji zas přitáhl, aby s tím nebyl problém. A když jsem pak vyměnil ten regulátor tlaku a vypadal od pohledu dobře, tak mě ještě napadlo, jestli to neovlivnujě nějak ta ručka, tak jsem ji zase trošku povolil, páč jsem myslel, že budou zkoušet stejně jen provozní brzdu. Mi netvrdte, že když povolim to lanko, že tam vznikne nesouměrnost o 70%, bylo to max tak o 1,5 otáčky, víc ani tuk...