GalantWeb

P:galant 2,5 V6 - nové foto

Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
Každej nafťák s vysokotlakým vstřikováním což jsou všechny asi od roku 2002 krom koncernu tdi, mění všechny vstřikovače mezi 150 000km - 300 000km a jeden stojí 10-20 tis peněz + dost často i čerpadlo dalších 20 000 peněz a občas setrvák za dalších 15-30tis peněz. Záleží na tom jak kdo jezdí, co tankuje a čím maže. U koupě ropáka musí být člověk zatraceně opatrnej. Jinak může koupit volvo za 260 tis a za 4 měsíce bude dělat turbo, vstřiky a čerpadlo. Jenže kde vzít najednou 80 000 korun když sem do toho dal všechno co sem měl a ještě si vzal leasing. A to musím ještě koupit gumy na zimu za dalších 15 000.
Ke starším nafťákům přistupovat opatrně a !!!vždy!!! s někým kdo ví jak se projevujou závady
Radouš


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
proto koupit koncernový 1,9tdi.. nic spolehlivějšího nikdo v ropě nevymyslel..  :mellow: jezdí to bez poruch dlooouho. třeba 2,5tdi je zas hroznej zmetek.. 2,7Tdi je super.. 5,0tdi je děs


Offline tomasssr

<a href="" target="_blank" class="aeva_link bbc_link new_win"></a>


Kdyby stál benzín, tolik co voda a motor přitom táhl jako tryskáč....
To by bral každý ^_^ ^_^

Pěknej poměr spotřeba výkon,  4.8L benzinu/115koní na 1100kg
GALANT 99 100 Kw                    GALANT 92 80 Kw


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
Jóóó honda... Honda má momentálně nejspolehlivější common-raily a nejspolehlivější z nejspolehlivějších naftových motorů jsou jejich motory s obsahem 2,2. Hned po hondě je asi mazda která pracuje s nižším tlakem než je pro common-rail obvyklé
Radouš


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
honda spolehlivý CTDi nemá ani náhodou.. ten motor umírá v době ,kdy koncernovej TDi je v polovině života. To že je ten motor povedený po jiné stránce je druhá věc.

jinak 115koní a 1100kg bude hrozná nuda a za 4,8 to nepojede ani dálku.. 1,6tky 130 žraly 8 1,3 žraly podobně,tohle bude podobný.. třeba mazda má ten 1,5 90k a ten je hodně spolehlivej a dá se sním kombinovaně k 7mi


Offline tomasssr

U toho Civica 1.5 Vtec (ystém proměnného časování a zdvihu ventilů.) 84kw jde hlavně o úspornost, reklamních 4.8 sice nedosahuje, ale není problém s tím dálky jezdit něco málo přes 5L. Dost jsem si o něm už přečetl a asi si ho kúpim ^_^ anglána 5 dvířko liftback. Jinak nuda si myslím,že to fakt nebude, nuda totiž není ani s obyč 1.3,  ty motory je prostě radost vytáčet a když mluvíš o nudě, tak tu teprve poznáš s koncernovejma TDI  ^_^
GALANT 99 100 Kw                    GALANT 92 80 Kw


Offline tomasssr

<a href="" target="_blank" class="aeva_link bbc_link new_win"></a>


A zas tak líná ta 1.5 taky nebude... :roll: :P :o
GALANT 99 100 Kw                    GALANT 92 80 Kw


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
U toho Civica 1.5 Vtec (ystém proměnného časování a zdvihu ventilů.) 84kw jde hlavně o úspornost, reklamních 4.8 sice nedosahuje, ale není problém s tím dálky jezdit něco málo přes 5L. Dost jsem si o něm už přečetl a asi si ho kúpim ^_^ anglána 5 dvířko liftback. Jinak nuda si myslím,že to fakt nebude, nuda totiž není ani s obyč 1.3,  ty motory je prostě radost vytáčet a když mluvíš o nudě, tak tu teprve poznáš s koncernovejma TDI  ^_^

noncernovej nachipovanej 1,9tdi se 170konma udělá v superbu na kilo jako galant V6 a umí jezdit za 5.. co je na tom zlýho? Svezu tě někdy v tý A6 2,7tdi s 230konma a uvidíš,že to nuda není..stačí se jen dotknout plynu.. proměnné časování VTEC je nic moc. Existují daleko lepší systemy,jako VTEC a dosahují daleko vyšších výkonů. U toho 1,5 VTEC je problém,že těch 115k bude mít tak k 7000ot... myslíš,že v tý době,pojede za 5? za p5 pojede v době,kdy budeš mít na pedálu k dispozici tak možná polovinu.. a to je fakt mállo aby se po sešlápnutí 1100kg začlo hýbat. Hýbat se začne 2litrový CTR co má 200koní na dvoulitru při podobný váze (tuším 1260)


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
a koncern co žere stejně ,možná mín jak ta honda
najdu video
<a href="" target="_blank" class="aeva_link bbc_link new_win"></a>
« Poslední změna: 04.02.2011 - 18:26:44 od blazen »


Offline tomasssr

No ono taky záleží co si představuješ pod "nudou". Galant měl 80kw na 1300kg a připadal mi teda hodně živej, takže si myslím, že těch 84kw na 1100kg nebude žádnej lenoch.
Já si třeba představuju jako zábavu za volantem,  někde na pěkný okreskový cestě plný zatáček, nechat zařazenej třetí kvalt při 4/5 tis. otáčkách a užívat si každej výjezd a nájezd do zatáčky pod vysokejma otáčkama a poslouchat přitom zvuk vysokootáčkového benzínového motoru  a užívat si jízdu ^_^
« Poslední změna: 04.02.2011 - 18:30:35 od tomasssr »
GALANT 99 100 Kw                    GALANT 92 80 Kw


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
Koncern žere míň protože nemá předvstřik jako má rail a polovina TDI nemá filtr částic kterej zvedne spotřebu o 0.5/100km
Koncern je spolehlivější protože nemá právě ten složitej a poruchovej rail ale už ho myslím taky dělaj místo zastaralého TDI a tím skončila spolehlivost koncernový nafty
Radouš


Offline Misak

ad a)
zajimavy. Kdyz uz se tu krom spotreby dohadujete i o zrychleni, jeste nikdo z vas neprisel koukam na to, ze k rozpohybovani auta je taky potreba prevodovka. Pro info rozdil mezi zralokem a 93-96 modelem byl ve 130km/h cca 1000ot/min, cili tech 160 koni u 2.5V6 zraloka bylo v podstate identickych se 140 u 2.0 predchoziho modelu. Overeno na sprintu s pevnym startem bok po boku az do cile. Na rozjezdu byl zralok chvili i pomalejsi (pro rejpali, jelo se vice nez jednou).
To jen tak, jestli se nad tim taky nechcete zamyslet, kdyz uz tady zaprahate kone.

ad b)
pokud vam jde o spotrebu, kupte si smarta a na vylet s rodinou si pujcte auto od souseda. Stejne vetsinu casu jezdi vetsina vas i ostatnich v aute v jedne, max dvou osobach a budete mit lehky, svizny a usporny vozitko.

ad c)
nechcete se uz prestat kockovat a opustit tohle hoooooodne davno uhnuvsi se tema od puvodniho topicu? Jen navrh..
Mitsubishi Galant 1997 2.5 V6 24V 163HP AT


Mitsubishi Galant 1994 2.0 16V (prodano) & Mitsubishi Galant 1994 2.0 V6 24V (RIP)


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)

Offline Pepe

Pro fšechny ještě závěr a jak napsal Mišák skončíme -- tedy  kdo a proč chce na každém fóru porovnávat motory na ftáky s turbem neboli TDI s motorama na benzin - atmosférickýma ?? Proč nezkusíte porovnat oba motory s přeplňováním - kompresor nebo turbokompresor  -  něco jako  Legnum 2,5l a A6 2,7l ?? Tento závod a poměření by afta na ftáky nedojela . Je pravda že na spotřebu jsou motory jiné ale výkonově porovnatelné? -_- :undecided: :mellow:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline morfes

 :laugh: od prodeje auta, které bylo úspěšně prodáno, přes rozebírání A6tek, a jiných až po to jestli lepší nafta nebo benzín. Ale tak aspoň nějaké téma, kde se člověk může pořádně vyřádit :)
jenom je škoda, že zaniklo to moje dilema...furt trvá a já furt nevím kam jít dál :D

Jinak přeji hezké ráno takhle při sobotě :) venku krásně teploučko, už mě chytají za srdce letňáky! Prvně je ale budu muset nechat zapsat do techničáku...letos už jako určitě :D
Mitsubishi Galant 2.5 V6 24V - r.v. 2000, 120kW, Poděbrady - Střední Čechy


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
Já mám rozhodnuto. Jak tady padlo Honda Accord, tak jsem se na ni koukal. Mám na mysli poslední model. Toto je jediné auto které se mi líbí z nynější produkce automobilek. U jiných se mi líbí interíér ale venek stojí za prd, nebo se mi líbí venek jako třeba u mondea ale vnitřek není až tak pěknej. Accord je v tomhle jinej. Odpovídající následník galanta.
Radouš


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
Pro fšechny ještě závěr a jak napsal Mišák skončíme -- tedy  kdo a proč chce na každém fóru porovnávat motory na ftáky s turbem neboli TDI s motorama na benzin - atmosférickýma ?? Proč nezkusíte porovnat oba motory s přeplňováním - kompresor nebo turbokompresor  -  něco jako  Legnum 2,5l a A6 2,7l ?? Tento závod a poměření by afta na ftáky nedojela . Je pravda že na spotřebu jsou motory jiné ale výkonově porovnatelné? -_- :undecided: :mellow:


my porovnáváme auta ,co žerou stejně... nic víc.. legnum je fajn,ale žere jak tank..


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
Koncern žere míň protože nemá předvstřik jako má rail a polovina TDI nemá filtr částic kterej zvedne spotřebu o 0.5/100km
Koncern je spolehlivější protože nemá právě ten složitej a poruchovej rail ale už ho myslím taky dělaj místo zastaralého TDI a tím skončila spolehlivost koncernový nafty

má ve co jsi vypsal.. neměly to starší motory


Offline Drak

my porovnáváme auta ,co žerou stejně... nic víc.. legnum je fajn,ale žere jak tank..

no jak tank...10/100 mám dlohodobou, ale nejezdím sním po městě a vyblbnutí v tom taky nená započítaný.  Když to srovnám, tak na dalnici to žere mín jak služební HTP :)
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Pepe

Nevim proč si všichni myslí že benzin v turbu je žrout . :o   Jo , je,ale  načipován- reflash a též namontované věčší vstřiky -
a to ti asi vrazí zadek do sedadla že se nehneš .  Ono stádo koní chce nažrat , aby táhlo .   Zatím jak čtu tak drak má s Legnum stejnou spotřebu jak atmosférické Galanty .     Kolik asi sežere Nissan  Skyline  2.0l načipován na 700 koní???
Nafťáky taktéž nejezdí na čistý luft . Galant s LPG dlouhodobě po Praze 11l a to je motor využíván dle svého výkonu .  -_-
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001