GalantWeb

Vysoké oáčky

Offline Jindřišák

Tak odpor mezi + a - je 4,8k ohmu, mezi - a S byl 63 ohmu, ale kontakt pro volnoběh se mi zdál dlouhej, tak jsem ho zkrátil, ted je na volnoběh 52-50 ohmu. Ale motorek při přidání lehce plynu stále cvaká. A jak jsem nastavoval volnoběh, tak mi fubec otáčky neklesly po ukostření hnědyho konektoru :-/
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Drak

tak ti to ještě někde přisává vzduch mimo ISC motorek. Třeba nedovírá klapka uplně vzduchotěsně a nebo nedovíra druhý termoventil.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Jindřišák

Doufám, že sem ten hnědej konektor ukostřil správně, dělám to vždycky tím stejným kabelem. Klapku jsem jednou sundával a dal jsem tam pak papírovy těsnění, jen už nevím tlouštku, ale bylo kapku jiné, než jaké jste mi doporučovali, myslím, že tlustší. Jo, a ještě si pamatuju, že mi asi ze dvakrát začalo při jízdě cvakat jedno z těch podtlakovejch relatek. Ty maj nějakej velkej vliv na volnoběh? Co dělat s netěsnou klapku? Určitě nebude 100% vzduchotěsná,  po stranách sou minimální škvírky, akorát bych mohl zkouknout, zda je uplně dovřená. A ten termoventil, to je ten co v klapce řídí volnoběh za studena? Mám tam asi 1500 ot. a klesne pak na 900, to je správně ne?
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Drak

zkus jestli dovírá klapka a když tak ji seřídíš šroubem na dorazu. pak ji ještě asi budeš muset zkontrolovat TPS jestli ukazuje dobře poloho volnoběhu. Další můžou být i špatná gufera na hřídeli klapky.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Jindřišák

Tzn. nejvyšší těsnosti docílím seřizením do kolmého stavu vuči sání, že?
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Drak

přesně tak. asi nejlíp se to nastavuje proti světlu
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Jindřišák

Jsem na to zběžně koukal, a rovně teda není, je tam škvíra asi 0,5mm. Že by to dělalo takovej bordel? Rád bych to srovnal, ale sestřenka má ted venku svoje mimčo, tak bych ho asi motorem vzbudil :roll:
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Drak

jo i sebemenší netěsnost a podlak dokážou zvednout otáčky
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Jindřišák

Tak jsem sundal klapku, že si ji nastavím pěkně v teplíčku a průser... Jak jsem minule čistil kanálky na obtok, tak se mi stary tesnění roztrhlo, navíc bylo vymačkany, tak jsem tam dal tmel na motory do myslím 200-300°C. No, tmel se dostal až do kanálku na obtok vzduchu a když fouknu do přívodu a zacpu odtok, tak je slyšet syčení vzduchu :-/
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Pepe

 :roll:Jak tě napadlo dát tam tmel ???? :o :roll:   Raději kus pečícího papíru od mamči a máš klid . -_-
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Jindřišák

No tmel mě napadl proto, že v tej klapce teče voda a sou tam tlaky od pumpy. Asi to nefouklo moc, ale to co se dostalo do sání a mam tim zacpanej celej kanálek je asi zrosolovatělej fridex :-/. Noo, co ted s tím? Asi bych tam dal zas ten tmel nee?:-/ Je to mezi klapku a to tělísko, ve kterým je ISC. No dál, klapka nejde dát kolmo, pač se příčí, ale světlo ju slabě stejně prosvítí.. Taky se chci zeptat, zda se dá nějak proměřit snímač toho ISC, když už to mám cely dole a do třetice asi mi nezavíra uplně ten termoventil, nejspíš je tam ten rosol od fridexu, ale nevím, jak to dostat ven. Když ho šroubovákem zavřu jak jen to jde a fouknu, tak ho trošku profouknu.
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Pepe

Když tam nedáš gumové těsnění, budeš muset vyrobit z toho silikonu nové , jenže , na styčnou plochu nanes nedělenou housenku cca. 2mm silnou doprostřed a nech to 2-3 hod. zatuhnout. Tohle by mělo nahradit gumové těsnění.  Já si myslím že klapku úplně neuzavřeš , bude prosvítat pořád, není totiž lícovaná . Problém ti bude dělat obtok kolem krokového motorku- bypass. Kanálky zkus vyfoukat stlačeným vzduchem , jinak ten rosol stamaď nedostaneš.  :mellow:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Jindřišák

Asi jsem to neudělal z jednoho kusu kolem toho obtoku vody, pač je tam mřížka jak blázen, poučení pro příště, jinak zaschnout sem to nechal hodku podle návodu. Taky to kluci japonský mohli vrtat venkem, takhle to těsnění prdne a jde voda rovou do sání :undecided:. Termoventil funguje, zkoušel jsem to zahřívat a tesní celekem dobře. Ještě nevím, jak ověřit ten snímač a poslendí otázka, je jedno, jak tam naskládám ty ozubeny kolečka ISC? Jestli ho mam dát jako zavřeno, či otevřeno, nebo je to prostě jedno?
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Jindřišák

Tak složeno, klapku jsem zavřel jak jen to šlo, ale aby se zároven nepříčila. TPS nyní volnoběh 25ohmu a rozsah od klapky 0,8-4,9kohmu -> doufám, že je ten rozsah normální, protože tu ve vedlejším topicu někdo psal, že má 0-4,5 :P. Nevím, jak velkej tlak vyvine ta pumpa, ale když foukam jak můžu, tak to nikde neuchází, tak snad to vydrží :). Zítra to dám na auto a čekam kua vysledky! :D Ještě si jdu teda vyřezat nový papírovy tesnění.
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Jindřišák

Průser číslo 2... dal jsem tam klapku, chci seřidit volnoběh, propojím pin 1 a 4, uzemním hnědej konektor (check engine svítí trvale) nakopnu to a protože je biss vyšoubovanej celkem dost, tak to má 1500 otáček, po chvilce začne pulzovat a co víc, začne hrkat ISC při těch pulzech, co ted? :(
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Jindřišák

Můžu to řešit odpojením ISC natvrdo? řekněme zapnout zapalovaní, počkat až se ISC zaparku, odpojit ho, nastavit volnoběh a pak ho zas zapojit?:/
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Drak

a nastavuješ to na zahřátým motoru? :) Jinak je problem s odpojením ISC, protože nevíš v jaké poloze se ti zaparkuje pokud nemáš zároven připojenou diagnostiku, kde vidíš v jaké poloze je.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Jindřišák

Sámo, že na zahřátým :) Tech pulzu se nebojim, jak utáhnu biss, tak určo zmizej, spíš co s tím ISC, určo je to ukostřeny, jinak by nesvítil ten check natrvalo, to je práce :-(
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Jindřišák

Jo, ještě jeden poznatek, kouří se mi někde z místa jak vychází hadičky s chladící kapalinou z motoru do klapky, ale to asi nemá vliv :o
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Drak

ten kouř je od nějaké vlhkosti, která se po zahřítí odpařuje, to časem zmizí.

Dotahni BISS uplně co to pujde a pak ho povol o 1 až 1,5 otačky, to je většinou poloha BISS, kdy to funguje jak má. Jestli se i v této situaci bude ISC chovat stejně, tak se bude muset změřit jakou odezvu posílá ECU. Jestli se třeba nepoškodila dráha vedle šneku uvnitř ISC motorku

Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)