GalantWeb

P:galant 2,5 V6 - nové foto

Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
skyline načipovat nejde :-)

draku... nevěřím,promin.. 200sx žralo 12 a to byla 1,8 a vážila mín a měla nový motor a byla to jen RWD.. 10kombinovaně má atmosferickej žralok.

proč si myslím,že benzinový turbo žere hodně? Protože jsem jich pár měl. Od vylítaných mrdek až po top stav. Jakmile to plní,tak to žere.. a nikdo mi to nevymluví.


Offline Drak

tak snad vím koli do toho tankuju :) třeba cesta Londýn - Praha je za cca 3 plný nadrže. Jestli si to bude někdo proměřovat, tak si odečte 50km na trajektu nebo v tunelu. Tohle plní max 0,7 baru a není to přefouklý aby se to muselo dopovat tolik benzínem :)
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Benytrans

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 628
Jenže Blazne ty žiješ někde jinde... Z tvých příspěvků je jasné, že potenciál motoru z jeho větší části využíváš po většinu doby jízdy, tomu samozřejmě odpovídá i tvoje spotřeba u obyčejnýho N/A motoru byť je to 2,5l V6... Navíc si myslím, že pokud jede Legnum po dálnici stejnou rychlostí jako N/A 2,5 V6 tak ani nemůžou mít rozdílnou spotřebu... spotřeba se začne lišit ve chvíli kdy na to oba začnete šlapat... Tomu Legnumu nevytejká spálenej benzín vejfukem ven a tudíž pokud jedete stejnou rychlostí tak by dokonce Legnum měl mít menší spotřebu jelikož turbo motor má větší účinnost je to tak?
Mitsubishi Galant  2,0l r.1992
Renault Scenic 1,6 16v 79kW r. 2000

Benytrans@seznam.cz
Milovice (u Nymburka)


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
to je právě nesmysl jak mraky legnum je AWD a má naprosto jiný motor...

draku jo dálková 10l možná bude..ale ne tady kombinovaně,...já jezdil za 10 a to sem jezdil hodně opatrně


Offline Drak

na couračky po městě a okolí mám jinýho otloukánka :)  takže spotřeba je jen na dálkové trasy. Taky záleží jak jsou poskladaný převodovky. Při 130 mě to točí necelých 3tis/min

Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Pepe

to je právě nesmysl jak mraky legnum je AWD a má naprosto jiný motor...

draku jo dálková 10l možná bude..ale ne tady kombinovaně,...já jezdil za 10 a to sem jezdil hodně opatrně
  :mellow: 6A13 N/A je SOHC  a  6A13TT je DOHC  a jinak tvarované sací potrubí . -_-
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
Žerou stejně a s turbem spíš o něco málo míň díky většímu výkonu
Radouš


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
Žerou stejně a s turbem spíš o něco málo míň díky většímu výkonu

to myslíš vážně? To snad ne  e  :laugh:

mezi těmi motory je především rozdil v účinnosti (CR atd) 2,5litrový twinturbo.. ten motor je staré konstrukce,aby jel,musíš foukat.. bez přeplnovaní pojede jako stará felicie. Kdyby to tak bylo 6ti litrový twinturba by žraly 2litry ne? Proč drak nejezdí s tím AWD po městě? Jeden z důvodů bude spotřeba..


Offline Drak

jednak jsem linej auto tahat pokaždy z garáže když u branky na ulici stojí druhý auto, se kterým se za druhý  nebojím zaparkovat u kramu, před prací a do pražský džungle :) a je fakt, že žere mín, teda aspon to tak vypadá :)
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
obsah paliva musí odpovídat správnýmu poměru k obsahu nasátýho vzduchu. U turba víc vzduchu, víc paliva ale taky odpovídající výkon a tím menší potřeba šlapat na plyn. Když mám dost velkej výkon motoru s dobrou výkonovou křivkou tak můžu natáhnout převodovku víc do rychla, nebo přidat kvalt a tím si snížit spotřebu. Když umí A8 4,2 jezdit za 10-12 litrů tak proč by nemohla 2,5 jezdit za 10. U silnýho auta se za jízdy sotva dotýkám pedálu i do kopce ale u fábky kolikrát musím šlápnout na plnej abych na 5 vyjel kopec. Samozřejmě že při sportovní jízdě budou spotřeby jinde ale u normálního ježdění...
Radouš


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
A8 4,2 pojede možná za 12 po dálnici když ji budeš držet hodně na uzdě. Kolega má m model 2003 4,2 a jezdí za 15-18 a jezdí normálně. Kdyby byla pravda,že to žere jak píšeš,nikdo by tu nejezdil z dvoulitrovým accordem ale s A8 ty auta jsou ojetá moooc levná a není to tím,že se kazí,ale tím,že to nikdo nechce živit.

draku:ono to tak nebude jen vypadat ,ono to tak bude.

Radous:ty zapomínáš na jednu podstatnou věc ,to turbo má nižší kompresní poměr aby jelo stejně jako atmosféra musíš tlačit.. ty motory nejsou porovnatelný..jediný co mají společného je že jsou to Véčka a velká 2,5l .. možná mají stejné nějkteré díly..ale tím to končí, chovají se jinak


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
je pravda že nejezdil po městě ale převážně po okreskách. Tady je to trochu jiný. Znojmo projedu od cedule k ceduli za 30 min a ve špičce za 45min a od toho se průměrná spotřeba taky dost odvíjí. Každopádně mu A8 žrala míň než Omega ve dvoulitru
Radouš


Offline Pepe

Jednou do roka chytne Michaela - blazna- něco jako AMOK - pravdupíšící mania- ale pravdu má jen on a jeho příspěvky .  :D   Kemo, nech toho a já si počkám tak měsíc a pak se zase můžem bavit . Čus
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Jestli spotřebu bere jen  z palubního počítače, tak ty prej dost kecaj. :mad:


Offline Pepe

Jestli spotřebu bere jen  z palubního počítače, tak ty prej dost kecaj. :mad:
Jestli myslíš Draka , tak psal něco že ví kolik tankuje . A blazen ---- No comment . :mellow:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
ne, myslel jsem A8
možná je mezi Radousem  a BLáznem pravda někde uprostřed.
« Poslední změna: 06.02.2011 - 19:35:18 od robb »


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
ano u A8 beru spotřebu z palubního PC a jestli mi někdo bude tvrdit že dvou a čtvrt tunová obluda s 4,2 V8 jezdí za 10 tak se hádat budu,protože vím,že to pravda není.

drak ví kolik tankuje a ví proč stím nejezdí po městě .. 

pepe:je to forum,můžu tu psát co chci a kdy chci pokud neporušuju jeho pravidla. V Legnum jsem nikdy nejel,ale v A8 moc krát tak vím,kolik žere.  A Legnum je AWD twintubo.. všechny takový motory at už v supře,300zx a podobný auta žerou moc, tak LEgnum vyjímka nebude ,ba naopak díky AWD to bude ještě horší. 12l žere dvoulitrový lehký turbo (beru průměrnou spotřebu) dálková spotřeba je pro mě nezajímavá. Pokud si koupím takový auto,tak ne kvůli tomu abych jezdil 130 po dálnici.. na to stačí obyčejná 1,6tka


Offline Rafik

Já myslím, že kdo má benzinový turbomotor (jakýkoliv), určitě to nemá kvůli spotřebě. A určitě nemůže být spotřeba pod 10. Prostě to je něco za něco. Zážitek z jízdy parádní. Na spotřebu bych si koupil načipovaný turbodecht 1,9, ale to prostě nechci. V Galantu 2,5 4WD jsem ujel 110km převážně po dálnici na 9 litrů benzinu!!! Takže v tu chvíli spotřeba asi 8,5l/100km. Převážně rychlost 110km/h (tempomat). Ale kombinovaná spotřeba 14. Po městě okolo 20. Ale taky jsem na spotřebu nikdy nejezdil, aby to trochu jelo, tak není možné řadit na vyšší kvalt pod 4tis otáček. Pravda bude někde uprostřed.
Mitsubishi Galant 2,5 V6 4WD 4WS R.I.P.
Mitsubishi Galant 2,0 R.I.P.
VW Passat Highline 1,9TDi PD 6speed


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206

Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
Ono asi taky záleží jak kdo jezdí. Já si třeba natahuju zatáčky abych nemusel zpomalovat a pak zase zrychlovat. Před křižovatkou brzdím jen motorem a když to situace dovolí tak nezastavuju. Z kopce pokud možno bez plynu i za cenu že pojedu 70. Po rovině řadím 5 hned jak ručička přeleze 50km/h. Chvíli trvá než se rozjedu na 90 ale za tu spotřebu mi to stojí. Vždyť kam bych se tlačil? Do práce se nespěchá, z práce jedu v klidu a pohodě, za nákupy taky nemám potřebu předjíždět každý druhý auto a takhle jsem schopnej se dostat s fábkou i pod 6/100km. Ono taky nemá smysl s fábkou závodit když je to rádo že to jede. Jenže pak ji půjčím švagrovi a on mi ji vrátí za tejden s tím že je to křáp co žere 12 na 100 a že do brna a zpět vyjel skoro 3/4 nádrže a že na to jak to žere by mohla jet líp
Radouš