GalantWeb

Světla

Rob · 364 · 107520

Offline BlackJack

Hlavně nepřesahovat teplotu v troubě nad 200°C, při takových teplotách polymery a monomery degradují.

Nejvíc to asi obsere ABS plast, pokud je přítomný. Polykarbonát hned jen tak nic nerozhází, doporučuji jej sundávat ještě v troubě (vím, pálí to na ručičky) protože má minimální setrvačnost a po vyndání z trouby ihned ztvrdne.

Mitsubishi Galant - 2.0 (100kW) - 4G63


Offline jorgin

k těm kvaltům, je to sice malinko jiné téma, ale opravdu jsem se dopočítal 4 kvaltů, ať dělám, co dělám :-) ...


Offline zexell

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 45
  • Mitsubishi LEGNUM VR-4 Type S
Opatrne s tou troubou !!! Ja nedaval jen chvilku pozor a na pric presne kde je to nejvic videt mi ten polykarbonat zbelal ...........Ku......va ja byl nasranej !! Pak jsem to dva dny brousil a lestil a stejne to nevypadalo pekne .Tak jak rikam fakt velmi opatrne !!


Offline jorgin

Jak dlouho jsi to prohříval?A na jakou teplotu?


Offline Drak

jde jen o to nahřát tmel mezi sklem a zbytkem. Není nutný tavit hmotu :) a to jde i horkovzduškou a pak rychle oddělit. Při zpětné kompletaci taky stačí jen nahřát spojované plochy aby tmel povolil. To pro ty, kteří do trouby nechtěj a nebo nemůžou.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline jorgin

to je fakt, koukal jsem na ten tmel, je to takové vylepšené "medvědí hovno" tj. zachová si elasticitu, takže asi opravdu stačí jen sundat ty kovové sponky a nahřát ten tmel....možná by stačil i obyčejný fén  :laugh:


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Sehnal jsem světla z VR4/legnum ,ale jsou tam náký nálepky a nevím k čemu-jestli auto jezdilo do evropy,tak aby neoslnovalo,/ jestli světla svítěj doleva místo doprava?/  Ale přední skla jsou z plexiskla, tak nevím jak to šetrně sundat, abych to plexi nepoškrábal, stačí voda nebo fén? :o


Offline Werewolf66

ty nalepky jsou proto aby neoslnovali protijedou kdyz s tim jedes do zemne kde se jezdi v levo. to si vsimni ze ti levy svetlo sviti trosku dolu nez to pravy. A kdyz mas auto co ma volant v pravo tak to je opacne, proto ta samolepka....a asi bych ji odmocil lihem :)
Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206

Offline Werewolf66

lihem uz jsme sundaval samolepek, nikdy nic nezmatnelo,nebo nejak poskodilo. Lih je netecnej proto se tim mejou desky tistenejch spoju pred pajenim...teda v profi uz moc ne ale delalo se to :)

jinak sem teda cekal ze z VR4ky ty svetla budou taky skleneny :undecided:
Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!


Offline BlackJack

Blahopřeji klukům, co si umývají světla z plexiskla nebo polykarbonátu čistým lihem. Líh je bohužel reaktivní látka pro tyto druhy plastů. A v případě vysoké koncentrace líh způsobí poškození plexiskla/polykarbonátu buď povrchově nebo strukturálně (tzn. rozpraská). Ono se to možná časem projeví, pokud se žačnou střídat teploty žárovky s vnějším chladným počasím.

Oba zmiňované plasty však nejsou reaktivní s technickým benzínem.
Mitsubishi Galant - 2.0 (100kW) - 4G63


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Black jack, zkusím teda tech. benzín. :mellow:


Offline Werewolf66

Blahopřeji klukům, co si umývají světla z plexiskla nebo polykarbonátu čistým lihem. Líh je bohužel reaktivní látka pro tyto druhy plastů. A v případě vysoké koncentrace líh způsobí poškození plexiskla/polykarbonátu buď povrchově nebo strukturálně (tzn. rozpraská). Ono se to možná časem projeví, pokud se žačnou střídat teploty žárovky s vnějším chladným počasím.

Oba zmiňované plasty však nejsou reaktivní s technickým benzínem.

hezky, diky za info,zas jsem moudrejsi :)
Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!


Offline BlackJack

Určitě se tomu lihu vyvarujte. Jelikož působím v oblasti plexiskla a polykarbonátu, tak zkušenosti jsou. Dokonce tyhle experimentální pokusy provádím před zákazníky. Můžete se například mrknout na obdobné video z youtube : Do not clean Plexi glass or Acrylic with alcohol.

Překryt světla VR4 nejspíš bude z polykarbonátu s povrchovou úpravou proti poškrábání. I tak si dávej pozor, až budeš nálepku odstraňovat, abys nepoužívál ostrý nástroj k odškrabování. Když už, tak ofafrno, jinak by ti pak zase někdo nedoporučil leštit světlo zubní pastou a to by taky nebylo to pravé ořechové  -_-
Mitsubishi Galant - 2.0 (100kW) - 4G63


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Zatím jsem skla světel dal na noc do vody a ty clony šly krásně dolu, ale na sklech zbylo lepidlo, mám zkusit teda rovnou ten benzín nebo třeba jar?...


Offline BlackJack

Nejspíš ti pomůže obojí, záleží po čem sáhneš. Technický benzín si ale myslím, že bude silnější.
K odstřítí použij nejlépe netkanou textílii nebo bavlněný kus hadru.
Už není co pokazit  ^_^
Mitsubishi Galant - 2.0 (100kW) - 4G63


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
4 dny namočený skla ve vodě a stačil jar/pur, ted eště aby se to podařilo rozebrat!!
« Poslední změna: 21.10.2011 - 20:52:18 od Rob »


Offline BlackJack

Jóo cokoliv, jen ne třeba papírové ubrousky, ty se trhají jedna radost.

Jestli si chceš tu jelenici ušetřit, utrhni si kus hadru ze starých trenek :D
Mitsubishi Galant - 2.0 (100kW) - 4G63


Offline zexell

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 45
  • Mitsubishi LEGNUM VR-4 Type S
Ja vr4 svetla cistim benzinem ,lihem , redidlem, cisticem na brzdy a dodnes jsem s nima nemel problem.


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Zexell, ještě 1 díky za ty světla. :mellow: