Trochu jsem pohon na E85 studoval a asi bych na něj jen tak nepřešel a zainvestoval raději do LPG. Ethanol bohužel napomáhá gumovým částem k jejich devastaci, taktéž katalyzátor při špatném seřízení nemusí snášet velké teploty. K ideálu by bylo potřeba předělat lambda sondy na jiné hodnoty, aby nevyhodnocovali chudou směs atd. Nevím, zda-li zmíněná krabička řeší všechny problémy, možná yo, ale nevsázel bych na to tolik. Ale jinak výhoda je, že pokud to nebude šlapat, tak to jde jednoduše vymontovat a pak zahodit, popř. dát na jiné auto.
Ale neviděl bych v tom zase tak velký problém, třeba naše firma všechna dieselová auta pohání směsná nafta, Honda Civic 2010, Iveco Daily 2007, Hyundai SantaFe 2008, VW Sharan 2005, UNC, Desty. Dodnes žádný problém, jede to prakticky stejně i když je to řepka. A když si vezmu, že Iveco najelo už 176tis. km na řepku, tak ušetřilo za ty 3 roky 150.000Kč.
Nicméně je třeba zvážit, zdali se vyplatí věnovat se předělávce na E85, když cena E85 malá není a nepředpokládá se najetí velkého množství kilometrů