GalantWeb

P:galant 2,5 V6 - nové foto

Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Známej tenhle ročník měl RR 2003 a furt se mu to sralo, tak to ještě zvaž.


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
jednoznačně ta A6... naprosto dokonalý svezení .. po úpravě software ti utrhne koule


Offline tomasssr

JJ, s těmi cenami je to u nás k pláči, ale k ropě dieslu kadla-kadla- prc-prc cililink mě nedostanou, teď koukám po Civicu 1.5 Vtec, potřebuju benzína, co jede a nežere :-)
GALANT 99 100 Kw                    GALANT 92 80 Kw


Offline morfes

to by se mi taky líbilo :) ale to se těžko sežene  :undecided:

no ceny těch A6 jsou zatím celkem vysoko - ono taky co by člověk chtěl za 4-5let starý auto :D
za cenu A6 by se dal už sehnat RR L322, který sice občas někde nechá (jak psal robb), ale je to opravdu jiná třída :)
stejně jako u každého vozu je důležitá péče a u těchlech anglánů to bohužel platí dvojnásob - jakmile se párkrát neomyjou měchy po projížďce terénem, může si člověk být jistý, že ho do pár měsíců čeká výměna měchů - cca 70klacků, co jsem tak vyčetl :D za luxus se platí...

no ale zdraví rozum mi zatím velí k tý audině, páč v rodině máme salon+servis audi - takže v podstatě není co řešit! Jenom to, že jsem se kdysi zařek, že ke koncernu nikdy nepáchnu - z rodinných důvodů :D
Mitsubishi Galant 2.5 V6 24V - r.v. 2000, 120kW, Poděbrady - Střední Čechy


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
já asi taky přesedlám - snad do konce roku :) galanta nejspíš prodávat nebudu, páč je neprodejný/respektive cena je tak nízká, že je mi to až líto...to si ho radši za tu cenu nechám a občas projedu.

Nicméně moje volba na 80% bude ropák (ano jsem taky silně proti tomu, ale už mě nebaví zvyšující se ceny benzínu a nenažraný stát - mimochodem jsme 3. nejdražší země v EU co se ceny benzínu/nafty týče...člověk se musí trochu usadit na zem a nevyhazovat peníze oknem)

+ na 50% 4x4
+ 100% automat
+ 100% kombi
=zatím mi nejlépe vyšla A6 3.0TDI z roku 2004-2006 - ceny jsou sice trochu vyšší, ale quattro, vynikající zpracování a velký prostor mi vyhovuje skvěle - ovšem vše se odvíjí od nabídky!
= druhá volba Land Rover Range Rover - když vyjdou peníze tak nějaký 2003 a vejš, který je opravdu luxusní, když ne tak Range Rover P38 do roku 2003.

Do konce roku chci něco pořídit, tak snad si nevyhlídnu něco jinýho :D

Tak to moc neušetříš když ta audina žere v naftě stejně jako tvůj galoš v benzínu. Akotát budeš mít dražší pojištění a údržbu
Radouš


Offline Jindřišák

S naftou se šmelí všude, i legalně se dá sehnat nafta od OMW za 16 litr :angel: Pro benzín musíš dycky k čerpadlu a připlatit si :'(
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline morfes

Tak to moc neušetříš když ta audina žere v naftě stejně jako tvůj galoš v benzínu. Akotát budeš mít dražší pojištění a údržbu

Musím to ještě dobře promyslet a spočítat. Ale audina žere méně to je nesporné - žere méně a za méně se do ní čepuje :) a jede rychleji a má 4x4 :)
Mitsubishi Galant 2.5 V6 24V - r.v. 2000, 120kW, Poděbrady - Střední Čechy


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
Tak to moc neušetříš když ta audina žere v naftě stejně jako tvůj galoš v benzínu. Akotát budeš mít dražší pojištění a údržbu

ani náhodou.. nežere.. žere mín.. 3litrový AWD si vezme po městě o3-4l mín jak galoš a podstatně líp jede.. nezapadneš a sedíš jak v obýváku... btw s 2,7 FWD A6 ted jela ségra do alp a udělali při plně naloženým autě 4,8l spotřeby a to to auto má 230 koní.. kterej galant tohle umí?


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
žádnej protože galant je starej křáp ale oproti A6 je krásnej  :D
Mimo to galant ma lepší odpal
Radouš


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
jo je pěknej,ale ta A6 je taky pěkná.. trdit ,že je galant pěknější je věc vkusu,já bych to už netvrdil. Větší odpal?


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
No A6 ani passat se mi vůbec nelíbí. Interiér pěknej ale venek je hrozně zastaralej. To je stejný jako karosa. Dáme novej předek, zadek, pozměníme interiér a novinka je na světě.
Na odpal až do nějakých 100km/h jsem A6 pláchnul díky dlouhejm kvaltům a širokýmu spektru použitelných otáček. Jakmile sem tam vrazil 3 už jsem byl v hajzlu což je jasný. Přece jen mám o polovinu menší motor
Radouš


Offline morfes

jak jsem psal...A6 v kombajnu než sedan, ten se mi taky nelíbí. O passatu ani nemluvě.
je pravda, že každý nový model audi je faceliftem předchozího. Člověk už ani nepozná o jakou audi se jedná - ale to ani teď u bmw - například rozdíl mezi současnou 5 a 7er opravdu hledám lupou.

To se ale bohužel musí říct i o mitsubishi - viz žraločí ksicht u lanceru, colta a outlandera:
http://www.mitsubishi-motors.cz/

MMC se taky nikam nehejbe a v evropě (potažmo ČR) stagnuje. To aspoň ty evropský něco uváděj pořád.
Mitsubishi Galant 2.5 V6 24V - r.v. 2000, 120kW, Poděbrady - Střední Čechy


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
No A6 ani passat se mi vůbec nelíbí. Interiér pěknej ale venek je hrozně zastaralej. To je stejný jako karosa. Dáme novej předek, zadek, pozměníme interiér a novinka je na světě.
Na odpal až do nějakých 100km/h jsem A6 pláchnul díky dlouhejm kvaltům a širokýmu spektru použitelných otáček. Jakmile sem tam vrazil 3 už jsem byl v hajzlu což je jasný. Přece jen mám o polovinu menší motor
no nevím s jakou A6 si to porovnával ale ta 2,7 Tdi s 230k co sní jezdíme rozdrtí galant na každej kvalt a kdykoliv.. samo je to o ceně.. venek zastaralej? Píšem o audi modelu z roku 2006


Offline morfes

2.7TDi s 230k  je asi lehce po čipu ne? Nekouří moc? Já jen, že 3.0TDi má 232k...
2.7 nemá zase o tak vyšší výkon jak žralok V6
Mitsubishi Galant 2.5 V6 24V - r.v. 2000, 120kW, Poděbrady - Střední Čechy


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
jj je to po úpravě software,nekouří vůbec.. v serii má 184k


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
V nějakým pořadu byl test jesli je výkonější disel nebo benzín. Testovaly se 2 oktávky se zhruba stejným obsahem i výkonem a benzín nekompromisně vyhrál. Nafťáka dělá turbo. Sedni si do nenaložený T815 a dupni na plyn. To je teprve efekt. Se může jít zahrabat i MB s Brabusem. Je to stejný jako když u dvoutaktu otevřeš přívěru. Ono to pak dole a ve středních otáčkách vůbec netáhne (jako nafta bez turba) ale jak se dostane otáčkoměr do poslední třetiny tak tě mašina nakopne a doslova začne rolovat asfalt. Efekt jak prase ale výkon stejnej jako před tím
Radouš


Offline Howler

viděl jsem Top gear, neřeknu ted přesně jakej, ale byly tam BMW 530D a 540i. Na tom jejich okruhu to vyhral benzin asi o 1,5vteřiny(celkem dost) a spotřeba byla zhruba o 3litry větší u benzinaka. Jen tak na porovnání -_-


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
540 V8 v benzínu co umí jet za 40 a 530D R6 co nepřeleze 15  :laugh: výkon dneska maj stejnej


Offline Howler

tech 15 jsi cetl nevim kde no :P a vykon, musis se asi projed abys pochopil, mel jsem tu cest s obouma sice rok 2001m ale zase to tak daleko neposkocilo :mellow:


Offline Drak

no nevím jak u audi, ale služební 2,0 nafta, co ma psaný něco kolem 8/100 se ve skutečnosti nedostane pod 12 :) a to nejsem sám komu to takle žere...leda by jme všichni jezdili jako utržený :D

jinak jsem jednou jel s novou A6 3,0 TDI co má šéf, a zaz takovej zazrak to nebyl, teda o hodně lepšé než 2.7 benzín co měl před tím, ale auto je takový tupý...prostě pro šéfa... možná, že si ho špatně zajel...jako bych jel v MHD bez požitku z jízdy.  To s benzínovým turbem je daleko větší sranda :)
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)