Já jsem to resetoval i se zaplym radiem, taky mi nejde uplne vypnout.. Zapneš klíček od zapalování na jedničku, odpojíš minus pol od baterie, počkáš nějakou tu chvíli a pak ho připojíš, nejlépe aby to co možná nejmín jiskřilo, hned po připojení baterie by to mělo v klapce zacvakat, pokud to neudělá, je něco špatně, zkontroluj ty kontakty, co vedou ke klapce, myslím, že ty od toho motorku jsou zespod pod klapkou, je to tuším 6ti pin. Pokud bude připojenej a kontakty budou v pořádku, tak bude problém nejspíš v samotné klapce nebo v kabeláži. Jak to opravit tu klapku a jestli to vůbec jde ti neporadím, mě samotnému se to nepodařilo uplně rozdělat. Možná tu bude někdo vědět.
Jinak to vyblikaní děláš správně, propojit 1 a 4 v OBDII třeba kancelářskou sponkou. Když bliká stále stejně, tak jednotka nezaznamenala žádnou chybu, nemusím snad zduraznovat, že pokud to uděláš po restartu ECU, tak to nic nenajde, protože chyby smažeš. Vyblikávání chyb z ECU by na ABS nemělo mít žádny vliv, chyby v ABS se tuším dají vyblikat až po rozsvícení kontrolky ABS.
« Poslední změna: 21.12.2010 - 21:08:55 od Jindřišák »
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.