GalantWeb

Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
spíš ji prorazil nebo zmuchlal. Taky ji mám máčklou. Když to auto leží na zemi jak formula...
Radouš


Offline Jindřišák

Tak co jsem dnes dělal. Vstával jsem pozdě, protože jsem byl z Brna nevyspanej  ^_^. Vyměnil jsem regulator tlaku, odvzdušnil kola. Byla to docela sranda, protože se mi furt zdálo, že je to zavzdušněný. A nakonec jsem povolil asi o 1,5 otáčky ručku, mám ji ted uplně volnou, jaká byla, když jsem to auto kupoval. Pak jsem jel na STK. Tam už ze mě měli vánoce, nevím proč, ale všichni technici se mi smáli. Nakonec mi přidělili jinýho technika (ten co mi to dělal minule tam nebyl). A tak jsem vjel dovnitř a čekali jsme, až udělaj předchozí auto a kecali jsme. Tak jsem mu řek, co všechno sem měnil, že jsem to měl i v servise a že už nevím čím by to mohlo bejt (počítal jsem s tím, že zas neprojdu). Vjel s tím na válce a testoval vše. Přední brzdy rozdíl 2%, zadní brzda provozní, rozdíl 7%, ruční brzda rozdíl 70%. Nakonec jsem to ukecal, řekl mi to asi takhle: "Já vás nechci trápit, ale správně bych to pustit neměl, když mi slíbíte, že to teda brzy napravíte. Hlavně teda v kopci kvalt ^_^". Nálepku mám a může teda až budu mít čas řešit tu ručku. Akorát je mi záhadou, že předtím ta ručka brzdila správně.
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
To jsou náký čáry-máry, ty tvoje brzdy, ale gratuluju!!Ted už jenom zkus tu ručku dotáhnout na kole a snad už to bude 100pro.
« Poslední změna: 26.11.2010 - 19:59:27 od robb »


Offline Pepe

Nejsou čáry ani máry, technik myslel parkovací a napsal provozní brzda . To přesně to , co to ukazovalo napoprvé. a k tomu jsem napsal postup nastavení .Ta  ručka zlobila od začátku - na to dám krk . :mad:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Jindřišák

Nejsou čáry ani máry, technik myslel parkovací a napsal provozní brzda . To přesně to , co to ukazovalo napoprvé. a k tomu jsem napsal postup nastavení .Ta  ručka zlobila od začátku - na to dám krk . :mad:
To ne, protože jsem u první opravky koukal na toho technika a opravdu šlapal jen na pedál a byl tam ten rozdíl. Možná, že nad tou ručkou už prvně mávnul rukou, nebo je fakt někde problem a tím, že se ručka povolila se zpravil učinek brzd. Ale zpravit to muset budu, ale hlavní je, že na to mám čas, stejně s tím moc nejezdím.
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
jak neměl pustit? Ty si šel na opravnou s provozní, tak proč ti tahá za ručku. A eště se směje. To bych je tam sjel jak sviňa.
Tak já sem 3x jedu na stk krz provozní brzdy, v servise mi vyměněj půl auta a to jenom proto že technici na stk jsou dilektici
Radouš


Offline Jindřišák

Ten druhej tchnik právě říkal, že když je problém na brzdách, musí se při opravce kontrolovat všechny brzdy.. Já radši nic neříkal a držel hubu a krok, protože sem byl rád, že to mám.. Nejspíš bude ta ručka špatně seštelovana, jak říkal pepe a nebo budou pakny v haji. V těch brzdách se někdo vrtal a nejspíš nevěděl, co a jak. Pak se ještě zeptám, jak přesně se ty pakny štelují, protože mi to bylo nejasny, le to má čas.
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Pepe

 Na stránce č.1 máš nákresy. Až sundáš kolo budeš vidět wo co go :laugh:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
Dle konstalace hvězdné soustavy přidružené naší galaxii a natočení saturnu k nejbližší černé díře napovídá že to bude s největší pravděpodobností lano ruční przdy
Radouš


Offline Pepe

Lanko může být v pořádku ale pakny - buď sjetý nebo blbě nastavený . :(
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
i to je dost možný. Každopádně se to musí rozebrat.
JINDŘIŠÁK pust se do toho a průběžně nás informuj ať máme s PEPE co řešit  :-D
Radouš


Offline Jindřišák

Já mam rozebírat a vy se budete bavit! :D A co to nelidské počasí venku? Že by ani psa nevyhnal... a já jít mám? No možná o vánocích bych na to mrknout moh. Ale lanko nevim, protoze ručka brzdí na obouch kolech, nebo aspon brzdila, než jsem ji povolil...
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Pepe

Ale lanko nevim, protoze ručka brzdí na obouch kolech, nebo aspon brzdila, než jsem ji povolil...
Radousi drž mě --- jak povolil lanko ???? Před STK ????  Nepraštil Tě někdo bassebal pálkou ??
Proč se ptáš na rady ? Abys vzápětí udělal pravý opak toho co ti píšeme ??  :undecided: Nechápu  a hlava mi to nebere . :o
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Jindřišák

Mam s tou ručkou prostě odjakživa problemy, co to auto mam. Když jsem ho koupil, tak byla uplně volna a paní co mi ho prodavala mě upozornovala, že s tím něco je.. Já sem si ručku seřídil, podle manuálu.. jenže pak jsem začal pozorovat zvýšenou spotřebu, tak jsem ji zas povolil a najednou jsem jezdil zase za 7. Když jsem měl auto na stojnach a ručku zkoušel, tak ale kola nebrzdila, jen to tak šelestilo a šlo to maličko ztuha, ale prej je to normální. Než jsem jel na technickou poprvy, tak jsem ji zas přitáhl, aby s tím nebyl problém. A když jsem pak vyměnil ten regulátor tlaku a vypadal od pohledu dobře, tak mě ještě napadlo, jestli to neovlivnujě nějak ta ručka, tak jsem ji zase trošku povolil, páč jsem myslel, že budou zkoušet stejně jen provozní brzdu. Mi netvrdte, že když povolim to lanko, že tam vznikne nesouměrnost o 70%, bylo to max tak o 1,5 otáčky, víc ani tuk...
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
pepe držííím  :D
někteří spoluobčané prostě nemají technické myšlení. Takových znám dost. Nám to přijde jako nepochopitelný čin ale oni mají za to že je to takhle v pořádku.
např: borec chtěl zapojit dvoukanálovej zesilovač. Zapojil sem ho a řekl mu "tenhle káblík zahoď a dej tam pořádnej zvukovej nebo aspoň nějakej silnější". Za měsíc přijel že mu to nehraje. Oba kanály pustil do jednoho basáku a ještě k tomu přes dráty o průměru vlasových nudlí do polívky. Sice byl kabel krásně tuningově barevnej ale k ničemu.
Když se technice nevěnuje od mala tak později už to nedožene. Zas je lepší v něčem jiným
Mam s tou ručkou prostě odjakživa problemy, co to auto mam. Když jsem ho koupil, tak byla uplně volna a paní co mi ho prodavala mě upozornovala, že s tím něco je.. Já sem si ručku seřídil, podle manuálu.. jenže pak jsem začal pozorovat zvýšenou spotřebu, tak jsem ji zas povolil a najednou jsem jezdil zase za 7. Když jsem měl auto na stojnach a ručku zkoušel, tak ale kola nebrzdila, jen to tak šelestilo a šlo to maličko ztuha, ale prej je to normální. Než jsem jel na technickou poprvy, tak jsem ji zas přitáhl, aby s tím nebyl problém. A když jsem pak vyměnil ten regulátor tlaku a vypadal od pohledu dobře, tak mě ještě napadlo, jestli to neovlivnujě nějak ta ručka, tak jsem ji zase trošku povolil, páč jsem myslel, že budou zkoušet stejně jen provozní brzdu. Mi netvrdte, že když povolim to lanko, že tam vznikne nesouměrnost o 70%, bylo to max tak o 1,5 otáčky, víc ani tuk...
Nebylo ti divný že ty zadní kola smrděj? Ručka by ti měla začít brát asi tak někde v polovině. Počítej s tím že budeš muset vyměnit pakny a nejspíš i vyhřátý pružiny a buď rád že ti nebouchly nebo neshořely obě zadní kola. Každej se učí a někdy je ta škola o hubu. Se mnou třeba několikrát zatřásla elektrika. Poprvé tuším v 11 letech. Třikrát mi málem shořelo auto, z toho jednou krz skrat a dvakrát krz palivo. Prostě kdo nic nedělá, nic nezkurví :-D
« Poslední změna: 29.11.2010 - 23:31:49 od Radous »
Radouš


Offline Jindřišák

Kola nesmrděli ani nehřály, protože to nebylo dotažený fest, přibrždovalo jen jedno kolo a to jen lehounce. Šlo točit rukou, ale muselo se zabrat... Ona ta spotřeba nebyla o tolik vyšší, ale zvýšila se a jelikož sem jezdil dost na spotřebu, hned jsem to poznal a jednal. Ručku jsem dotahoval podle manualu, kde bylo napsany, na jakym zubu to má zabrat. Zřejmě sou seštelovany blbě ty pakny, ale to jsem tenkrát nevěděl, tak jsem ji zas povolil, a pak holt jedna zabírá dřív než druhá. Pak se na to mrknu.

Sorry že sem vás tak šokoval, ale k autum jsem se dostal až v 18, ale myslím, že to doháním slušně. A nestrašte mě, že mám k technice daleko, studuju automobilový inženýrství, aby to pak na těch silnicích tak nevypadalo :-D
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
Jééé já znám spoustu vyučenejch mechošů a ví o autě míň než neše malá Nikolka. Snad nebudeš stejnej inženýr jako oni mechanici  :-D
To musíš komplet rozebrat, důkladně vypucovat a rozchodit. Lanka musí jít lehce a i když jen trochu "dřou" tak vyměnit. Ošmirglovat pakny i buben ale hlavně si zapamatovat jak to tam všechno bylo :D
Kdyby si to náhodou nevěděl tak prach z třecích elementů brzd je vysoce nebezpečný pro dýchací cesty. 
Radouš


Offline Jindřišák

Tak mě zase zlobí brzdy :(

Všim sem si, jak popojíždím ve městě kolem skleněnych stěn na zastávkách, že se tam něco šudlí. Jako by to v jedné půlotáčce brzdilo a v druhé ne. Čím rychleji jedu, tím se ten zvuk zrychluje. Kolemjdoucí si asi říkaj, co to jede za krám... Co s tím?

Napadlo mě, že je křivej kotouč a chvíli na destičku dosedá a chvíli ne. Protočit kolo, sundat třmen a protočit znova a pozorovat změnu? Když se to zlepší, říct strycovi, at mi je na soustruhu trošku lejzne, když ne, sundat buben a laborovat dál? Zkoušel jsem povolit i ručku a fest, ale je to furt stejný. Pak už leda lanko nebo pakny ne? Aspon, že už mám nový náhradní lanko. Kdyžtak něco poradte :mellow:
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline LivArt

Křivej kotouč bys poznal i podle klepání volantu při brzdění, zvlášť při nějakým přibržďování.
Není možný, abys měl volnou destičku ve třmenu?


Offline Jindřišák

Křivej kotouč bys poznal i podle klepání volantu při brzdění, zvlášť při nějakým přibržďování.
Není možný, abys měl volnou destičku ve třmenu?
Ještě takhle, jedná se o zadní nápravu. Pokud by byla destička volná, tak by se vůbec nedřela ne? Já pravě nevím vůbec co se dře, ale je to z řidičovy strany a na 90% zadní kolo, takže to samy kolo, kvuli kerymu mě z STK vyhodili...
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.